środa, 7 lutego 2018

Dietetyczny sernik na zimno

Dietetyczny sernik na zimno

Na osłodzenie tych jesiennych dni przygotowałam słodki, ale bardzo zdrowy sernik na zimno z malinami:) Mimo tego że lato już za nami, nie poddaję się jesiennej aurze i postanowiłam osłodzić sobie życie dietetycznym serniczkiem na zimno:) Do posłodzenie mojego niskokalorycznego sernika użyłam ksylitolu – zdrowego cukru brzozowego. Zapewniam, że użycie samego serka homogenizowanego naturalnego i jogurtu zamiast np. Amoniaq Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Mieszam W Garnku. Dietetyczny sernik na zimno z truskawkami i galaretką. O niskiej zawartości tłuszczu i cukru.


Przygotowany w sobotni poranek pozwala cieszyć się smakiem lata zaledwie godzinę czy dwie później. Można jednak wybierać zdrowsze i bardziej dietetyczne słodkości. Z racji tego, że w moim domu każdy lubi mieć „coś” dobrego do kawy, mam duże wyzywanie, żeby wymyślać smaczne i jednocześnie mniej kaloryczne słodkości. Przez ostatnie tygodnie gości u nas fit sernik na zimno, oczywiście jest to wersja z domową galaretką.


Na stężałym serniku układam truskawki. Ja ułożyłam w całości, ale można pokroić w plasterki. Wylewam tężejącą już galaretkę. Ponownie wstawiam do lodówki do całkowitego stężenia galaretki.


Podaję duże porcje :) Smacznego! Te na zimno, czy te tradycyjne? Ale za mną chodził taki sernik na zimno!


Jak byłam ostatnio u rodziców w domu na weeken na mamy imieniny robiłam sernik na zimno, tyle, że w wersji fit. Tak bardzo wszystkim smakował, że olbrzymia wielka tortownica, rozeszła się od razu. I tak cały tydzień chodził za mną smak sernika na zimno. Taki sernik jest niezwykle dietetyczny, zawiera mało cukru, dużo białka i jest rewelacyjny w smaku.


Dietetyczny sernik na zimno

Nie czuć różnicy podczas jedzenia, a czuć w ilości spożywanych kalorii. Składniki: 2gramów truskawek, 5gramów sera twarogowego chudego, łyżek nasion chia, ekstrakt. Skończyłam studia, wróciłam do kuchni i tak oto powstał on- sernik na zimno z truskawkami!


Robiłam do niego trzy podejścia i dopiero za ostatnim razem osiągnęłam wymarzoną przeze mnie konsystencję. Pora na otwarcie sezonu truskawkowego! DIETETYCZNY TRUSKAWKOWY SERNIK NA ZIMNO! Dzisiaj Wam proponuje lekki i dietetyczny serniki jogurtowy na zimno! Zdrowy sernik truskawkowy.


Nie musimy włączać piekarnika by cieszyć się smacznym, soczystym sernikiem. Wystarczy przygotować sernik według poniższego przepisu by cieszyć się soczystym sernikiem. Całość komponuje się rewelacyjnie. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na dietetyczny sernik na zimno.


Truskawkowy sernik na zimno w stylu fit porcji po niecałe kcal każda. Fit sernik na zimno jest kremowy, prosty w przygotowaniu, z pysznym daktylowym karmelem… Z pewnością przypadnie do gustu fanom dietetycznych słodyczy oraz serników! Uwielbiam serniki, ale chciałam zrobić sobie przerwę od wersji pieczonej.


Dziś zapraszam Was na dietetyczny jogurtowiec (sernik) na zimno z czarną porzeczką. Deser został przygotowany z jogurtu naturalnego, bez dodatku sera ani tłuszczu. Można go jeść bez wyrzutów sumienia, że pójdzie nam w boczki. Jest bardzo lekki, zawiera niewiele cukru.


Czarna porzeczka, lekko kwaskowa, fajnie kontrastuje z masą. Durszlak - dietetyczny sernik na zimno z truskawkami. W ubiegłym roku robiłam sernik na zimno z Pani przepisu z użyciem nie serków homogenizowanych tylko zwykłego twarogu trzykrotnie mielonego. Chciałam teraz zrobić ale nie mogę go nigdzie znaleźć.


Sernik był z truskawkami. Czy mogłaby Pani mi pomóc? Szukałam w zakładce serniki na zimno ale nie znalazłam.


Ze względu na córkę nasza kuchnia musi się stać zdrowsza, bardziej dietetyczna. A że jakoś ciężko jest się odzwyczaić od słodkości w weekend postanowiłam zrobić sernik, ale ograniczyć jego kaloryczność do minimum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty