środa, 1 czerwca 2016

Prosty seromakowiec

Jest delikatny w smaku, wilgotny i prosty w przygotowaniu. Jego dopracowane struktury sprawiają, że rozpływa się w ustach, jest smaczny i lekki, mimo produktów, które dają raczej cięższe i zwarte ciasta. Przygotuj to danie we własnym zakresie i podziel się swoja opinią!


Prosty seromakowiec

Mój seromakowiec to sztuka kompromisu w potrójnym wydaniu. W jego smaku odnajdą się miłośnicy wilgotnego, czekoladowego brownie (chociaż można też upiec wersję na spodzie z kruchego ciasta lub zupełnie bez spodu), kremowego sernika waniliowego i makowca. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na prosty seromakowiec. Mam dla Was kolejną propozycję na ciasto świąteczne – seromakowiec na kruchym spodzie, czyli ciasto zarówno dla wielbicieli makowców jak i sernikożerców #128578; Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę na święta, bo trafia w gusta wielu osób i zawsze szybko znika. Seromakowiec na kruchym spodzie.


To ciasto jest bardzo popularne na blogach i kulinarnych stronach internetowych. Jeżeli nie możecie się zdecydować, czy wolicie na święta sernik, czy też makowiec - to jest wypiek dla Was. Ja zdecydowanie wolę makowce, ale dla odmiany może być i seromakowiec. Poniższy przepis jest kompilacją kilku, które czytałam.


Składa się ze spodu z kruchego ciasta, masy makowej oraz puszystej. Tradycyjny, sprawdzony i bardzo prosty przepis na seromakowiec bez spodu. SEROMAKOWIEC PROSTY I SZYBKI. Tego ciasta nie trzeba specjalnie przedstawiać, gdyż dobrze jest wszystkim znane ;) Napiszę tylko że wykorzystałam do niego mak z puszki i ser z wiaderka. Oszczędziłam dzięki temu sporo czasu :) To idealny przepis dla wszystkich zabieganych lub dla osób, którzy.


Poznajcie przepis, który przypomni Wam pierwszą Wigilię u babci. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Przygotowujemy go zawsze na święta Bożego Narodzenia lub Wielkanocy, gdy po upieczeniu sernika, makowca zostaje jeszcze dużo masy makowej lub masy serowej. Ser uciera się z żółtkami, cukrem, mąką śmietaną i pianą z białek, dzięki czemu powstała masa jest dość puszysta.


Przepis sprawdzony, polecam! Do ciasta podchodziłem z rezerwą, bo zawsze wydawało mi się, że będzie jednak lepiej zrobić dwa różne. SeroMakowiec przepis na Sernik z Makiem.


Dziś chcę podzielić się bardzo prostym przepisem na bardzo smaczne ciasto. Jest to połączenie bardzo smacznego sernika z makowcem, a całość przygotowana na ciasteczkowym spodzie. Ten przepis to moja propozycja nie tylko na świąteczny stół, ale na wszelkie imprezy!


Połączenie masy makowej, którą uwielbiam i sera. Sero-makowiec, dwa w jednym. Pyszny seromakowiec na kruchym, chrupiącym cieście. Ser i mak to idealne połączenia.


Ciasto jest ciężkie, wilgotne i aromatyczne. Może zostać przygotowane kilka dni przed świętami. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych! Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku.


Nie da nam o tym zapomnieć między innymi telewizja, w której ciągle lecą reklamy świąteczne. Dziś robiłam przymiarkę do jednego z ciast. I muszę przyznać, że będzie to.


Udadzą się za każdym razem. Jeślie szukasz dań tradycyjnych, są tu na nie przepisy. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.


Prosty seromakowiec

Deser składa się z dwóch delikatnych warstw: makowej i serowej. Opcjonalnie można go zrobić dodatkowo z ciasteczkowym spodem. Za sprawą masy makowej doskonale sprawdzi się podczas Świąt Bożego Narodzenia.


Do tego szukam, by nowy piekarnik miał prowadnice teleskopowe, łatwość czyszczenia (prosty dostęp między szyby piekarnika na klik i zdejmowane drabinki z prowadnicami), w pełni elektroniczny panel ustawień i by był czarny #128512; haha no tak mi akurat pasuje do nowych mebli, żeby całe agd (który widać) było czarne ;). Ten przepis podałam w ostatnim numerze magazynu „Uroda życia”, w którym pojawiły się moje nowe propozycje na świąteczne potrawy. Proste ciasto marchewkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty