poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Udane gofry

Jeden z moich ulubionych (i sprawdzonych!) przepisów to ciasto naprawdę bardzo gęste, ale i tak gofry wychodzą rewelacyjne. Dla mnie te gofry są również dobre, choć nie trzymałam się ściśle przepisu: zmiejszyłam ilość proszku do pieczenia zastępując część mleka wodą gazowaną. Wszyscy zajadali się i nikt nie narzekał.


Durszlak - na udane gofry. Gofry teściowej - pyszne, zawsze udane! CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.

Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Wydaje mi się, że dość jasno zasugerowałyśmy, że gofry mogły się nie udać z powodu zmiany w przepisie. Problemy zdrowotne Twojej rodziny niekoniecznie nas interesują. Lepiej grzeszyć, a później żałować, niż żałować, że się nie zgrzeszyło.


Dodane przez Annuar w: Tylko o kuchni. Był jakiś czas temu taki wątek na forum. Moc gofrownicy to podstawa. Zmiana przepisu nic nie da.

Nie wiem, jaką masz moc, ale proste, marketowe, niedrogie gofrownice mają za słabą moc i nigdy nie wyjdą z nich chrupiące gofry. Do ciasta dodajcie cukru i soli wg uznania. Pamiętajcie, żeby cukru nie dodać za dużo, bo ciasto może się przypalić. Uwaga co do gofrownicy: wiele osób skarży się, że gofry nie są wystarczająco wypieczone.


Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry. No przepis na gofry juz mam.


Teraz mam inny problem, co polozyc na tego gofra. W Polsce zajadalem sie goframi z wisniami. Dowiedzialem sie w jednym kiosku, ze kupuja te wisnie w puszkach w marketach jednak nigdzie nie udalo mi sie dostac tych wisni. Ktos wie gdzie mozna kupic takie wisnie?


A z czym wy jecie gofry ? Przepis: Kilka przepisów na udane gofry. Wszystkie pozostałe składniki zmiksować na gładką masę. Przyznam, że miałam sporo wątpliwości, bo przecież powszechna opinia mówi, że “te trzy w jednym to zło”, że tosty blade, gofry do niczego, i ogólnie tylko na dnie szafy dobrze się prezentują. Postanowiłam zaryzykować. Z podanych proporcji wychodzi ok.


Następnego dnia można je odgrzać np.

Drugie podejście do gofrów, tym razem o wiele bardziej udane. Nie dałam do ciasta całego mleka, jedynie ok. Do tego bardzo dobrze rozgrzana gofrownica (włączyłam ok. minut przed rozpoczęciem przygotowywania ciasta). A tymczasem kulinarna masakra. Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka.


Ciasto owszem gładkie, jedwabiste, gofry wyglądają ładnie, ale w smaku tragedia. Czuć mąkę, czuć proszek, tylko smaku pradzwdziwych gofrów nie czuć. Dodałam cukru, były trochę lepsze.


Difficulty level Very easy Ingredients: kostka margaryny (250g, najlepiej Kasia, w cieście jej nie czuć) jajek szklanka cukru kg mąki szklanka mleka cukier waniliowy łyżeczki proszku do pieczenia. Ten deser nigdy mi się nie nudzi i zawsze może przynieść nowe smaki, ponieważ wiele zależy od dodatków. Kocham każde zestawienie - z bitą śmietaną, z owocami, cukrem pudrem czy z dżemem. Podstawą udanego deseru są jednak dobre, puszyste i lekko chrupiące gofry. Kalkulator kalorii - sprawdź ile kalorii zawierają twoje posiłki.


Tabele kalorii, wartości odżywcze, kalorie produktów, kcal, białko, węglowodany, tłuszcz, tabela kalorii. Jak zrobić gofry - przepis i film. Na forum jest kilka przepisów na gofry. Sprawdzone przepisy na chrupiące ciasteczka!


Te słodkie ciasteczka idealnie sprawdzą się podane na spotkaniu ze znajomymi. Mała Cukierenka to strona poświęcona słodkiemu światu deserów, wypieków, ciast, ciasteczek i słodyczy. Ciągle się rozwijam i wprowadzam nowe kategorie.


Zapraszam więc do wspólnego kosztowania i smakowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty