piątek, 7 lipca 2017

Przepis na sernik na blache

Dodane przez btylza w: Tylko o kuchni. Ja tego problemu nie mam ponieważ od jakiegoś czasu piekę sernik z jogurtów typu greckiego. Każdy sernik jest dobry.


Polecam, to jeden z najlepszych serników! Przepisy, jak zrobić - Smaker.

Puszysty sernik klasyczny – taki wiejski, kremowy i pyszny. Bogaty – na śmietanie i jajach (do masy serowej idzie ich 1 a do całego ciasta 12!). Moja rodzina oszalała na jego punkcie. Jako, że składniki podane są na dużą blachę, idealnie sprawdza się na święta, imieniny, rodzinne spotkania czy parapetówki. Dużą blachę smarujemy smalcem lub masłem ciasto równomiernie nakładamy na spód blachy nagrzewamy piekarnik do 1stopni i wkładamy blaszkę na minut wyjmujemy by ostygło.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik wiedeński puszysty duża blacha. Zajrzyjcie po przepis, :) Nie chcecie przegapić żadn.

Lista przepisów na sernik na dużą blachę z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki.


Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Porcja na dużą blachę (25xcm) lub tak jak na zdjęciach na tortownice o średnicy cm. Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy. Ciebie newslettera przepisy.


Wszystko zależy od naszej fantazji – ja podaję przepis podstawowy, który sam w sobie jest pyszny. Jeśli nie znacie go to jest zdecydowanie warty uwagi. Smietanke ubic na sztywno,dodać cukier puder i nadal ubijajac dodawac po 2łyż.


Nastawiłam się wieczorem że zrobię sernik. Niestety, gdy zajrzałam do lodówki ujrzałam tam tylko jajka.

Mimo wszystko zaryzykowałam i zrobiłam duży sernik, na dużą blachę. Wynik jest naprawdę zaskakujący. Wyszedł delikatny sernik, pyszny!


Mój przepis na ciasto izaura jest bardzo prosty i sprawdzony. To typowy deser dla osób które lubią czekoladę i serniki w jednym. Wiem, że wiele osób obawia się tego, że ciasto pod masą serową nie wyrośnie. Z tym jednak przepisem sernik Izaura wychodzi super za każdym razem.


Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.


Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Raz zrobisz i nie dadzą rady tego zjeść no chyba że masz tylu gości, których nie da rady zliczyć na palcach obu dłoni.


Jest to przepis idealny, nic do zmiany, tradycyjny sernik. Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych! Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku.


CIASTO: Z podanych składników przygotować kruche ciasto,wyłożyć na wysmarowaną tłuszczem dużą blachę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty