poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Prosty przepis na sernik z twarogu

Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Prosty sernik na zimno z twarogu z wiaderka - to lekka i delikatnie propozycja tortu bez pieczenia. Masa serowa przypomina lekki puch ozdobiony słodkimi owocami.


Całość wieńczy zimna galaretka. Spód zaś tworzą biszkopty, więc nie musisz go piec. To lekkie i nie zamulające ciasto. Twaróg mielimy krotnie.


Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik. Dziękuje za przepis z którego wreszcie wychodzi mi sernik.


Prosty przepis na sernik z twarogu

Drugi raz jak piekłam to już kombinowałam, dodałam do spodu trochę kakao a do samej masy pokrojone w kostkę brzoskwinie z puszki, a na wierzch posypałam trochę wiórków kokosowych i serniczek też mi super wyszedł:). Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na łatwy sernik z twarogu poltlustego.


Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni. Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity?


Puszysty sernik to jedno z tradycyjnych ciast, które warto przygotować na Święta Bożego Narodzenia. Jak zrobić taki dobry sernik upieczony na kruchym spodzie? Wbrew pozorom, nie jest to trudna sztuka, ale efekty zniewalające! Zobacz wyjątkowo prosty przepis na puszysty sernik pieczony na kruchym cieście i oblany czekoladą.


Każdego dnia podsuniemy Ci sposób na smaczny i oryginalny posiłek. Sprawdź nasze najlepsze przepisy! Filtrowanie i sortowanie. Jest to prosty sernik na biszkoptach z galaretką i owocami. Klasyczny przepis na polski sernik ze zmielonego twarogu, z utartym masłem i żółtkami.


Przepisy, jak zrobić - Smaker. Pieczony do zrumienienia się wierzchu i posypany po upieczeniu cukrem pudrem. Możecie zrobić go w wersji waniliowej lub pomarańczowej czy cytrynowej (dodając wanilię lub skórkę z pomarańczy czy cytryny). Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Prosty sernik z brzoskwiniami i kruszonką, sernik, który nie opada, nie pęka, jest bardzo twarogowy, raczej z tych cięższych serników.


Prosty przepis na sernik z twarogu

Niesamowicie smaczny, dla mnie to taki klasyczny, polski sernik. Powiedziałabym, że taki, jak robiła Babcia, ale nie jest to prawdą, bo w mojej wersji jest niewiele jaj. Jest niezwykle delikatny, rozpływa się w ustach, a dynia nadaje mu wyjątkowego smaku.


Sekretem tego deseru jest dodanie serka mascarpone w proporcji 1:z twarogiem sernikowym. Jeżeli szukasz przepisu na sernik z wiaderka, to polecam wypróbować ten przepis, sernik jest bardzo prosty w przygotowaniu, puszysty i delikatny. Szybki i łatwy sernik to ciasto, które uda się każdemu i zawsze będzie smakować.


Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji działań marketingowych, jednak nie dłużej niż przez lata, licząc od Twojej ostatniej aktywności jako zalogowany użytkownik w aplikacji przepisy. Ciebie newslettera przepisy. Robię mnóstwo serników, bo sernik to moje ulubione ciasto. Nie było jeszcze takiego, który by mi nie smakował, nie każdy przepis na sernik publikuję na blogu, bo mam odnośnie nich duże wymagania.


Jest miękki, puszysty, rośnie wysoki i nie opada. Sernik z wiaderka składniki: Użyłam foremki. Porcja na dużą blachę (25xcm) lub tak jak na zdjęciach na tortownice o średnicy cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty