środa, 22 listopada 2017

Sernik z domowego sera

Maliny myjemy i osączamy. Gotujemy, aż oddzieli się ser. Masło ucieramy z cukrami na puszystą masę. Rolada z domowego sera żółtego wygląda naprawdę efektownie!


Jeśli przygotujecie ją na przyjęcie na pewno Wasi goście będą zdziwieni i. Wykonanie masy serowej: Tłuszcz i cukier puder utrzeć na puch, chyba że cukier został dodany do sera.

Do utartej masy dodawać stopniowo ser, małymi porcjami, by jej nie ściąć - nie pozbawi to sernika walorów smakowych, ale straci trochę na estetyce. Tym razem chciałam spróbować, jak będzie smakował sernik (i czy się uda), na domowym twarogu. Udał się, smakował bardzo.


Zatem najpierw zrobiłam twaróg, według przepisu, który już kiedyś publikowałam, a znajdziecie go tutaj. Pyszny, domowy sernik z gotową masą karmelową. Masę kupujemy w puszkach, to ta sama, której używacie do mazurków i szyszek z ryżu preparowanego.


Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Sweetshoop. Słodko – słony sernik z domowym karmelem 369.

Jeśli sernik nie zostanie od razu zjedzony, przechowujemy go w lodówce. Serniki kocha nasza rodzina na. U mnie nie bardzo jest co przechowywać bo piekę niewielkie serniki i moje chłopaki zjadają je w zawrotnym tempie. Nie jest to tradycyjny sernik jaki jadlam kiedys u babc czy u gosci ,niewiem niby okej jest ale jest za wilgotny , za niski , ale przede wszystkim jest nijaki w smaku,moze to zalezy do sera bo uzylam vitello z biedronki ktory przed upieczeniem byl o wielel epszy w smaku.


Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys. To ciasto bez pieczenia – sernik jest gotowany. Choć oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby użyć do ciasta sera z wiaderka. Uwielbiam jego smak i zapach.


Zawsze robiłam z twarogu z wiaderka. Teraz zrobiłam z takiego prawdziwego domowego twarogu. Samodzielnie go zmieliłam, przygotowałam i wyszło super!


Przepis na prosty sernik bez spodu z sera z wiaderka. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik. Margarynę utrzeć z cukrem i żółtkami na puszystą masę.


Dodać rodzynki, mąkę i budyń. Białka ubić na sztywną pianę i dodać do masy. Wylać masę na blaszkę z ciastem kruchym.

Wyrównać, widelcem zrobić wzorki. Sposób przygotowania przepisu: Puszysty sernik z sera wiejskiego. Składniki NA CIASTO :JAJKO ,roztopioną MARGARYNĘ MAKĘ CUKIER I PROSZEK DO PIECZENIA łaczymy ze soba i ZAGNIATAMY AZ STAnie sie jednolite ciasto. Ciasto rozporwaDZAMY na blaszce do pieczenia. Masa serowa: W dużym garnku cukier ucieramy z żółtkami, dodajemy ser 2-razy zmielony w maszynce, ubijamy białka z 2. Drugi raz jak piekłam to już kombinowałam, dodałam do spodu trochę kakao a do samej masy pokrojone w kostkę brzoskwinie z puszki, a na wierzch posypałam trochę wiórków kokosowych i serniczek też mi super wyszedł:).


Robiłam z sera Piątnicy i też wychodzi, jak ktoś by nie mógł dostać sera z przepisu. To jest sernik idealny na Wielkanoc. Jedynie mogę przyklasnąć wytrwałości kolego. Mi z jednym sernikiem zeszło się ok. A co do sera to dwa dni po zakupie tego Jana, w jednym sklepie pojawiły się Presidenty ale nie chciałem, już więcej kupować bo nie jestem wielkim koneserem serników.


Delikatny, kremowy sernik na kruchym cieście z grubą warstwą bezowej pianki. Podczas studzenia się sernika, na wierzchu bezowej piany, tworzą się złote kropelki. Z góry nie zakładaj - spróbuj!


Twoja rodzinka na pewno polubi to ciacho. Szczególnie, że nie jest ciężkie jak typowy sernik z tłustym serem i kilkoma jajami, masłem itd. Ostatnio lubuję się w sernikach bazujących na minimalnej liczbie składników, z małą jak zawsze ilością cukru i nawet bez spodu, by mogły go zjeść także osoby unikające czy wręcz wykluczające gluten ze swojej diety. Aby sernik nie p opękał w czasie pieczenia niektórzy proponują umie szczenie dużego naczynia (większej brytfanny od tej, w której piecze się ciasto) z wrzątkiem na półce pod sernikiem.


Placek lub ciasto jak kto woli prosty w wykonaniu nie trzeba wielkich umiejętności aby sobie taki upiec. Wyjątkowy przepis na sernik bez sera. Jak zrobić sernik szybko i tanio? Proponujemy przygotowanie tego puszystego i delikatnego ciasta na Wielkanoc lub z okazji urodzin i imienin.


Aby przygotować domowy sernik, użyj Budyniu o smaku waniliowym bez cukry WINIARY i Cukru wanilinowego WINIARY, dzięki któremu Twoje ciasto będzie miało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty