poniedziałek, 27 czerwca 2016

Gofry przepis woda gazowana

Obserwuj bloga Obserwujesz bloga alpacasquare: dieta paleo. Dowiedz się, jak upiec biszkopt krok po kroku. Lista przepisów na chrupiące gofry z woda gazowana z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Przygotowanie: Żółtka ucieramy z cukrem na puch, dodajemy mleko, wodę, olej, wszystko miksujemy robotem, następnie wsypujemy mąkę z proszkiem do pieczenia.

Białka ubijamy na sztywno, dodajemy do ciasta, teraz lekko mieszamy aż składniki się połączą. Puszyste, chrupiące gofry w sam raz na letnie desery dla całej rodziny. Dania główne Kluski pszenne z wodą gazowan. Nie chcę się chwalić zakupem nowej gofrownicy (choć sam fakt cieszy), ale chcę się podzielić przepisem wypróbowanym przeze mnie, a który był dołączony do gofrownicy. Próbowałam różne przepisy i nic dopiero jak zmieniłam gofrownicę to gofry mi się udały.


Podaję mój przepis na gofry: dag maki, jajka, dag drożdży, c. Jeden z moich ulubionych (i sprawdzonych!) przepisów to ciasto naprawdę bardzo gęste, ale i tak gofry wychodzą rewelacyjne. Dla mnie te gofry są również dobre, choć nie trzymałam się ściśle przepisu: zmiejszyłam ilość proszku do pieczenia zastępując część mleka wodą gazowaną.

Wszyscy zajadali się i nikt nie narzekał. Oddzielić żółtka od białek i zmiksować je z cukrem, następnie miksując dodać olej i wodę. Przesiać mąkę z proszkiem do pieczenia, wymieszać z płynną masą i zmiksować na jednolite ciasto bez grudek.


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry.


Teraz dołączy do nich przepis na gofry na wodzie mineralnej (użyłam wodę lekko gazowaną – zresztą taką też dodaję zawsze do ciasta naleśnikowego). Surówka z kapusty obiadowa - z mineralną wodą gazowaną Jak przygotować wyśmienitą surówkę z kapusty do obiadu - sprawdzony przepis krok po kroku. W drugiej misce mieszamy mąkę, szczypte soli, proszek do pieczenia i cukier.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry bez wody gazowanej. Na koniec piana z białek, którą delikatnie łączymy z ciastem. Dodajemy mało roztopione i kolejny raz mieszamy. Ogórki Małosolne na Wodzie Mineralnej Gazowanej.


Ogórki te mają tę zaletę,że są gotowe o wiele szybciej jak nasze tradycyjne. W końcu trafiłam na dobry przepis próboiwałam już wielu i były jak podeszwa, ale te są inne. A już myślałam że moja gofrownica jest do niczego, a mam też tą w kształcie serduszek.


Nie wiem jak ten przepis może NIE WYJŚĆ, jest bardzo prosty.

To jest pierwszy przepis, z którego gofry wyszły mi, chrupiące na wierzchu i pysznie pulchne w środku, tylko trzeba nastawić gofrownicę na maksymalną temperaturę. Po upieczeniu posyp je cukrem pudrem i udekoruj ulubionymi dodatkami. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Gofry piecz przez 3-minut.


Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Sos vinegret nadaje się do sałat i sałatek warzywnych. W końcu przepis na gofry, które wychodzą mi chrupiące! Nawet te Michaela Roux nie chrupały w mojej gofrownicy.


Tutaj po przeczytaniu komentarzy i bazując na tym przepisie zrobiłam z połowy przepisu (wyszło mi dużych), z czego szklanką płynu były pół na pół mleko z wodą gazowaną. Włącz gofrownicę, aby zdążyła się dobrze rozgrzać. We wpisie nie wspominasz już więcej o tym (przynajmniej ja nie znalazłem).


Czy mogłabyś to rozwinąć? Jeśli masz akurat pod ręką gazowaną wodę to możesz jej użyć – dwutlenek węgla w niej zawarty dobrze. Moje dzieci zachwycone i mąż też. Teraz trzeba schować gofrownicę bo żyć nie dają :).


Mam taki sam przepis,nawet proporcje te same tylko u mnie jest to woda gazowana. Wychodzą bardzo chrupiące i przepyszne. Woda gazowana do naleśników to jest to! Kiedyś robiłam naleśniki tylko na mleku sojowym, ale z dodatkiem wody gazowanej są o niebo lepsze! Lżejsze, bardziej elastyczne, mięciutkie i bardzo smaczne.


Przepis ten miałam dołączony do gofrownicy. Przypadkiem wyszedł przepis na naleśniki dla osób na diecie bezmlecznej. Może zaciekawiło Was, co to jest ekspres do. Wodę gazowaną można samemu przygotować w domu.


Nie jesteśmy zdani na noszenie zgrzewek z wodą w butelkach PET 1. Na rynku są dostępne dwa urządzenia, które umożliwiają szybkie przygotowanie wody sodowej – syfon i saturator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty