poniedziałek, 13 listopada 2017

Ciasta sernikowe

Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Tak,do ciasta drożdżowego możemy dodać drożdże. Woda lub mleko które używa się do ciasta dostarczają wraz z mąką pożywki dla drożdży powodując ich wzrost ,a ponadto przez dodanie płynu białko mąki.


Dzisiejsza odmiana - Brownie z masą sernikową z nutą pomarańczową i orzechami laskowymi. To połączenie ciasta czekoladowego z sernikiem. Smak skórki pomarańczowej dodanej do masy sernikowej jest w cieście dość dominujący. Sernikowe ciasto z kremem i galaretką z truskawkami.


Przygotowanie tego ciasta warto rozłożyć sobie na dwa dni - jednego dnia upiec biszkopt i sernik, a drugiego dokończyć resztę. Kiedyś przychodzi pora na ten pierwszy raz:) Chciałam się podzielić przepisem na cudownie pyszne ciasto czekoladowo - sernikowe. Desery ciasto łaciate z masą sernikową.


Białka ubijamy na sztywno ze szczyptą soli, potem wsypujemy cukier, miksujemy na szklistą bezę na najszybszych obrotach, następnie przesiewamy mąki z proszkiem do pieczenia, dodajemy ocet, trzepaczką rózgową lub krótko, na wolnych obrotach miksera łączymy składniki. Parzone ciasto ptysiowe z kremem sernikowym. Marzysz o pysznym obiedzie, ale zmęczenie nie pozwala na długie gotowanie. Przepisy z kategorii ciasta-sernikowe.


Aromatyczne, wilgotne, rozpływa się w ustach. Biszkopt kakaowy, przełożony kremem budyniowym, z wkładką sernikową, truskawkami w galaretce oraz polewą czekoladową na wierzchu. Taki jakby sernik na czekoladzie :) z soczystymi truskawkami. Deser prosty i szybki w przygotowaniu, zamiast truskawek można użyć malin. Serniczki z karmelizowanym słonecznikiem.


Papierowe papilotki, które często zakładam po upieczeniu, jeszcze bardziej ułatwiają. Zakochałam się w cytrynie i dzisiaj na tego dowód proponuję Wam ciasto sernikowe cytrynowo migdałowe. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Wykorzystałam w cieście część lemoncur który niedawno prezentowałam na codojedzenia. Placuszki sernikowe Placuszków niby na blogu dostatek, a i tak co chwilę robię jakieś nowe, bo ciągle mnie one kuszą z różnych stron #128578; Teraz skusiłam się placuszki sernikowe od Kwestii Smaku. Uwielbiam sprawdzać nowe smaki placuszków i te mnie nie zawiodły. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na ciasto sernikowe.


Ciasta sernikowe

Gdybym przyszło mi wybrać jedno ciasto, które miałoby zniknąć z powierzchni ziemi, bez większego zastanowienia wybrałabym sernik. Nie jest to coś, co mogłabym jeść w ilości większej, niż jeden kawałek. Zapraszam również po inne moje przepis na domowe ciasta.


Sernik w połączeniu z wilgotnym ciastem czekoladowym podobny jest do innego ciasta. Ciasteczka sernikowe są rewelacyjne – smak jest bardzo oryginalny i intrygujący #128578; Połączenie ciasta, twarogu i bakalii – mniam. W przepisie Kasi ciastka mają mocny aromat cytrynowy – jako że ja tego smaku nie lubię, zastąpiłam wszystko pomarańczami i wyszło rewelacyjnie. Z podanej porcji otrzymacie około ciasteczka. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym!


Zobacz przepis na sernik z serkiem homo waniliowym, mascarpone lub z twarogiem i przygotuj pyszny sernik z galaretką, biszkoptami, czekoladą, brzoskwiniami lub truskawkami. To ciasto jest bardzo proste i smaczne. Szybko się je robi, choć trzeba dość długo czekać, aż budyń wystygnie. Dla mnie dobry piernik nie może być suchy.


Jest to więc prawie piernik. Ten jest z dodatkiem całego słoika dżemu, dzięki któremu ciasto jest wilgotne, a dzięki przyprawom korzennym bardzo aromatyczne. Doroto wczoraj upiekłam to ciasto, wszystko mi wyszło, pieklam ok. Po uktojeniu ciasta okazało się że spód czekoladowy jest mokry ale nie taki jak bym chciała, jest mokry jakby nasączony woda, wypływa z niego tłuszcz.


Ciasta sernikowe

Czym może to być spowodowane? Ciasto jest bardzo szybkie do przygotowania. Dodam jeszcze, ze ciast o spr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty