poniedziałek, 29 maja 2017

Kolorowy sernik

Kolorowy sernik

Przepisy z kategorii kolorowy sernik. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. Mega prosty sernik kolorowy, czyli sernik na zimno z galaretek. Przepyszny, lekki i kolorowy sernik bez pieczenia.


Zrobisz go w prosty sposób z galaretek o różnych smakach, śmietany oraz serka homogenizowanego. Idealny na ciepłe, letnie dni jako deser lub podwieczorek. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na kolorowy sernik siostry anastazji. Kolorowy sernik na zimno Lekki, orzeźwiający, przepyszny sernik bez pieczenia. Deser wbrew pozorom nie jest trudny do wykonania.


Po każdorazowym wylaniu kolejnej warstwy wkładamy tortownicę do lodówki aby masa. Ten sernik jest po prostu pyszny, tak można go określić jednym zdaniem. Wymaga trochę pracy, ale na specjalne okazje będzie idealny. Najlepiej smakuje dnia więc można go przygotować wcześniej.


Delikatny, nie za słodki, fantastycznie owocowy, idealny deser o tej porze roku. Bardzo dobrze smakuje spód z kakaowych herbatników z masą serową, tworzą ciekawe, smaczne połączenie. Sernik- masa zielona, poczekać aż stężeje- biszkopt kolorowy- masa czerwona- sernik.


Polać polewą lub posypać cukrem pudrem. Dodaj do książki kucharskiej. Musisz być zalogowany do serwisu Zamknij. Poza tym na ogół dość sceptycznie podchodzę do tęczowego jedzenia, choć nie ukrywam, że kilka barwników trzymam w szafce… Do dziś, bo oto prezentuję Państwu moje kolorowe cacuszko – może nie tort, ale sernik na zimno, tęczowy, kremowy, delikatny, a zarazem na tyle zwarty, by nie rozpadać się na talerzu – wyborny.


Zbliża się Wielkanoc , więc pora na serniki. Dzisiaj wybrałam sernik kolorowy bo troszkę pachnie wiosną. Wszyscy już chyba mamy dosyć tej szarości , więc może ten sernik wprowadzi nas w pozytywny nastrój. Masa serowa: Całe jajka ubić z cukrem i cukrem waniliowym, dodać ser, budyń, mąkę ziemniaczaną i mus z dyni, zmiksować.


Z gory dzikuje za odpowiedz,ibede dzieczna za szybka,bo zaraz po obiedzie bierzemy sie do dziela ;) uzyje kolorow dr oetkera w zelu. Odpowiedzi (1) Dorota, Moje Wypieki. Witam Was serdecznie w kwietniu! Trochę się „obijałam” w marcu, jak chodzi o bloga, może ponadrabiam w kwietniu… ;-D Ale dziś szaro, buro i zimno! Więc przychodzę do Was dziś z propozycją czegoś smacznego, łatwego i kolorowego:-D Polecam – sernik na zimno z galaretkami w środku, fajny, prawda?


Sernik na Zimno, nasz ulubiony letni deser. Ta kolorowa wersja sernika najlepiej sprawdza się, kiedy gośćmi są dzieci, dodatkowo ciasto można przybrać różnymi owocami i wtedy nie tylko cudownie smakuje, ale i pięknie wygląda. Mój sernik na zimno z serkiem philadephia w troszkę innej, ciekawszej formie:) Nie mogłam się oprzeć:) Zobaczyłam kiedyś, gdzieś, nie pamiętam gdzie tak właśnie przygotowany kolorowy sernik na zimno i postanowiłam zrobić własny w takiej właśnie wersji:). KRUCHE CIASTO Do miski wsypać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia, dodać pokrojoną margarynę, posiekać nożem.


Następnie dodać żółtka jaj, cukier, cukier waniliowy i śmietanę. Zagnieść ciasto, włożyć do foliowej torebki, schłodzić przez minut w lodówce. Cztery smaki z masą serową – ciasto z wiórkami kokosowymi, ciasto z kakao, ciasto z makiem i czwarte ciasto z kisielem wiśniowym, a na wierchu polewa czekoladowa.


Jedno ciasto i cztery smaki, wspaniale się prezentuje na paterze, jak cztery różne ciasta, kolorowo, apetycznie. Wczoraj akurat było pięknie, ciepło – zrobiłam. Bez stania przy piekarniku. Justyna Dragan Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Nastoletnie Wypiekanie. Składniki: serki Zobacz więcej.


Co świetnie pasuje do chwili relaksu w gronie rodziny? Pyszny deser, który nie wymaga pieczenia. Najpierw myślałam, że nie umiem ich robić i dlatego coś mi nie wychodzi. Teraz stwierdzam, że chyba nie mam do nich ręki ;). Niby to samo, ale jednak inaczej.


Nie piekę ich często, ale bardzo lubię. Chrupiący wierzch i rozpływający się w ustach środek. Zamiast serka waniliowego można użyć np. Ma konsystencję Ptasiego mleczka.


Zresztą na moim blogu pojawił się już kiedyś przepis na to ciasto. Jednak dokonałam kilku modyfikacji i stworzyłam sernik o trzech smakach: czekoladowo- toffi-śmietankowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty