piątek, 25 maja 2018

Dobre ciasto na naleśniki z serem

Jaki jest przepis na najlepsze naleśniki z serem? Więc jeśli chcesz zrobić doskonałe naleśniki z serem koniecznie sprawdź mój przepis. Naleśniki z serem biały to danie znane chyba każdemu z dzieciństwa. Dobre ciasto na naleśniki to podstawa!


Moje są cieniutkie, miękkie i elastyczne, można je dowolnie zwijać i nie popękają, a po podsmażeniu na masełku są niezwykle chrupiące. Opis przepisu: Autor: WINIARY Choć naleśniki to jeden z najprostszych przepisów i danie, które znają chyba wszyscy, w każdym domu czy restauracji mogą smakować nieco inaczej. Najsmaczniejsze na ciepło.


Przepis na naleśniki z serem. Jedno z ulubionych dań dzieci. Miazga mówię wam, rewelacja, mojej córce aż się uszy trzęsły #128578; zrobiłem tak: przepruszyłem mąkę przez sitko, resztę wlałem i wsypałem i zacząłem mieszać. Warto użyć dobrej jakości twarogu i doprawić go cukrem waniliowym, surowym żółtkiem i odrobiną śmietany – dzięki temu nadzienie będzie pyszne i kremowe. Idealne ciasto do naleśników, kremowy serek i pyszne owoce.


Najlepsze naleśniki z serem i owocami jakie można sobie wymarzyć na śniadanie. Gorąco polecam zrobić je dzieciom. Będą zachwycone smakiem. Smażymy cienkie naleśniki. Do miski wkruszamy twaróg, dodajemy śmietanę oraz cukier i cukier waniliowy, mieszamy do połączenia się składników, tak aby nie było większych grudek twarogu.


Naleśniki polecam z mąki pełnoziarnistej pszennej- ja używam Lubelli- trzeba tylko dodać trochę więcej mleka lub dolać w międzyczasie bo szybciej masa gęstnieje jak trochę postoi w oczekiwaniu na smażenie. Mają inny smak niż z białej, wg mnie są lepsze. Ubić jajka z odrobiną soli. Dodać mąkę, wlać mleko i wodę. Dokładnie wymieszać i sprawdzić, czy ciasto ma dobrą konsystencję, podnosząc łyżkę pionowo – powinno spływać i jednocześnie pokrywać powierzchnię łyżki.


Dobre ciasto na naleśniki z serem

Idealne naleśniki są delikatne i sprężyste, nieco podrumienione. Takie, które można podawać zarówno z serem i owocami, słodkim dżemem czy konfiturą, jak i wytrawnymi dodatkami takimi. Najlepsza mąka na naleśniki to mąka pszenna wrocławska typ 5lub luksusowa typ 550. Jak smażyć naleśniki z białym serem? Jak zrobić dobre naleśniki?


Krok po kroku jak smażyć pyszne i chrupiące naleśniki z białym twarogiem na słodko. Naleśniki to danie łatwe do przyrządzenia i lubiane niemal przez wszystkich. Całą tajemnicą udanych naleśników są placuszki cieniutkie i elastyczne.


Oto przepis na idealne ciasto naleśnikowe. Takie naleśniki z serem pojawiają się na stołach w większości domów. Każdy ma jakiś własny przepis na ciasto naleśnikowe, jednak nie tylko on przesądza o sukcesie naszej potrawy. Ważne jest także to ile oraz na czym należy smażyć naleśniki, żeby się nie przypalały i były wyjątkowe.


W misce roztrzepujemy jajko z mlekiem, dodajemy mąkę i cukier. Na patelni rozgrzewamy olej i nalewamy małą chochelka ciasto. Wszystko mieszamy na gładką masę.


Do osobne miski wkładamy biały ser, żółtka i wsypujemy cukier waniliowy, dokładnie mieszamy mikserem. To prosty przepis na naleśniki z serem, które lubią wszyscy, a szczególnie dzieci. Jeśli dodamy do naleśników z serem krem czekoladowy lub bitą śmietanę - maluchy będą zachwycone. Serniki i ciasta z serem.


Nie wiem, czy wiecie ale ja kiedyś nienawidziłam serniki. Nigdy ich nie jadłam – ja się zajadałam makowcami :) Jedyne odstępstwo jakie mogłam zrobić, to sernik na zimno z galaretką. Następnie resztę oleju dodaję do ciasta i mieszam aby wszystko się połączyło. Potem już na patelnię nie daję wcale oleju, bo wystaracza to co jest w cieście. Ciasto nalewam chochlą do zupy i wychodzą mi bardzo cieńkie naleśniki :).


Dobre ciasto na naleśniki z serem

Z podajnej proporcji wychodzi mi ok. Znalazłam w sieci przepis cieszący się dużym uznaniem łącząc z sobą ser i mak. Jak dla osoby, która kocha mam , a nie przepada za serem te ciasto wywarło na mnie duże wrażenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty