piątek, 2 lutego 2018

Ciasto na 20 naleśników

Naleśniki to bardzo proste, szybkie i pyszne danie o ile mamy odpowiedni przepis na ciasto. Z tej receptury korzystam od wielu lat- zawsze się udaje. Wszystkie składniki na ciasto naleśnikowe zmiksować, pozostawić ciasto na minut, żeby dojrzało. Po tym czasie ciasto powinno mieć konsystencję gęstej śmietany. Patelnię (najlepiej taką przeznaczoną do smażenia naleśników, z niskimi brzegami) rozgrzać.


Posmarować cienko olejem – używając do tego silikonowego pędzelka.

Może za mało rozgrzewam patelnię. Rzeczywiście najlepszy sposób, to patelnię smarować słoninką. Ja zawsze robię na wodzie naleśniki. Gotowe ciasto odstawiłam na minut, żeby odpoczęło. Nie wiem jak Wy, ale ja nie przepadałam za smarowaniem patelni za każdym razem, kiedy miałam wlać na nią ciasto na naleśniki (tak, tak – „starożytna” sztuka smażenia naleśników nakazuje tak czynić).


Zbawieniem był dla mnie pomysł z dodawaniem do ciasta oleju. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz! CIASTO NA GOFRY I NALEŚNIKI KG.

Szpatułka do naleśników ciasta z łopatką komplet. Lista przepisów na naleśniki szt. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Od teraz to moje absolutnie ulubione naleśniki:) Delikatne, słodkie,. Na patelni dość mocno rozgrzewam łyżkę oleju i wlewam na nią niezbyt dużą ilość ciasta.


Naleśnik powinien być cienki i zwykle dobrze przygotowana masa rozleje się ładnie po całej patelni. Dodane przez magic w: Tylko o kuchni. Witam szanownych kucharzy!


Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Proste, szybkie w przygotowaniu i przede wszystkim niezwykle smaczne. Poznajcie sekret prawdziwych naleśników. Uderz mocna kilka razy o blat stołu, aby pozbyć się pęcherzyków powietrza z ciasta. Odstaw ciasto na minut.


Niestety naleśniki zawsze płatały mi figle – przywierały do patelni i były zbyt grube, by je móc ładnie zwinąć w rulonik. Któregoś razu przed kolejną próbą trafiłam na filmik Tomka Lacha z zajadam. Normalnie do ciasta naleśnikowego dodaje się jajka, które wpływają na elastyczność naleśników. Ten przepis na naleśniki, jest przepisem nietypowym, bo jest bez jajek.


Tutaj ich nie ma, więc ciasto musi być gęstsze. W przepisie pisałam również, że ostatecznie dałam więcej wody, aby naleśniki były cieńsze.

Wystarczy zaledwie kwadrans, aby cieszyć się wyjątkowym smakiem naleśników! Pierwsze wzmianki znajdują się, chociażby w dziełach starożytnego komediopisarza. Przepis na naleśniki znano już w starożytnej Grecji. Rodzaj i gatunek mąki, a także innych dodatków wpływa na to, czy ciasto na naleśniki jest dobre, czy też nie.


Moje ciasto na naleśniki od lat jest takie samo. Na samym początku należy ubić jajka, dodając do nich odrobinę soli. Następnie należy dodać mąkę, wlać odmierzoną ilość wody i mleka.


Zazwyczaj, aby przygotować ciasto z cukinii, musisz poświęcić sporo czasu. Najpierw z ciastem, a potem ze smażeniem naleśników. Specjalnie dla tych, którzy chcą jak najlepiej wykorzystać letnie warzywa, przygotowaliśmy przepis na zdrowe i smaczne ciasto z cukinii.


Bez pieczenia i tłustego sosu. Jeśli ciasto będzie zbyt gęste, trzeba dolać wody. Dla potrzeb wpisu i własnych przygotowałam porcję o półtora raza większą niż wymieniłam wyżej (wyszło naleśników). Aby ciasto było dostatecznie rzadkie dodałam około 5-szklanki wody. Do gotowego ciasta wlać olej i wymieszać łyżką.


Mąkę, jajka, mleko, olej i sól umieszcza się w misce, miksuje na gładką masę. Porcjami dolewamy wodę do osiągnięcia idealnej konsystencji (tj. lekko lejąca się, ale nie całkiem płynna). To mój podstawowy i sprawdzony przepis na te nieziemskie naleśniki. Do zielonych naleśników możesz użyć dowolnego farszu.


Ciasto do naleśników jest bardzo uniwersalne. Oprócz naleśników z serem polecam np. Mąkę, cukier i sól wsypać do miski, wymieszać. Dodać jajka, 1ml mleka, ciągle mieszając trzepaczką. Dolewać resztę mleka i kremówkę, wymieszać do otrzymania gładkiego ciasta.


Przed przystąpieniem do smażenia dodać esencję. Dzisiejszy wpis nie tyle dotyczy pomysłu na posiłek ile jest wskazówką jak zrobić ciasto na krokiety, które nie pęka przy zwijaniu. Większość osób które robi krokiety ma ten sam problem, a mianowicie że placki podczas zwijania pękają. Jak zrobić idealne ciasto na pizzę? Najlepsze ciasto czekoladowe – niebiański smak i przepis na sukces.


Więc chodź, upiecz mi ciasto. Mamy więcej ciekawych przepisów. Zapisz się na newsletter, a będziemy codziennie wysyłać smaczne inspiracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty