piątek, 14 czerwca 2019

Przepis na jakies dobre ciasto

Prawdziwa szarlotka, tradycyjna szarlotka, przepis z gór, szarlotka góralska z lodami, szarlotka jak w górach, z tatr, tatrzańska, szarlotka pyszna, z dużą ilością jabłek, dużo jabłek, mało ciasta. Znacie jakies dobre przepisy na ciasto? Czy ktoś zna jakieś dobre przepisy na ciasto lub ciastka? Mam ochotę coś upiec ale zupełnie nie wiem co :D Jak ktoś ma jakieś dobre i sprawdzone przepisy to podawać ;D.


Jest to przepis na najlepsze ciasto francuskie, z którego można zrobić także inne wypieki, nie.

DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD. Sekret dobrych pierogów tkwi w cieście. Napoje Koktajl na dobre trawienie. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Ciastka jakies dobre przepis - Durszlak. Pomysły na pyszne, łatwe i efektowne ciasta, którymi zaskoczysz swoich gości! Zebrałam tutaj najpopularniejsze na blogu ciast.

Do każdej propozycji jest podlinkowany przepis, wystarczy kliknąć w słowo PRZEPIS TUTAJ lub w zdjęcie ciasta. Wszystkie te propozycje (a także wiele innych) są też oczywiście zamieszczone na blogu, w zakładce „ciasta, ciasteczka i inne słodkości”. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY.


Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Lista przepisów na ciastka jakies dobre z polskich blogów kulinarnych. Moze jakies z krem, a moze z owocami? Ciasta – desery na każdą okazję Puszyste serniki i słodkie szarlotki uwielbiamy za ich tradycyjny smak.


Nic nie pobije babcinego sernika lub szarlotki, której smak przypomina ten z rodzinnego domu. Makowce i pierniki to ciasta, które królują na stołach podczas świąt Bożego Narodzenia, natomiast bez babek i mazurków każda Wielkanoc byłaby niepełna. Robiłam z brzoskwiniami z puszki, tylko nie wszystkie brzoskwinie dałam, bo mi się nie zmieściły, pokroiłam je w półksiężyce. Tylko niestety to ciasto ma trochę minusów: przy końcu ucierania jest już mocno ciężko, bo ciasto jest mocno gęste.


Mocno czekoladowe ciasto brownie i delikatna masa serowa. Rewelacyjne połączenie i wyśmienity smak. Zapraszam na pyszne ciasto czekoladowe z serem, czyli sernikobrownie. Dziś w wersji klasycznej bez owoców, tylko brownie i ser.


Ciasto idealne na rodzinne spotkania przy kawie.

Prosty przepis na rozpoczęcie roku szkolnego :). Proste ciasto ze śliwkami, ucierane, maślane, słodziutkie, pachnące cynamonem. Wystarczy ogrzać składniki do temperatury pokojowej i postępować według przepisu, by wkrótce cieszyć się pysznym. Gotowy wylewamy na ciasto, równamy powierzchnię i zostawiamy do zastygnięcia. Intensywnie cytrynowe, wilgotne, delikatne i puszyste – szybkie ciasto cytrynowe zachwyca smakiem i aromatem.


Zamiast lukru można oprószyć cukrem pudrem, ale w tym wypadku jednak skłaniam się do lukru. Sernik wiedeński Wspaniały sernik wiedeński, przepis bez spodu a więc ciasto zawiera to co najlepsze -masę serową. Twaróg mielimy krotnie. Przepis pochodzi z bloga Tysia Gotuje.


Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Ciasta i desery Niezależnie od tego, czy jesteś na diecie, czy możesz pozwolić sobie na deser, i niezależnie od tego, czy wypieki są, czy nie są twoją mocną stroną – w dziale z ciastami i deserami znajdziesz coś dla siebie. Zgromadzone w tym miejscu przepisy na ciasta i inne słodkości to propozycje na różne okazje. Idealna kruszonka powinna zawsze po wzięciu jej fragmentów w dłonie stworzyć jeden kawałek.


Nie musi być on stabilny, jednak ciasto powinno się skleić. Najlepsza kruszonka zawsze wychodzi z prawdziwego masła. Według mnie margaryna sprawi, że kruszonka nie będzie miała tego pięknego zapachu i super smaku. Dziś mam dla Was przepis na ciasto o wdzięcznej nazwie Hucułka :) I od razu uspokajam, że wcale nie jest tak skomplikowane i pracochłonne, jak mogłoby sugerować zdjęcie ;) Robi się je naprawdę sprawnie i nie sprawia ono problemów na żadnym z etapów przygotowania.


Ciasto czekoladowe z czekolady gorzkiej cudownie smakuje do mleka lub filiżanki kawy lub herbaty. Koniecznie zrób też mój tradycyjny blok czekoladowy. Moje pyszne ciasto czekoladowe to ciasto, które zawsze wychodzi. Plesniak to ciasto , ktorego smak kojarze z domem rodzinnym, dlatego dziekuje za przepis , ktory pozwolil mi go odtworzyc.


Po przeczytaniu komentarzy, troche zmodyfikowalam wykonanie. Moja blacha jest o wieksza, ale ze wzgledu na glosy, ze ciastem trudno jest wypelnic caly spo ilosc skladnikow na ciasto zwiekszylam o. To ja podam przepis na ciasto Snikers: upiec kruche ciasto (na pewno każdy umie i ma przepis) gdy ciasto wystygnie położyć na nie krem-karpatka Otekera na to wyłożyć orzeszki np. Najprostsze Szybkie CIASTO z TRUSKAWKAMI – Dzisiaj w Małej Cukierence proste w przygotowaniu ciasto z truskawkami na oleju.


To taki letni klasyk, moja mama bardzo często robiła takie ciasto w wakacje. Ciasto jest puszyste, wilgotne od owoców i ładnie pachnie. Szybki przepis na ciasto i pyszną kolację. Proszę pomózcie mi coś wymyslec na szybkie,dobre ciasto nie drogie i coś na kolacje tez nie drogą,szybka i dobra oczywiscie!


Już dwa razy robiłam to ciasto i niestety mi nie wyszło. Bardzo się starałam robić wszystko dokładnie według przepisu i za każdym razem ciasto mi opada. Nie otwierałam piekarnika a po zakończeniu pieczenia zostawiłam ciasto w piekarniku żeby nie było różnicy temperatur.


Jeśli ptysie mają być duże - nabierać porcje ciasta łyżką do zupy, a jeśli małe - łyżeczką. Drugą łyżką zrzucić ciasto na blachę. Wstawić blachę do piekarnika nagrzanego do 2st.


Przez cały czas nie otwierać piekarnika, aby ciasto nie opadło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty