środa, 8 listopada 2017

Gofry chrupiące jak nad morzem

Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np. Albo byliście kiedyś nad morzem i nie zjedliście chociaż jednego? No przecież to jest grzech ;) A teraz pytanie najważniejsze: jak takie dobre gofry zrobić sobie samemu w domu?


Mam dla Was dziś prosty przepis na gofry i kilka wskazówek jak to zrobić, żeby były pyszne, puszyste, a przy tym rumiane i chrupiące na zewnątrz. Chrupiące gofry jak znad Bałtyku.

Ja przez to, że mieszkam nad morzem to non stop wydaję na nie krocie #128521; Czas z tym skończyć i częściej robić gofry w domu #128521;. Jak zrobić gofry - przepis i film. Jedyny sekret jaki trzeba znać robiąc gofry to ten, żeby kłaść je do ostudzenia na kratce. Inaczej para z gofrów się skrapla i nasze gofry będą rozciapane, zamiast chrupiące. Nie były to gofry puszyste i chrupiące, jak sentymentalne gofry z budki nad morzem.


Dlatego teraz przy przyrządzaniu gofrów trzymam się jednak przepisu. Zarzuciłam też na razie eksperymenty z mąkami innymi niż pszenna, bo jakoś nie do końca takie gofry mi smakowały.

W myśl zasady: co nie smakuje, lepiej wykluczyć z diety. Pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Smakują dokładnie jak te robione nad morzem. Zawsze chciałam zrobić gofry o takiej konsystencji oczywiście bez żadnych dziwnych dodatków.


Gofry nad morzem … kto ich nie wspomina! Za każdym razem staram się je zrobić inaczej. Dzisiejsze gofry różnią się przede wszystkim tym, że są na oleju. Mama do tej pory uznawała gofry tylko z jednej budki nad morzem, ale kiedy spróbowała tych, też kupiła sobie gofrownicę i przez kilka dni robiła codziennie. HEJ OD DAWNA SZUKAŁAM DOBREGO PRZEPISU NA CHRUPIĄCE GOFRY JAKIE JADŁAM NAD MORZEM.


I WRESZCIE ZNALAZŁAM I CHCĘ PODZIELIĆ SIĘ Z WAMI TYM PRZEPISEM. A JEŚLI FILMIK SIĘ WAM PODOBA I. Zarówno w Polsce jak i teraz w Anglii mieszkam blisko morza. Pamiętam jak zawsze jako dziecko, a nawet gdy dorosłam zawsze lubiłam jeść gofry kupowane w budkach nad morzem. Przepis, który Wam przedstawię przypomina mi te właśnie gofry. Są lekkie, pulchne, chrupiące i przepyszne.


Okazuje się, że książka Retrowarzywa Wydawnictwa Samo Sedno to nie tylko skarbnica wiedzy o warzywach, ale także doskonałe, sprawdzone.

Wyniki wyszukiwania dla gofry jak nad bałtykiem pokaż przepisy tylko ze zdjęciami. Desery najlepsze gofry - jak znad morza. KeJt Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Przepisy z serca domu. Tak właśnie jawią się gofry.


Wielu kojarzą się głównie ze słodkim przysmakiem spożywanym letnią porą, np. A przecież goframi można delektować się przez cały rok, wystarczy tylko dobry przepis. Nie wiem jak Wam, ale mi gofry kojarzą się z wakacjami nad morzem i słońcem, które ładuje moje akumulatory.


Czasem wracam do wakacyjnych wspomnień i przygotowuję gofry w domu. Przerobiłam kilka przepisów ale to nie jest to znaczy zaraz po wyjęciu z gofrownicy są lekko chrupiące,ale za kilka chwil gumowe niestety. Gdy byłam nad morzem,zapytałam Panią czego dodają,że ta chrupkośc się tak długo utrzymuje ale Pani uśmiechnęła się i powiedziała,że to jest.


Bo najlepsze gofry to te pulchne, chrupiące. Oddzielamy żółtka od białek. Dodaj do ulubionych Wybierz listę: Zapisz. Przepis nadaje się do wersji zarówno na słodko jak i wytrawno. Przy drugiej porcji dodałam więcej cukru i szybciej przyrumieniły się na piękny kolor.


Przepisy na najlepsze gofry jak z nad morza w wyszukiwarce kulinarnej - przynajmniej idealnych przepisów na najlepsze gofry jak z nad morza. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Idealny przepis na gofry, lepsze niż nad morzem. Idealne gofry powinny być chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.


Uwielbiam cieplutkie gofry z dużą ilością bitej śmietany i dodatkami. Jak jestem nad morzem nie ma dnia abym nie spróbowała chociaż jednego gofra. Raz sobie zaserwowałam wersję Barman: bita śmietana, rodzaje owoców (malina, jabłko w żelu, arbuz), sos tiramisu, posypka (pałeczki kolorowe)- niebo w gębie! Niezawodny przepis na gofry, chrupiące gofry zupełnie jak z budki nad morzem.


I upiekłam perfekcyjne chrupiące gofry. W smaku dokładnie takie, jak lubię. Leciutkie jak piórko, rumiane i pięknie wyrośnięte.


Puszyste i mięciutkie wewnątrz, a przy tym delikatne i niezbyt tłuste. Smak najlepszych wakacji nad morzem zamknięty w złocistym waflu! Szukasz sprawdzonego przepisu na gofry? Ciasto musi być dobrze napowietrzone i gęste, aby uzyskać chrupiącą skórkę.


Należy dobrze ubić pianę z białek i stopniowo dodawać przesiane składniki. Użyj mąki pszennej, jak i pełnoziarnistej czy kokosowej! Sprawdź nasze przepisy na Polki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty