wtorek, 4 lipca 2017

Sernik z serków

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik na zimno z serków homogenizowanych. Już jako mało dziewczynka mieszałam serki z żelatyną i chowałam je sobie w lodówce za innymi produktami, by nikt nie zjadł mojego deseru :) Tak. Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser!


To deser, który może zrobić każdy! Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno. Orzezwiający serniczek na upalne dni.

Tradycyjny sernik królewski, lecz z kremem na wierzchu. Można go przygotować zaledwie z kilku składników, a pracy przy nim jest naprawdę mało. Najwięcej czasu schodzi na stężenie galaretek. Nazywa się sernik, ale nie oczekujcie, że będzie tak smakował, masa serków, bardziej przypomina mi masę budyniową o konsystencji ptasiego mleczka. Całość oczywiście świetnie smakuje w połączeniu z czekoladowym spodem i czekoladową kruszonką.


Puszysty sernik na zimno z serków homogenizowanych to przepis, który ma już swoje lata, ale wciąż jest aktualny. Co roku spotykam go w wielu domach. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga jedzonko.

Przepis na sprawdzony sernik. A jakie przepisy Tobie nie wyszły ? Z opadaniem to niestety tak jest, że się zdarza nawet najlepszym. Pyszny, delikatny w smaku, ze świeżymi truskawkami, to najlepszy deser pod słońcem, do którego na pewno jeszcze wrócę.


Upiekłam sernik z serków wiejskich, może nie wygląda zbyt atrakcyjnie, bo upiekłam go w zbyt dużej blaszce, ale w smaku jest pyszny. Lekki sernik na zimno z serków homogenizowanych i galaretki na biszkoptach. Smaczny, orzeźwiający i łatwy do przygotowania. Sernik na zimno z brzoskwiniami. Dodane przez Annuar w: Tylko o kuchni.


Fit sernik z serków wiejskich to proste, zdrowe ciasto, które pokocha każdy wielbiciel tradycyjnych serników. Sam możesz się przekonać, jak to cudownie wilgotne ciasto rozpływa się w ustach #128578;. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Kolorowy sernik na zimno z serków homogenizowanych. Dodatkową truskawkową galaretkę rozpuścić w 3ml gorącej wody. Po ostudzeniu, gdy zacznie tężeć, wylać ją na stężałą warstwę truskawkową.


Całość po raz ostatni schłodzić w lodówce (najlepiej 3-godzinki). Większą częścią ciasta wykładamy tortownicę, wylewamy masę serową i przykrywamy ją pozostałą częścią ciasta (startą na tarce). Ten sernik to uczta nie tylko dla zmysłu smaku, ale również dla oczu.

Bardzo prosty do zrobienia, wystarczą zaledwie dwa składniki, które znajdziemy w każdym sklepie spożywczym. Miłym dodatkiem do tego sernika, na pewno będą sezonowe owoce. Ten smaczny deser nie wymaga wielu godzin przygotowania, zwłaszcza, gdy do stworzenia sernika wykorzystamy serki homogenizowane. Masa twarogowa z serków homogenizowanych, odrobina kokosu i dodatkiem Cukru waniliowego WINIARY idealnie zestawi się z kakaowym spodem. W każdym razie po powrocie z zakupów i otwarciu piekarnika okazało się, że sernik bardzo ładnie wyrósł.


Tak więc skoro ja dałem sobie radę z tym sernikiem to znaczy, że każdy może go zrobić. Na koniec rada dla facetów. Zanim zaczniecie wykombinujcie jak wyczyścić potem piekarnik.


Rewelacyjna Napoleonka-szybkie ciasto. Podobne przepisy Placek KrÓwka Corin. Bananowy Song Ola in the kitchen. Izaura- sernik z murzynkiem Olkka. Wyszedł naprawdę świetnie.


Oczywiście na spód możecie dać także inne ciastka owsiane lub inne zrobione przez siebie słodkości. Najlepszy sernik na zimno z serków homogenizowanych i galaretki. Jest delikatny i aksamitny. Przygotowanie dania szybki sernik z serków danio Najlepiej zacząć od rozpuszczania tłuszczu.


Ja robię to w miseczkach metalowych postawionych na garnkach z gotującą się wodą. Miałam w domu zapas serków homogenizowanych, a zbliżała się data przydatności do spożycia, dlatego postanowiłam upiec z nich sernik. Mając spory zapas serków homogenizowanych szukałam przepisu, by je wykorzystać.


Zazwyczaj robię sernik na zimno z galaretką, a tym razem chciałam coś pieczonego w piekarniku. Trafiłam na przepis na stronie ciasta. Polecam choć raz wypróbować.


Serki waniliowe i mascarpone schładzam, następnie przekładam do misy. Dodaje cukier i sok z cytryny i miksuje na gładką masę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty