wtorek, 13 sierpnia 2019

Sernik z wiaderka przepis

Przepis na ten sernik dostałam od bratowej. Ja użyłam waniliowego z wanilią. Miałam ogromne obawy bo ser był dość rzadki, ale wyszedł mega delikatny i puszysty. Wszystkie składniki na ciasto miksujemy. Blaszkę smarujemy tłuszczem, nie wysypujemy bułką tartą.


Witam Kochani tego niedzielnego wieczora a Dziś przychodzę do Was z bardzo fajnym przepisem na łatwy i bardzo leciutki sernik. Masę serową na sernik szykuje się super szybko, więc możesz zacząć nagrzewać piekarnik. Na górze zamiast tradycy Zobacz więcej. Super sernik zabieram przepis i muszę koniecznie upiec.


Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat. Strasznie mocno mi upadł ten sernik, wyrósł około centymetr nad blachę a teraz po nocy jest go przynajmniej drugie tyle mniej. Spróbowałam, w smaku gumowaty trochę, myślę że to niestety wina oleju i dużej ilości budyniu.


Na zdjęciu wyglądał bardzo ładnie, chciałam dobry sernik na święta a wyszło to co wyszło. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z wiaderka ewy wachowicz. Tym razem wybrałyśmy z mamą sernik na zimno z twarogiem z wiaderka. Za przepiękną owocową dekorację odpowiada mama, a z owoców zostały wykorzystane truskawki i jeżyny. Twaróg z wiaderka znakomicie sprawdza się do przygotowania sernika na zimno.


Sernik jest przepyszny i naprawdę mało słodki! Trzeba było więc wymyślić własną wersję czyli Prosty Sernik, tak po prostu, nie-do-popsucia :) Dzisiejszy przepis wymaga niewiele pracy. Dodane przez Kasiusw: Tylko o kuchni. Puszysty sernik z wiaderka rozpływa się w ustach jak pianka. Moja rada: zaraz po upieczeniu dobrze jest odkroić sernik nożem od ścianek blachy.


To powoduje, że sernik nie opadnie zbyt mocno lub nie wyciągać go z piekarnika po upieczeniu. Zapraszam po przepis na pyszny sernik królewski, gdzie również możemy wykorzystać ser z. Rzeczywiscie powierzchia sernika jest rowna a sam sernik bardzo puszysty i znakomity w smaku. Moj jedyny problem jest taki, ze wolalabym zeby sernik nie byl tak przypieczony z wierzchu. Piekłam sernik z tego przepisu wiele razy i jest po prostu idealny i przepyszny.


Zawsze wychodzi, a jak robię go na specjalne okazje to goście też go chwalą :) Jedno z moich ulubionych ciast, polecam każdemu. Nawet nie pamiętałam, że przepis mam z tego bloga. Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi.


Ten sernik można odrobinę zmodyfikować i upiec sernik z rosą i brzoskwiniami. Polecam jednak sięgnąć po przepis na klasyczny sernik z. Prosty sernik na zimno z twarogu z wiaderka - to lekka i delikatnie propozycja tortu bez pieczenia. Masa serowa przypomina lekki puch ozdobiony słodkimi owocami. Całość wieńczy zimna galaretka. Spód zaś tworzą biszkopty, więc nie musisz go piec.


To lekkie i nie zamulające ciasto. Jeżeli szukasz przepisu na sernik z wiaderka, to polecam wypróbować ten przepis, sernik jest bardzo prosty w przygotowaniu, puszysty i delikatny. Poradzą sobie z nim nawet mniej doświadczone w wypiekach osoby.


Sernik z wiaderka przepis

Będzie świetnym dodatkiem do kawy. Oczywiście najlepszy jest z prawdziwego twarogu, ale tym razem zrobiłam z gotowej masy z wiaderka zakupionej w Biedronce. Co więcej, mój dzisiejszy przepis na sernik z wiaderka pochodzi z opakowania sera. Jedyna różnica jest taka, że zamiast herbatników użyłam biszkopta z kakao upieczonego dzień wcześniej.


SERNIK WIEDEŃSKI - najlepszy, sprawdzony i łatwy przepis na sernik wiedeński. Idealny na co dzień i od święta. Jeśli używam sera z wiaderka to najczęściej “Mój ulubiony” z Wielunia #128578;. Z białek ubiłam piane i dodałam do sera lekko mieszając szpatułką. Warstwę serową wyłożyłam na podpieczony spód ciasta, na górę starłam druga część pozostawionego, schłodzonego ciasta.


Sernik z wiaderka przepis

Po upieczeniu sernik pozostawiłam w piekarniku do wystygnięcia. Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał. Jest lekki i orzeźwiający.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty