piątek, 18 maja 2018

Jak zrobić gofry w tosterze

Dodane przez mamaija w: Tylko o kuchni. W końcu może dowiem się jak robić pyszne gofry, bo ja z moja mała po prostu je uwielbiamy, ja robię gofry w takim opiekaczu do chleba, na tosty. Jeśli tak myslisz że się da to równie dobrze możesz je zrobic na patelni. No przecież nie będą kupować gofrownicy z powodu jednorazowej zachcianki, a tych gotowych ze sklepu nie lubię.


Nie dość, że porażają składem, to jeszcze są cholernie słodkie. Ale jak wiadomo, potrzeba matką wynalazku. Zerkam więc na swój przykurzony toster i. A może by tak upiec gofry w tosterze? Gofry francuskie - słodko i zmysłowo.


Ciasto na gofry to żadna sztuka, więc jeśli masz ochotę na taki rodzaj deseru, to nic nie stoi na przeszkodzie, by go przygotować. Jedynym problemem może się okazać gofrownica. Nie każdy jest jej szczęśliwym posiadaczem.


Wystarczy mieć odpowiednie narzędzia i przepis na ciasto. Toster – jeżeli mamy w domu toster zbudowany na zasadzie gofrownicy (nie ten z wyskakującymi tostami), to można w. W zeszłym roku podawałam przepis na świetne czekoladowe gofry z cukinią Zobacz więcej. Nareszcie znalazłam przepis na gofry, które smakują jak.


Dziś korzystając z wolnej niedzieli postanowiłam więc zaszaleć i zrobić po raz pierwszy gofry. Do tej pory jestem w szoku zrobiłam ciasta półtorej porcji a zdążyłam spróbować tylko jeden mały kwadracik. Chrupiące z wierzchu miękkie w środku. Doedukowałam się, poczytałam i spróbowałam zrobić gofry w opiekaczu do chleba :) Może nie wyszły idealnie chrupkie, Zobacz więcej. Marta Jadzia Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Marta Próbuje - blog o. Nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam prawdziwe gofry, takie jak z budki, więc kiedy kupiłam opiekacz i znalazłam ten.


Jak zrobić gofry bez gofrownicy? Toster Do przyrządzenia gofrów, zamiast gofrownicy, możemy użyć tostera lub opiekacza do kanapek…. Silikonowa forma do gofrów 3. Inne gofry z patelni, gofry bez gofrownicy.


Wykorzystam przepis, słyszałam że można robić gofry również w tosterze (takim do spiekania kanapek na leżąco, a nie takim z którego kanapki wyskakują) – bo nie mam gofrownicy jeszcze, chyba spróbuję tak. Słyszałam, że jeśli nie masz gofrownicy spróbować w tosterze. Domowe gofry – jak je zrobić?


Warto zrobić je na deser dla dzieci i dorosłych. Kojarzą nam się z wakacjami, beztroską i czasem spędzonym z rodziną. Jednakże można je zrobić samemu i delektować się ich smakiem w domowym zaciszu, o każdej porze roku.


Potrzebujemy tylko odpowiedniego przepisu i gofrownicy. Najlepsze gofry jakie do tej pory udało mi się zrobić. A korzystałam już z wielu przepisów. Ten dostałam od mamy mojej koleżanki Moniki, która smaży je od lat :) Są najlepsze! Z podanych proporcji wychodzi ok.


Następnego dnia można je odgrzać np. Przepis na idealne ciasto. Na pieczywo nakładam pokrojone w cienkie plasterki masło, następnie plaster sera i szynki. Cebulę obieram, kroję w cienkie plasterki i nakładam na szynkę. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku.


Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Mój ulubiony rarytas sprzedawano wówczas, niestety, tylko w centrum miasta. Zobaczcie jak zrobić gofry domowe jak z budki nad morzem i wywołać uśmiech na niejednej, małej lub dużej buzi :). W kuchni polskiej gofry goszczą raczej jako deser czy słodka przekąska, podobnie jak rurki z kremem.


Thermomania 62views. Tomasz Borkowski 60views. Jeśli tęsknisz za ich wyjątkowym smakiem, przygotuj niemal identyczne we własnej kuchni.


Dlatego w domu mam i toster i gofrownicę z wyższej półki, bo Profi. Może to kwestia tego, że raz miałam wielofunkcyjne urządzenie i się zepsuło i wtedy nic nie mogłam zrobić. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Braki w zaopatrzeniu mi w tym pomogły ;-) Mimo dużej mocy, moja gofrownica nigdy nie uszczęśliwiła mnie chrupiącymi goframi. Zawsze musiałam je dopiekać w tosterze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty