środa, 8 czerwca 2016

Dobry sernik puszysty

Ratuje go zawsze scianajac nierowne krawedzie i polewam polewa czekoladowa. Rzeczywiscie powierzchia sernika jest rowna a sam sernik bardzo puszysty i znakomity w smaku. SPOD Zagniesc skladniki ciasta kruchego.


MASA SEROWA Oddzielic bialka od zoltek. Dalej miksowac do uzyskania gestej masy. Ser z zoltkami, budyniami waniliowymi i cukrami waniliowymi. Dobry sernik wiedeński można uzyskać, używając serka mascarpone, który jest zdecydowanie bardziej kremowy niż twaróg. Poza tym, mimo, że oryginalny przepis nie przewiduje spodu, sernik wiedeński można upiec na herbatnikach.


Istnieje również receptura na sernik wiedeński na kruchym spodzie. Piekłam ten sernik nowym sposobem, o którym gdzieś czytałamin w 175st, a potem min w 1stopniach. Wyszedł równiutki, nie popękał, nie opadł, nie przypalił się - pierwszy raz udało mi się upiec tak doskonale wyglądający sernik :) Jest puszysty, leciutki, pyszny. Chciałabym podziękować Paniom za przepis na pyszny sernik i przekazać każdemu, kto ma wątpliwości co do swoich umiejętności w pieczeniu ciast- tak jak ja, że naprawdę warto spróbować. Upiekłam dzisiaj pierwszy raz w życiu sernik- REWELACJA.


Dobry sernik puszysty

Puszysty sernik z dodatkiem mleka w proszku rozpływa się w ustach,to moja nowa propozycja na. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Jaskinia Smaku. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu.


Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera. Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej.


Dobry sernik puszysty

Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Przepis na puszysty sernik bez spodu.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Super przepis, sprawdza sie znakomicie. Poczatkowo mialam obawy gdyz nigdy nie spotkalam sie z takim sposobem pieczenia sernika choc juz wiele razy pieklam serniki i zawsze mi wychodzily choc faktycznie czasem opadaly (ale nie zawsze wiec nie wiem od czego to zalezy moze od wilgotnosci sera;))ten nie opada i jest puszysty a zamiast ciasta na spod ukladam herbatniki - tak. Domowy sernik wiedeński czy królewski powinien być odpowiednio puszysty i mokry.


Jak zatem upiec pyszny sernik, żeby nie opadł, nie popękał, miał odpowiednią konsystencję i smak? Zmobilizowała mnie do zakasania rękawów wypowiedź jednej z Czytelniczek, która napisała, ze szuka przepisu na puszysty i delikatny sernik, w końcu miałam dodatkową motywację. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania. Idealny sernik – wysoki, bez nierówności czy bąbli. Nigdy za szybko nie wyrasta, nie pęka i nie opada.


Pięknie prezentuje się podczas rodzinnych uroczystości czy na świątecznym stole. Wystarczy posypać go cukrem pudrem, choć świetnym dodatkiem może się też okazać sos czekoladowy. Dobrze, jeśli jego góra jest równa – wtedy łatwo można pokroić go na warstwy.


Uwielbiam jego maślany zapach. Ten przepis na sernik z wiaderka polecam każdemu, kto lubi szybkie wypieki. Ostudzić w uchylonym piekarniku, następnie ostudzony wsadzić do lodówki na kilka godzin a najlepiej na całą noc.


Wszystkie składniki na masę serową powinny mieć temperaturę pokojową. Mi też nie ale jest bardzo dobry #128513;. Witam Kochani tego niedzielnego wieczora. Bardzo dobry sernik, ale gdy pierwszy raz go piekłam to ciasto było częściowo surowe, więc kolejny raz podpiekłam je i wyszło ok. Dzisiaj robię sernik po raz kolejny, użyłam sera president gdyż jest to bardzo dobry ser pod warunkiem, że nie jest z. Raz jeszcze przypominam o wyjęciu na blat kuchenny jajek oraz roztopieniu masła i odłożeniu go na bok do przestudzenia.


Mój sernik wiedeński zawsze zaczynam szykować od sera. To dla mnie bardzo wyjątkowy sernik, więc podchodzę do niego z pietyzmem. Masę serową przygotowuje się błyskawicznie (do tego sernika użyłam gotowy ser w wiaderku z Piątnicy), wystarczy zmiksować składniki wg kolejności i gotowe (masa serowa jest bardzo rzadka, ale dzięki temu sernik wychodzi puszysty i delikatny).


Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Pieczenie też nie jest długie jak na sernik, trwa minut. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Zrobiłam go z sera z wiaderka i wyszedł bardzo dobry. Z długoletniego doświadczenia kulinarnego mogę jeszcze podpowiedzieć, że do białek przed biciem piany dobrze jest oprócz soli, dolać trochę zimnej wody. Mokry, delikatny i puszysty sernik bez spodu. Polecam, piana zawsze się ubije.


Bardzo puszysty sernik waniliowy – idealny jeśli ktoś lubi puchate, delikatne, wyrośnięte serniki. Warunkiem koniecznym by nie opadł, jest upieczenie go w kąpieli wodnej (to nic trudnego) i niewielkie pomanipulowanie w trakcie pieczenia temperaturą, sprawdziłam to wielokrotnie. Zawsze piekę z tego samego przepisu i to jedna z niewielu potraw, w których nie mam najmniejszej ochoty nic zmieniać. Dla mnie jest wręcz idealny.


Uprzedzam, że sernik należy piec w wysokim naczyniu, a nie zwykłej blasze. Od razu odpowiem na najczęstsze pytanie dotyczące sernika. Czy można użyć sera z wiaderka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty