poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Sernik z herbatnikami

Sernik z herbatnikami

PUSZYSTY SERNIK NA HERBATNIKACH – najprostszy puszysty sernik jaki robiłam. Przygotowanie sernika nie zajmie Wam dużo czasu, a jest naprawdę smaczny! SERNIK: BEZ PIECZENIA, PIECZONY, KRÓLEWSKI I TAKI, KTÓRY NIE OPADA – uwielbiam serniki. Piekę tradycyjne serniki od lat i przygotowuję serniki na zimno. Moja Babcia zawsze przygotowuje taki sernik specjalnie dla mnie i moim zadaniem jest go pokroić, co zawsze kończy się podjadaniem.


Jest to chyba jeden z najprostszych w wykonaniu serników, ma tak mało składników, a jest najlepszy jaki do tej pory jadłam. Niektórzy uważają, że ser z. Spód przygotowujemy z pokruszonych herbatników i odrobiny masła. W masie serowej same podstawowe składniki. W takiej wersji nie tylko świetnie wygląda, ale także wybornie smakuje. Można go przygotowywać na różne sposoby – z bakaliami, owocami, ze spodem lub bez.


Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci. Herbatniki pokruszyć do miski. Wymieszać i przełożyć do tortownicy, wyłożonej papierem do pieczenia (średnica cm).


Piec przez minut w temp. Przepis jest bardzo zbliżony do tego. Jako ciekawostkę dodam, że skrobia w moim bierze się z. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Zrobisz go w niezwykle prosty sposób, a połączenie herbatników z budyniem śmietankowym i galaretką brzoskwiniową WINIARY sprawi, że nasz sernik stanie się ulubioną słodkością wszystkich Twoich domowników. Czy taki spód mogę piec?


Dodałam masło i orzechy, ugniotłam ręką, wcisnęłam masę mocno w dno i boki (tylko na dole) tortownicy. Rozgrzałam piekarnik do 1st. Twaróg zmiksowałam przy pomocy końcówki blendującej miksera, dodając powoli mleko w puszce.


Sernik z masą kajmakową. Wyjąć blachę z piekarnika. Rozsmarować pianę delikatnie na serze i ponownie wstawić sernik do piekarnika. Zmniejszyć temperaturę do 1stopni i piec jeszcze minut. Na koniec przez minut studzić sernik przy uchylonych drzwiczkach, a potem wyjąc blaszkę z piekarnika i sernik wystudzić.


Potem wstawić do lodówki do ścięcia. Do masy jajecznej dodawać po łyżce sera i ucierając aż składniki połącza sie ze sobą. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik przekładany herbatnikami.


Nie raz spotkaliście się z przepisami na sernik ze spodem wykonanym z ciasteczek. Przyznaję, że wykonanie samego spodu nie sprawiało mi żadnego problemu. Schody zaczęły się, gdy zaplanowałam przepis na sernik ze spodem oraz bokami z rozdrobnionym herbatników bądź ciastek. Kolorowy sernik z letnimi owocami na herbatnikach – Przepyszny sernik z mnóstwem letnich owoców, bez pieczenia.


Delikatny, nie za słodki, fantastycznie owocowy, idealny deser o tej porze roku. Bardzo dobrze smakuje spód z kakaowych herbatników z masą serową, tworzą ciekawe, smaczne połączenie. Ser zmiksować z cukrem, cukrem waniliowym, margaryną, żółtkami i kilkoma kroplami aromatu pomarańczowego. Masa serowa: Masło lub margarynę przekładamy do miski, wsypujemy oba cukry i ucieramy przez kilka minut, następnie stopniowo wbijamy po jednym jajku i ucieramy, na koniec dodajemy ser i dokładnie ucieramy.


Białka ubić ze szczyptą soli na sztywną pianę. Masę serową przekładamy do garnka i gotujemy około minut cały czas mieszając. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Miałam taką ochotę na ten sernik, a okazalo się, ze maz teraz jest na diecie bez laktozy i zrobiłam ten sernik z twarogu bez laktozy, który blendowałam z jogurtem bez laktozy, bo nie chcialo mi się mielić i zamiast kremówki dodałam tłuszcz z mleka kokosowego z puszki z dodatki cukru z prawdziwej wanilii. Następnie dodajemy budyń i po łyżce ser.


Po upieczeniu sernika nie wyciągamy od razu z. Ze składników, które znalazłam wymyśliłam sobie taki sernik, deser właściwie, bo jest bardzo. SERNIK Z MALINAMI kg białego sera, jajek, garście malin, opakowania budyniu waniliowego, ¾ szklanki cukru, 3g śmietany , opakowanie galaretki cytrynowej, herbatniki na spód formy Biały ser dwa razy przepuścić przez maszynkę do mięsa. Oczywiście też biorę na wynos! Mój sernik jest równie pyszny, ale to nie to samo, kiedy zrobi go Babcia. Blog kulinarny - Kuchnia Marty.


Sernik z herbatnikami

Fajny pomysł na szybkie, aromatyczne i warstwowe ciacho bez pieczenia. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty