piątek, 19 lutego 2016

Łatwy przepis na sernik na zimno

Szybki i łatwy w przyrządzeniu sernik na zimno to deser, który świetnie sprawdzi się na każdą okazję. Istnieje naprawdę małe ryzyko, że komuś ta słodka przekąska nie zasmakuje. Leciutki sernik na zimno, idealny na upały. Jako spód wykorzystałam ciasto, które zostało mi po zrobieniu Tortu Myszka Minnie.


Herbatniki zmielić malakserem lub włożyć do woreczka foliowego i przewałkować do mocnego rozdrobnienia.

Dodać stopione masło i wymieszać aż powstanie mokry „piasek”. Wysypać na dno formy, ubić wilgotną dłonią lub dnem szklanki, odstawić do lodówki. Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser! To deser, który może zrobić każdy! Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno.


Nie lubisz siedzieć w kuchni przez długie godziny? Chcesz mieć pyszne ciasto, a nie narobić się przy tym? Dobrze trafiłaś #128578; Mam dla Ciebie przepis na prosty sernik na zimno z galaretką.

Kategoria serniki na zimno. Znajdziesz tu najlepsze przepisy na pyszne, orzeźwiające w letnie upały serniki bez pieczenia, czyli na zimno. Polecamy sernik z galaretką, z serkiem mascarpone, z biszkoptami i przeróżnymi owocami, a w szczególności z brzoskwiniami i truskawkami. Kroki wykonania: Biszkopty układamy na spód tortownicy o średnicy 20cm.


Galretkę cytrynową rozpuszczamy w połowie ilości wody podanej na opakowaniu i odstawiamy do ostygnięcia. Serek mieszamy z ubitą śmietaną i lekko stężałą galaretką i tak powstałą masę wylewamy na biszkopty. Na koniec na serniku układamy owoce np.


Ser dokładnie mielimy (dwu lub trzykrotnie), dodajemy masło, żółtka, cukier i dokładnie miksujemy. Sernik na zimno jest bardzo łatwy do przygotowania:. Przygotowanie dania sernik na zimno z mascarpone, galaretką i truskawkami Spód.


Masło Polskie MLEKOVITA rozpuść w rondelku i odstaw od lekkiego przestudzenia. Do malaksera wsyp herbatniki i zmiksuj je dość drobno. Ja zrobiłam sernik na zimno o smaku truskawkowym, smakuje jak słodki serek homogenizowany. Mój sernik zegar noworoczny pokazuje za pięć dwunasta, a każdy z gości może zjeść swoją godzinę.


Przepisy z kategorii sernik na zimno z galaretką. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych!

Przepis na pyszny prosty sernik, który nie opada. Super przepis na sernik na zimno na biszkoptach. Wypróbuj przepis już dziś, a przekonasz się jak łatwo przygotować wyjątkowe ciasto - sernik na zimno z biszkoptami i owocami (brzoskwiniami z puszki lub owocami sezonowymi: truskawkami). Truskawkowy sernik na zimno ETAP 1: Zamiast herbatników można użyć biszkopty.


Ja dałam truskawki i galaretkę truskawkową. Możecie użyć dowolnych owoców. Inną równie smaczną opcją jest są brzoskwinie albo ananas.


Prosty sernik na zimno - dwa składniki Na truskawkowym klifie siedzę, w serkowe morze się wpatruję. W tym morzu nie ma rekinów, pływa i rozpływa się za to mnóstwo bezpretensjonalnej smakowitości. Masa serowa przypomina lekki puch ozdobiony słodkimi owocami.


Całość wieńczy zimna galaretka. Spód zaś tworzą biszkopty, więc nie musisz go piec. To lekkie i nie zamulające ciasto.


Już przy okazji sernika na urodziny mojej córeczki pisałam Wam, że nareszcie mam przepis na sernik na zimno z kategorii nie-do-popsucia. Słowo daję, tutaj można zrobić źle tylko jedną rzecz: krzywo wstawić do lodówki (tak, udało mi się, brawo ja!). Robienie samej masy jest dziecinnie proste :) Na spód możecie wykorzystać dowolne ciasteczka czy herbarniki, ja poszłam w. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na baśkowy sernik łatwy szybki pyszny i zawsze wychodzi.


Jest lekki, delikatny, niezwykle smaczny i robi się go niemal błyskawicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty