czwartek, 6 listopada 2014

Prosty przepis na chleb z automatu

Przepis na prosty chleb z automatu. Sprawdź nasze przepisy i smakowite historie. Pokazujemy, że pieczenie domowego pieczywa nie jest trudne. Będę z czytelnikami szczera – nie przepadam za wypiekaniem chleba w automacie.


Przygotowanie chleba w automacie jest bardzo proste, zebrałam w jednym miejscu najlepsze przepisy na pieczywo z wypiekacza.

Znajdziecie tutaj zarówno słodkie, jak i tradycyjne chleby. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Podzielę się moim przepisem na chleb z automatu, który mam od pół roku. Przez ten czas coś nie wysżło, coś nie do końca smakowało, ale i tak lepszy niż szklepowy. I wreszcie znalazłam swój smak, chlebek jest po prostu pyszny i bardzo prosty, nie wążę tylko wszystko na miarki.


Z piekarnika też wychodzą zakalce i niesmaczne chleby. Po prostu trzeba umieć upiec chleb, a z automatu jest to po prostu łatwiejsze. Fajne są przepisy na tej stronie i gratuluję wytrwałości w redagowanie tego bloga, ale jeśli zamieszcza Pani przepisy na chleby z automatu to proszę ludzi zachęcać do pieczenia a nie odwrotnie.

Dodane przez Kwantomanka w: Tylko o kuchni. Bardzo prosty przepis na bardzo dobry chleb. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! This feature is not available right now.


Prosty chleb dla każdego. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na prosty chleb bezglutenowy z automatu. Wczoraj na prośbę wnuka upiekłam ten chlebek sama już nie wiem po raz który. Jest to nasz ulubiony chleb z ziarnami, pyszny przy minimalnym nakładzie pracy. Pozdrawiam autorkę i dziękuję za przepis.


Chce się więcej i więcej. Często prosicie o przepisy na chleby z maszyny, obiecuję, że na pewno się pojawią, tak samo, jak i porady dotyczące wyboru automatu do chleba (właśnie testujemy kilka) i cała masa innych porad z tym związana. A na dobry początek przepis podstawowy na prosty, zwykły chleb z maszyny. Postanowiłam przerobić mój sprawdzony przepis na najprostszy chleb i skorzystać z porad znalezionych w Internecie.


Był zwarty, z chrupiącą skórką i mnóstwem ziarenek. Miąższ przypominał mi trochę chleb na zakwasie, bo podobnie jak on, był zbity i wilgotny. Chleb się udał wyśmienicie!

Zobacz ten prosty przepis na chleb z automatu. Taki domowy chleb jest zdrowy i smaczny, a ten przepis na chleb z ziołami i serem każdy będzie umiał wykonać! Severin W ksiazce załączonej są przepisy, ale ja chciałabym taki prosty, na codzienny chleb, na drożdzach,na zakwasie narazie nie zabieram się, bez. Suszone drozdze-opakowanie ma 7g. Oetkera, z Cykorii trzeba dać paczki) ewentualnie 1g ziaren (słonecznik, sezam, siemie lniane, pestki dyni - jeden rodzaj lub mieszane) z tych proporcji wychodzi chlebek o wadze ok.


Dzisiaj mamy dla Was coś zupełnie nowego. Tak, wiemy, wiemy, zwykły prosty pszenny chleb jakby nowością na naszym blogu nie jest. Ale ten chleb ma taką skórkę, jakiej jeszcze nie robiliśmy.


Jest bardzo chrupiąca, ale jednocześnie wcale nie twarda, coś jak na chlebie baltonowskim. Z podanej ilości składników otrzymamy jeden średniej wielkości chleb. Można piec go w zwyczajnej keksówce – wtedy otrzymamy klasyczny, podłużny bochenek. Fajną opcją, którą ja tutaj wykorzystałam, jest pieczenie w garnku ceramicznym, wtedy chleb jest okrągły.


Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Cena była bardzo atrakcyjna, automat jest niezawodny i bardzo prosty w obsłudze. Jeśli nie masz automatu to pracy jest niewiele więcej- dodatkowe minut na wyrobienie ciasta i jedno naczynie do zmywania więcej.


Idealnego przepisu na chleb z automatu szukałam dość długo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty