czwartek, 15 lutego 2018

Mokry sernik z kokosem

Cztery białka, które nam zostały ubić, wsypać łyżki cukru, dalej ubijać aż cukier się rozpuści. Wsypać dag wiórek kokosowych, lekko zamieszać. Po godzinie pieczenia wyjąć i posmarować sernik pianą z kokosem. I jeszcze raz wstawić na minut, zmniejszając temperaturę pieczenia do 1stopni.


Ciasto jest bardzo smaczne. Dodane przez dora3w: Tylko o kuchni. Nie zaliczam sie do amatorów pieczenia ,ale dlaczego mój sernik z rosą po upieczeniu nie jest puszysty tylko taki zbity?


Sernik z kokosem siostry Anastazji. Ten sernik „rozwalił mi system” dwa razy. Pierwszy raz, kiedy go jadłam (zrobiła go moja Mama). Wcześniej nie przepadałam za sernikami, a od tego nie mogłam się oderwać (Człowiek Wyżerka też, co widać również na załączonym obrazku poniżej)! Jest puszysty, lekki i nie za słodki.


Piec w nagrzanym piekarniku ok. Po upieczeniu pozostawić sernik przy lekko uchylonych drzwiczkach piekarnika. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 1stopni i piec całą godzine nie zaglądając do piekarnika!


Cztery białka które nam zostały ubić, wsypać łyżki cukru, dalej ubijać aż cukier sie rozpuści. Puszysty, wilgotny, delikatny i absolutnie pyszny… To jeden z moich bardziej ulubionych serników (a ja bardzo lubię serniki;)). Udaje się za każdym razem, prosty do przygotowania, ze zwyczajnych, niewyszukanych składników, a przy tych bajecznie smaczny.


Mokry sernik z kokosem Składniki na ciasto zagnieść, wylozyc na wysmarowana maslem blache, Piekarnik nagrzać do 1stopni. Cukier, jajka, zółtka i cukier waniliowy wymieszac mikserem. Wielkanoc, tylko przepis na mase serowa jest tam dosyc ciezki, a ja wole raczej lekkie i kremowe serniki. Moje pytanie: czy moge upiec sernik z przepisu jak na ten z brzoskwiniami ale z masa serowa jak z sernika sernik pod kokosowa pierzynka.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. SERNIK Z PIANĄ I KOKOSEM Odkąd pamiętam, na wielkanocnym stole w moim domu rodzinnym zawsze gości ten sernik. Sprawdzony przepis z zeszytu mamy. Delikatny, wilgotny, rozpływający się w ustach, a piana kokosowa dopełnia smaku.


Polecam nie tylko na Wielkanoc. Jak już na pewno wiecie uwielbiam serniki, uwielbiam nowe smaki serników, ale lubię też sięgać po przepisy z rodzinnego zeszytu. Dzisiaj popularny sernik królewski, ale z małym dodatkiem nowoczesności, bo z kokosem. Spodoba się tym z Was, którzy lubią tradycyjne, bardziej sypkie serniki na kruchym spodzie, a jednocześnie poszukują nowych smaków.


Inny, bo zrobiony z twarogu półtłustego, a nie jak to zwykle bywa, z sera wiaderkowego. Zdecydowanie największą zaletą tego sernika jest fakt, że nie opada. Cudowne ciasto z puszystą delikatną masą serową i kokosową pierzynką. Do masy dodawać stopniowo zmielony wcześniej ser.


Mokry sernik z kokosem

Gotową masę serową wyłożyć na ciasto z ananasami. Kokos: Masło roztopić i ostudzić. Białka ubić z cukrem, dodać roztopione masło i na końcu kokos. Ten przepis jest akurat od mojej teściowej, ale lekko go zmodyfikowałam.


To naprawdę pyszny wilgotny sernik z kokosową pierzynką na wierzchu. Mam ochotę na sernik’ - pomyślałam idąc z pracy. I znalazłam ten z kokosowa pianką.


Moja Mama też robi z kokosem, ale z kokosem smażonym z masłem. Najlepszy przepis na sernik ze złotą rosą jaki do tej pory udało mi się skomponować. Jestem z niego bardzo zadowolona, dlatego też uważam, że jest to wersja ostateczna.


Cudowny, idealnie kruchy spó który fantastycznie się komponuje z miękką, wręcz budyniową masą serową oraz delikatną, bezową pianką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty