piątek, 4 maja 2018

Ciasto na gofry moje wypieki

Moje gorfy tak przywarły do gofrownicy (mimo iż wcześniej natłuściłam ją olejem), że gdy ją otworzyłam , gofry rozdwoiły się. Charakterystyczna ich cecha to mała ilość cukru w przepisie, podaje się je ze słodkimi dodatkami. Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane.


Ciasto na gofry moje wypieki

Słodkości znane na całym świecie. Autorskie przepisy ze zdjęciami. Zrezygnowałam z cukru, po wlaniu do gofrownicy posypałam surowe ciasto łyżką ziaren sezamu i zapiekłam.


Wyszedł rewelacyjny dodatek do dań wytrawnych, w moim przypadku do chilli con carne. Przygotowane na różnych mąkach, na drożdżach, na proszku do pieczenia i na pianie z białek. Ostatnio wpadł mi w ręce ten przepis i muszę przyznać, że go. Ale jest tam mąka i mak,a tego też się nie łączy. A żółtko to przecież białko.


Prawdziwa dieta nielaczenia wyklucza w ogole wypieki. Chyba,że kokoski z kokosu i białka, bo to białko. Gofrownicę rozgrzać i przed smażeniem posmarować masłem, przy pomocy silikonowego pędzelka. Gofry smażyć po parę minut na złoty kolor. Usmażone gofry najlepiej wyłożyć na chwilę na kratkę kuchenną, wtedy zrobią się bardziej chrupiące.


Ubij pianę z białek i delikatnie wymieszaj z ciastem. Leave A Comment Anuluj pisanie odpowiedzi. Też zawsze leję ciasto na sam środek. Gofry wychodzą Pani płaskie, ponieważ albo białka są ubite nieprawdłowo (lub mało delikatnie wymieszane z ciastem) i ciasto nie rośnie lub z powodu właśnie nieodwracalnej gofrownicy. A ja czytając ten przepis pomyślałam że spróbuję z tego ciasta zrobić dla dzieci miseczki do lodów.


Na końcu wlać stopniowo maślankę, miksując do połączenia. Gofry piec przez około - minuty lub przez czas podany w instrukcji gofrownicy. Nakładamy ciasto chochlą i wypukłą stroną łyżki rozprowadzamy ciasto dokładnie po całej powierzchni. Perfekcyjne ciasto na gofry powinno być nieco gęstsze od ciasta naleśnikowego (dzięki temu będą chrupiące).


Ciasto odstawić na minut. Drugą “tajemnicą” złocistych i chrupiących gofrów jest przygotowanie białka z jajka osobno i dodanie na końcu do ciasta. Gofry z jabłkami Dogadzam ostatnio swoim dzieciom i przygotowałam im znowu gofry – tym razem trochę podobne do gofrów belgijskich. Na drożdżach, ze sporą ilością masła – mmmm. Za to nowością są jabłka – dodałam je drobno pokrojone do ciasta i tak usmażyłam gofry.


Wyszły mi racuszki w formie gofrów #128512; Czadowe! Przepis na gofry moje wypieki. Codziennie dodaje nowe przepisy na ciasta bez pieczenia, domowe wypieki, smaczne obiady i przekąski, zarówno dla osób jedzących mięso jak i wegetarian. W moim menu znajdują się również przepisy na obiady i przekąski dla dzieci. Wilgotne, puszyste, miękkie ciasto z owocami.


Szybkie i łatwe do przygotowania. W sam raz do popołudniowej kawy, na piknik lub jako deser. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Ucierane ciasto z jabłkami i orzechami zwane wiewiórką. Jest proste, smaczne i wilgotne, dzięki dużej ilości jabłek. Zachowuje długo świeżość.


Udekorowałam je cienką warstwą bitej śmietany i prażonymi wiórkami kokosowymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty