poniedziałek, 8 lutego 2016

Przepis na pyszny puszysty sernik

Przepis otrzymalam od mojej kuzynki. Jest pyszny i czesto kroluje na moim stole. Goraco zachecam do skorzystania z tego przepisu.


Ratuje go zawsze scianajac nierowne krawedzie i polewam polewa czekoladowa. Rzeczywiscie powierzchia sernika jest rowna a sam sernik bardzo puszysty i znakomity w smaku. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu.

Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Dodane przez wzw: Tylko o kuchni. Kochani czy z chudego sera można upiec pyszny sernik.


Zamiast robić sernik z torebki znajdź przepis na domowy bo na pewno będzie dużo lepszy. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. SERNIK WIEDEŃSKI – przepis na klasyczny sernik pieczony.


Sernik wiedeński jest ciastem bez spodu. Możemy cieszyć się pysznym smakiem pieczonego sera.

Dodatek do tego sernika mogą stanowić rodzynki czy skórka pomarańczowa. Ja jednak pozostawiłam go w nieskazitelnej. Wam go polecam :) min łatwe przystępne. Proste w wykonaniu niczym sernik wiedeński szybko znika.


Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.


Pani Doroto chce jutro upiec sernik na świeta. Z poczatku powiedzialam sobie ze to bedzie sernik puszysty jak chmurka,ale zaczelam szukac i zobaczylam ten przepis tez puszysty. Czym roznia sie te serniki?


Czy oba sa tak samo puszyste? I czy w smaku czuć ze to sernik? Pomimo, że przeważnie jesteśmy fanami zwartych i zbitych serników, puszysty sernik na czekoladowym cieście zawsze jest u nas mile widziany : ) Prosty do zrobienia, przypomina mi beztroski smak dzieciństwa i spotkania z przyjaciółką, której mama była mistrzynią w jego przygotowaniu : ) Najlepszy kolejnego dnia, kiedy schłodzi się przez noc w lodówce. Jest to mój ulubiony sernik, ponieważ jest wilgotny i szlachetny. Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu.


Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na puszysty sernik. ZuziaNS Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Najlepsze Smakołyki.

Puszysty, wilgotny, delikatny i absolutnie pyszny… To jeden z moich bardziej ulubionych serników (a ja bardzo lubię serniki;)). Udaje się za każdym razem, prosty do przygotowania, ze zwyczajnych, niewyszukanych składników, a przy tych bajecznie smaczny. Witam ja również chciałam podziękować za wspaniały przepis.


Robiłam go już kilka razy i za każdym razem jest tak samo pyszny. Próbowałam wiele przepisów na sernik ale zawsze mi opadał, a ten jeszcze mi nigdy nie opadł i jest tak puszysty że na drugi dzień go już nie ma. Bardzo puszysty sernik waniliowy- przepis.


Tortownicę wyłożyć papierem do pieczenia, gniotąc brzegi, nada to sernikowi ozdobną fakturę. Piekarnik ustawić na 1st. Miska na białka musi być całkowicie czysta, bez drobinki tłuszczu lub wody. Mokry, delikatny i puszysty sernik bez spodu.


Idealny nie tylko na świąteczny stół. Ten sernik rozpływa się w ustach, ponieważ jest delikatny i leciutki. Chyba dlatego nazywa się puszysty- bo taki właśnie jest. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania.


Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty