czwartek, 15 sierpnia 2019

Sernik prosty niezawodny

Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić. Gdy widzimy, że ser zbyt mocno się rumieni a jeszcze musi się piec, możemy nakryć sernik kawałkiem folii aluminiowej lub papieru do pieczenia. Gdy wyłączymy piekarnik, nie otwieramy drzwiczek przez pierwsze minut, a później stopniowo. Jest puszysty, niezbyt słodki, smaczny i jak do tej pory niezawodny. Sernik bez spodu, bardzo łatwy w przygotowaniu, bo wystarczy połączyć ze sobą wszystkie składniki w jednej misce.


Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Serniki lubimy wszyscy to pewne, bo inaczej by Was tu nie było. Korzystając z sezonu na maliny i borówki zrobiłam prosty sernik bez spodu, czyli tym samym bezglutenowy, bo często o takie pytacie. Można go bez problemu pokroić, nie kruszy się.


Pozostaje też super puszysty oraz delikatny. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Tradycyjny keks łatwy do zrobienia i bardzo smaczny. Z tego przepisu bakalie na pewno nie opadną.


Sernik prosty niezawodny

Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik niezawodny. Zwalczać przyczyny a nie łagodzić skutki. Niezawodny sernik jeżynowy z ziemniakami 31.


Sernik królewski – to chyba mój ulubiony rodzaj sernika. Morrine Obserwuj bloga Obserwujesz bloga MorrineLand. Uwielbiam je i mogłabym jeść je w naprawdę dużych ilościach. Sernik tradycyjny to doskonałe ciasto na co dzień jak i od święta.


U mnie sernik tradycyjny zawsze jest z rodzynkami na kruchym cieście. Zeszyt nie jest gruby, typowo kartkowy, formatu A w niebieskiej okładce pamiętającej jeszcze czasy PRL-u. Puszysta masa serowa najeżona rodzynkami, pieczona pomiędzy warstwami kakaowego kruchego ciasta.


W moim domu piecze się go od wielu lat. Był to też mój pierwszy sernik, jaki upiekłam z pełnym powodzeniem. Po części pewnie dlatego też mam do niego taki sentyment.


Jeżeli szukacie przepisu na prosty i smaczny sernik z owocami i kruszonką, ten przepis na pewno jest dla Was. Sernik jest niezawodny, zawsze się udaje, a całe przygotowanie ( bez pieczenia ) zajęło mi niecałe minut. A oto filmik jak przygotowuję ten prosty sernik -kremowy i aksamitny. Zapraszam do obejrzenia!


Prosty sernik -kremowy i aksamitny. Ważna uwaga: Sernik z tego przepisu nie opada, wychodzi prosty jak stół! Proste, ucierane ciasto z gruszkami. Placuszki bananowo-owsiane. Kurczak w piekarniku z ryżem i warzywami.


Podobne tematy kulinarne. Kawałek pachnącego piernikowego ciasta w błyszczącej polewie czekoladowej. Kiedy go piekę w kuchni pachnie już świętami, ale nie ukrywam, że na Wigilię rob.


Najlepszy sernik nowojorski. Odkryj pomysły na temat Sernik. Przepis na prosty i niezawodny sernik. Miałam na to ciasto ochotę od pierwszej chwili kiedy je ujrzałam.


Domowa Cukierenka Klementynki. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.


Nie jest to tradycyjny sernik jaki jadlam kiedys u babc czy u gosci ,niewiem niby okej jest ale jest za wilgotny , za niski , ale przede wszystkim jest nijaki w smaku,moze to zalezy do sera bo uzylam vitello z biedronki ktory przed upieczeniem byl o wielel epszy w smaku. Jestem zawiedziona bo chcialo mi sie tradycyjnego sernika jaki byl kiedys podawany przez moje obie babcie i przez roznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty