wtorek, 23 lipca 2019

Przepis na placki na słodko

Przepis na placki na słodko

Placuszki są słodkie i delikatne. Lubię wypić do nich szklankę soku z brzozy i mam idealne, wiosenne śniadanie. Bardzo smakuje mi połączenie delikatnego soku z brzozy i lekkich placków. Ciasto na te placuszki zrobione jest z ubitej piany, z niewielką ilością mąki, dlatego są leciutkie, za to trzeba je ostrożnie obracać, bo są. Racuchy to smażone placki, które podaje się na słodko, najczęściej z owocami.


Czy ktoś potrafi oprzeć się tej definicji? Zobacz więc, jak możesz łatwo i szybko zrobić racuchy. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Czasem po prostu się nie chce - ani długo gotować, ani zastanawiać nad tym, co by tu zrobić na obia kolację czy nawet śniadanie. W takich sytuacjach świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju placki. Na słodko na śniadanie, na słono na obiad.


Przepis na placki na słodko

Spróbujcie, mamy świetne przepisy! Mogłaby je jeść na obia śniadanie i kolacje. Często wykorzystuje ten fakt i wymyślam nowe przepisy na placki w których mogę przemycić warzywo, które aktualnie córce nie za bardzo smakuje. Dzisiaj postanowiłam przygotować placki marchewkowe na słodko z dodatkiem cynamonu. Na początku rozszerzania diety córka zajadała się.


Placki na słodko: placki z jabłkami, placki jaglane i gryczane. Ochotę na słodkie placki na pewno zaspokoją tradycyjne placki z jabłkami. Do ich zrobienia trzeba przygotować mąkę, mleko lub kefir, cukier wanilinowy, nieco wody, proszek do pieczenia i cukier oraz obrane i pokrojone w plasterki lub kostkę jabłka. Przepisy, jak zrobić - Smaker. RACUCHY I PLACKI – zebrałam w jednym miejscu przepisy na pyszne racuszki.


Często przygotowuje takie placuszki na śniadanie lub na słodki podwieczorek. Gdy moje dzieci były małe robiłam im często pyszne racuszki na podwieczorek (uwielbiały je). A oto przepis na szybkie placki z cukinii na słodko: Cukinię startą na tarce o grubych oczkach wymieszaj dokładnie z jajkiem, solą, cukrem i mąką. Na patelni rozgrzej niewielką ilość oleju.


Kładź na patelnię po łyżce masy i smaż po kilka minut z każdej strony, aż placki będą rumiane. Placki serowe z dynią na słodko to moja propozycja na wykorzystanie dyni w czasie, gdy jest na nią największy popyt i podaż. Póki sezon na dynię trwa, należy maksymalnie to wykorzystać! Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. U mnie w domu placki ziemniaczane jadamy z cukrem lub dżemem.


Placki z dyni tak mi zasmakowały, że dzisiaj wjechały na nasz stół w wersji na słodko. Chrupiące z zewnątrz, puszyste w środku, polane jogurtem naturalnym i domowej roboty dżemem malinowym mojej mamy. Bardzo często w piątki robię placki na słodko - i nie znam osoby, która by ich nie lubiła. Zebrałam dla Was najciekawszych moim zdaniem propozycji. Po kliknięciu na nazwę zostaniecie przeniesieni na stronę z przepisem.


Dynię obierz, usuń miękki miąższ z pestkami, pokrój na małe kawałki. Sprawdź przepis na placki z dyni! Włóż do płaskiego garnka, podlej łyżkami wody, przykryj i duś, co jakiś czas mieszając, aż będzie miękka. Ostudź, przełóż do miski, rozgnieć widelcem. Obierz jabłko i zetrzyj na tarce, dodaj do dyni.


Słodkie placuszki z jabłkiem. Wszystkie składniki na ciasto dać do miski i łyżką lub mikserem rozmieszać. Dobrze rozmieszane ciasto powinno mieć widoczne pęcherzyki powietrza. Do ciasta dodać pokrojone w plastry jabłka, delikatnie zamieszać.


Jak zrobić omlet na słodko. To częste pytania w mojej korespondencji z czytelnikami. Mama nauczyła mnie jak zrobić omlet na słodko.


Jadło się go u nas w domu z dżemem, powidłami lub roztopioną czekoladą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty