wtorek, 21 listopada 2017

Kwestia smaku gofry domowe

Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Najlepszy przepis na domowe gofry. Idealnie chrupiące i puszyste gofry z ciasta z dodatkiem drożdży instant.


Proste przygotowanie i świetny efekt!

Zaloguj się aby zapamiętywać przepisy. Domowe gofry – jak je zrobić? Warto zrobić je na deser dla dzieci i dorosłych.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry domowe wg kwestia smaku. Jeśli lubicie gofry, to gwarantuję Wam, że znikną w kilka minut od razu po wyjęciu z gofrownicy. Jestem więc przezorna i zawsze szykuję wcześniej dodatki do gofrów, by każdy mógł sobie od razu zjeść gorącego jeszcze gofra z ulubionymi owocami, czy bitą.


Na szczęście lub nieszczęście akurat przed świętami popsuł mi się opiekacz do kanapek i chcąc nie chcąc kupìłam urządzenie wielofunkcyjne z wymiennymi wkładkami gdzie m. Kura domowa Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Smacznie Zdrowo Tanio.

Gofry lubią chyba wszyscy. Dla mnie do smak dzieciństwa i wakacji. Chętnie wracam do tego smaku kiedy tylko mam okazję.


Po wielu próbach i błędach powstał przepis na pyszne, lekkie, chrupiące gofry. Przepisy kulinarne i apetyczne zdjęcia potraw. Szybkie obiady, pyszne sałatki i dania fit. Potrawy wegetariańskie i wegańskie, makarony i zupy. Dania z ryb i owoców morza.


Zobacz mój sprawdzony przepis na gofry kwestia smaku! W tym przepisie podpowiadam, jak zrobić gofry kwestia smaku w domowy i pyszny sposób. Przecież nic nie smakuje lepiej niż domowe gofry kwestia smaku przygotowane samemu. Jak przygotować gofry kwestia smaku w szybki i prosty sposób? Wedle uznania można dodać również cukier, ale to już kwestia smaku - czy mają być słodkie same w sobie, czy też będziecie je dosładzać dodatkami typu dżem, czy bita.


Jak zrobić gofry - przepis i film. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


A tymczasem kulinarna masakra.

Ciasto owszem gładkie, jedwabiste, gofry wyglądają ładnie, ale w smaku tragedia. Czuć mąkę, czuć proszek, tylko smaku pradzwdziwych gofrów nie czuć. Dodałam cukru, były trochę lepsze.


Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Wreszcie mam gofry z prawdziwego zdarzenia – wypieczone, chrupiące i mające kształt klasycznego gofra.


Ale mi narobiłaś smaku a ja nie mam gofrownicy. Może to kwestia wyczucia sprzętu, bo ja używam go już ze lata i gofry już robię na oko, bez przepisu, tylko zmieniam dodatki, żeby się dzieciakom nie znudziły. Raz w tygodniu, najczęściej w niedzielę, pozwalam sobie na drobne przyjemności i jem słodkie śniadania.


Na mój talerz trafiają wtedy wszelkiego rodzaju placuszki, naleśniki i gofry. Oczywiście chcę, żeby były jak najzdrowsze, więc cukier zastępuję stewią, używam pełnoziarnistej mąki i staram się, by miały jak najmniej. Polecane przepisy Doradcy Smaku. Na koniec doprawić do smaku pieprzem oraz solą. Po ściągnięciu z ognia dolać mleko i wszystko wymieszać.


Czasami na kolację, na deser, lub specjalnie gdy przychodzą mali, dziecięcy goście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty