wtorek, 7 czerwca 2016

Jak zrobić gofry w opiekaczu

Marta Jadzia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Marta Próbuje - blog o. Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam prawdziwe gofry, takie jak z budki, więc kiedy kupiłam opiekacz i znalazłam ten. Chrupiące gofry o delikatnym smaku - idealne na ciepłe śniadanie. Z porcji wychodzi 8-gofrów min łatwe tanie.


Dodane przez basiunia w: Tylko o kuchni.

Pomysły dla: gofry z opiekacza. Niezliczone pomysły na aranżacje wnętrz i design w świetnym stylu - w każdym produkcie i każdym detalu. Portal dla osób ceniących sobie niebanalny wystrój wnętrz w domu oraz w miejscu pracy.


W końcu może dowiem się jak robić pyszne gofry, bo ja z moja mała po prostu je uwielbiamy, ja robię gofry w takim opiekaczu do chleba, na tosty. Myślami przywołuję lato. Muśnięte słońcem ramiona i całe mnóstwo piegów na nosie.


Nieco przyluźne szorty i ulubione t-shirty schowane gdzieś na dnie szafy.

Smażone ryby jedzone w porcie i wieczory spędzane w towarzystwie zimnego piwa. Zapach kremu z filtrem mieszający się ze słodkimi perfumami. Długie, beztroskie dni i. Dziś korzystając z wolnej niedzieli postanowiłam więc zaszaleć i zrobić po raz pierwszy gofry. Do tej pory jestem w szoku zrobiłam ciasta półtorej porcji a zdążyłam spróbować tylko jeden mały kwadracik. Można podać je z ulubioną konfiturą, masłem czekoladowym, śmietaną, owocami, posypane cukrem pudrem, jak tylko lubicie.


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Komu nie kojarzą się z wakacyjnym wyjazdem? Na szczęście przygotowanie ich w domu, w nieco zdrowszej wersji, okazuje się bardzo proste.


Możesz je zrobić praktycznie z każdej mąki a dzięki ubiciu piany z białek nie potrzebujesz dodawać do ciasta proszku do pieczenia. W przypadku tego typu urządzeń z pewnością nie będzie to 2-minuty, jak podaje się w wielu przepisach. Osobiście polecam podglądać z boku jak zachowuje się ciasto. Najpierw mocno wyrasta, czasami nawet otwieram klips, by zrobić mu więcej miejsca, po chwili jakby leciutko opada, wtedy gofry są już prawie gotowe.


A gdyby tak zjeść klawiaturę przed wyjściem do pracy lub na uczelnię?

Gofry w kształcie klawiatury. Brzmi conajmniej dziwnie, ale prawdziwie. Na tle wymienionych słodkości ten rodzaj pokarmu cechuje jednak duża wartość. Zrób to sam - kreatywne spędzanie czasu w domu - DIY tutorials Polski Loading.


Chwile temu nie miałam gofrownicy, a chęć na ten chrupiący wynalazek był ogromny…! Jak zrobić domowe gofry? Przepis na idealne ciasto. Wedle uznania można dodać również cukier, ale to już kwestia smaku - czy mają być słodkie same w sobie, czy też będziecie je dosładzać dodatkami typu dżem, czy bita. Jeśli szukasz informacji na temat możliwości przygotowywania gofrów w opiekaczu do kanapek, z pewnością chciałbyś także dowiedzieć się, jak zrobić dobre ciasto.


Często tego typu informacje są zawarte w dołączonej do zestawu ulotce. Warto wspomnieć, że pierwszy gofr nie zawsze nam wyjdzie. Przy wyjmowaniu, użyjmy widelca (a najlepiej drewanianej łyżki). Masło roztapiamy w małym rondelku i czekamy aż wystygnie. Jajka ucieramy w mikserze z cukrem pudrem, cukrem wanilinowym i esencją waniliową na białą masę.


Jeśli jesteście szczęsliwymi posiadaczami gofrownicy o dużej mocy – dla Was zadanie jest jeszcze prostsze, w takiej pyszne gofry robią się właściwie same. Ale nie załamujcie rąk, wszyscy Ci, którzy tak jak ja macie tanioszkę z marketu! Jeśli tak myslisz że się da to równie dobrze możesz je zrobic na patelni.


Uwierz, że nie będą to zwykłe gofry, tylko idealne gofry na które zawsze będzie ochota. Sprawdź i zafunduj sobie chwile prawdziwego zapomnienia. Zobacz jak zrobić gofry. Czy to deser, czy po prostu taka chwila kiedy mamy ochotę na coś słodkiego, gofry są zawsze dobrym rozwiązaniem. Czy gofry , te, ktore sie kupuje, maja w sobie cukier, czy jak powyzsze nie?


Autorka bloga napisala, ze ewentualnie mozna dodac lyzke cukru, a czy lepszy bylby zwykly cukier czy waniliowy, i jesli waniliowy to ile, tez lyzke, czy torebeczke, czy moze pol? I dlaczego niektore osoby zamiast mleka chca dodac wode sodowa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty