środa, 14 lutego 2018

Gofry pyszne i chrupiące

Najlepsze gofry - chrupiące, lekkie jak piórko :-). Pyszne z bitą śmietaną i owocami. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry.


To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Uwielbiam gofry, bo są pyszne oraz przypominają mi smaki dzieciństwa. Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Ten deser nigdy mi się nie nudzi i zawsze może.


Są lekkie, pyszne i chrupiące. Doskonale smakują z dodatkiem dżemu, świeżych owoców lub bitej śmietany. Jako że gofry podaję najczęściej na słodko, np.


Każdego lata próbujesz dociec, co takiego zawierają przepisy na ciasto na gofry, sprzedawane w budkach turystom - i wciąż nie udaje ci się poznać ich sekretu. Jeśli marzą ci się złociste, chrupiące gofry, wypróbuj nasze sprawdzone przepisy na ciasto na gofry. Poznaj słodką tajemnicę. A ja od kiedy trochę masełka rozpuszczam i pędzelkiem smaruję cieniutko gofrownicę mam gofry chrupiące. Poza tym po upieczeniu gofry układam na kratce by trochę odparowały.


Często używam do upieczenia gofrów gofrownicy, ale zdarza mi się je upiec w foremce w piekarniku (są bardzo dobre i wychodzą jak gofry z budki). PRZEPIS NA GOFRY LEKKIE I CHRUPIĄCE. Chrupiące gofry jak się okazało, nie są aż tak trudne do zrobienia jak się może wydawać.


Jedyny sekret jaki trzeba znać robiąc gofry to ten, żeby kłaść je do ostudzenia na kratce. Inaczej para z gofrów się skrapla i nasze gofry będą rozciapane, zamiast chrupiące. Mało jest osób, które nie lubią gofrów.


Te pyszne chrupiące wafle kojarzą się z latem i wakacjami. Przepis na chrupiące gofry Ania, Mniammniam. Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry. Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Gofry możesz jednak jeść cały rok.


Nawet po wyciągnięciu z gofrownicy zachowują długo swoją chrupko. Dziękuję za super przepis. Pozostały chrupiące, ponieważ zostawiłam je na kratce a nie ułożyłam na talerzu. Potem schowałam je do pojemnika plastikowego i zamknęłam, na drugi dzień były mniej chrupiące, ale nie zrobiły się gumowate. Byłam ciekawa czy dam radę tym razem wziąć udział, ale jak zobaczyłam, że tematem są gofry, to bez problemu.


Wrap Ground Beef Around Babybels – Just Wait Until You See What Happens Next! Prosty przepis na pyszne gofry bez glutenu. W zasadzie wystarczy zamieszać wszystkie składniki do uzyskania ciasta o śmietanowej konsystencji i już! Ciasto przelewamy do gofrownicy, tak aby cienką warstwą pokryć dolną płytkę gofrownicy, zamykamy urządzenie, czekamy 3-minut w zależności od mocy urządzenia i gotowe. To znaczy, że coś jest mega super.


Gofry pyszne i chrupiące

Właśnie te Twoje gofry są nie z tej ziemi! Skoro podobno robię „najlepsze gofry na świecie”, które są dodatkowo „nie z tej ziemi”, to koniecznie muszę się z Wami podzielić przepisem. Testowałam wiele przepisów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy.


Miałam w ostatnim czasie dużo zapytań o wypieki bez glutenu, powiem szczerze, że nie jestem w tej dziedzinie specjalistką, ale korzystając z wolnego czasu poczytałam, poduczyłam się i pochylę się nad tym tematem na blogu. To były moje pierwsze gofry i na pewno nie ostatnie. Korzystałam ze znalezionego w necie przepisu, z drobnymi zmianami, bo mleko zastąpiłam kefirem i wodą gazowaną. Powiem nieskromnie, że wyszły obłędne, lekkie i chrupiące.


Gofry pyszne i chrupiące

Niby proste, a często sprawiają wiele trudności. To gumowate, to mało chrupiące… Chyba każdy z nas kiedyś natrafił na taki problem z goframi. Dzisiaj podzielę się z Wami moim przepisem na gofry idealne.


Z wierzchu chrupiące, w środku lekkie i puszyste – najlepsze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty