wtorek, 18 czerwca 2019

Sernik z posypką

Durszlak - sernik z posypką kokosowa. Margarynę, cukier i żółtko zagnieść. Do zagniecionego ciasta dodać śmietanę oraz mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, dokładnie ugnieść.


Ciasteczka należy pognieść i wymieszać z roztopionym masłem. Odłożyć pół szklanki tej masy, a resztę wyłożyć dno tortownicy i schłodzić.

Zresztą bardzo lubię serniki na śmietanie, bo są delikatne i puszyste, nie przypominają w niczym tych z rodzaju ,,ciężkich”. Dobre połączenie smaków. Kremowy sernik nowojorski. Następnym razem dam jednak mniej cukru do masy serowej albo użyję bardzo kwasnych jabłek na wierzch, których nie udało mi się dostać w okolicy. Stopniowo dodawać twaróg, wlać olejek pomarańczowy.


Do masy dodajemy pozostałe mleko z budyniem i olej. Masę wylewamy na ciasto, wyrównujemy powierzchnię i posypujemy kokosową posypką i delikatnie ją wgniatamy.

Póki co, upiekło mi się sernik, który jest świetny do kawki czy herbatki, w południe czy na Dzień dobry - taka świeża drożdżówka z serem i posypką. Dodatkowo, zamiast rodzynek - za którymi nie przepadam, do sernika dodałam suszoną żurawinę, którą dla odmiany bardzo lubię. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z mandarynkami i posypką kokosową. W sumie to robiłam sernik kilka razy w moim życiu.


Przepis na sernik z kruszonką wygrzebałam z rodzinnych notatek i postanowiłam przeprowadzić próbę generalną, by na święta wszystko było jak należy. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni. Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity?


Lista przepisów na sernik z kakaową posypką z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Więcej niż przepisów. Składa się z delikatnej warstwy kokosowej. Warstwa ta to nic innego jak beza kokosowa, z której robię kokosanki.


Sernik z posypką w każdej odsłonie! Druga połowa ciasta to warstwa serowa przygotowana z twarogu wiaderkowego i mleka kokosowego z puszki. Po upieczeniu sernik zostaw na minut w piekarniku przy uchylonych drzwiczkach.


Po wystudzeniu sernik wyjmij z tortownicy, obsyp wiórkami lub posypką czekoladową.

Przygotowuje się go jak ciasto kruche, do którego dodajemy zaczyn. Wg oryginalnego przepisu powinien potem rosnąć w lodówce i faktycznie rośnie. Ale moja Babcia, która w zakresie pieczenia i. DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Piec w nagrzanym piekarniku ok.


Pokaż duże zdjęcia Do ulubionych wątków zarchiwizowany. Jesienno-zimowy sernik z jabłkowym wierzchem i prażonymi orzechami włoskimi. Serniczek, czyli ciasto, ktore lubie najbardziej. Nie wiem, co takiego jest w takim kawalku serowego ciasteczka, ze trudno na nie patrzec i nie podjadac. Tak mam z kazdym sernikiem, bo lubie absolutnie wszystkie warianty.


Pyszny sernik z kruszonką na cieście. Wypróbuj już dziś przepis na sernik z kruszonką kokosową. Zobacz sprawdzony przepis na domowy sernik. Na końcu ubijamy pianę z białek ze szczyptą soli na sztywno i delikatnie łączymy z masą za pomocą łyżki. Wyciągamy drugie ciasto z zamrażarki i ścieramy na grubych oczkach na tarku.


Nie jest to tradycyjny sernik jaki jadlam kiedys u babc czy u gosci ,niewiem niby okej jest ale jest za wilgotny , za niski , ale przede wszystkim jest nijaki w smaku,moze to zalezy do sera bo uzylam vitello z biedronki ktory przed upieczeniem byl o wielel epszy w smaku. Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty