piątek, 12 maja 2017

Ciasto jogurtowe

Ciasto jogurtowe

Najprostsze ciasto z jogurtem i oliwą. Najlepszy i sprawdzony przepis na ciasto jogurtowe. To moje ulubione ciasto jogurtowe z malinami i jagodami. Do tego cudownie pyszna kruszonka, która sprawia, że ciasto smakuje niebiańsko. Nie potrzebujemy miksera, a jedynie łyżki do mieszania składników.


Do odmierzania składników używamy umytego kubka po jogurcie. Zdecydowanie najsmaczniejsze ciasto jogurtowe , jakie jadłam :-). Wyrośnięte, puszyste, lekkie, niezwykle smaczne. Pasują do niego każde owoce sezonowe, ja wykorzystałam morele, które nabyłam w bardzo dobrej cenie.


Składniki na ciasto jogurtowe wyjąć wcześniej z lodówki aby się ogrzały. Następnie zwilżoną dłonią połączyć składniki formując gładką kulę z ciasta, włożyć ją do zamrażalnika. Wszystkie składniki będziemy odmierzać kubeczkiem od jogurtu.


Dodajemy olej, jogurt, proszek do pieczenia i mąkę. Zapraszam dzisiaj na smaczne ciasto jogurtowe z kawałkami czekolady. Jest bardzo łatwe w przygotowaniu, a takie dobre w smaku, że na jednym kawałku nie można poprzestać. Mają mniej kalorii niż desery z dodatkiem śmietanki czy masła! Naprawdę warto spróbować przepisów na ciasta jogurtowe!


Dziś przedstawiam przepyszne ciasto jogurtowe z przepastnego zeszytu mojej mamy. Zobacz najlepszy przepis na szybkie ciasto z truskawkami na oleju. To pyszne jogurtowe ciasto z truskawkami jest najlepszym deserem na lato i nie tylko, ponieważ ciasto można też upiec z truskawkami mrożonymi. Proste ciasto jogurtowe ze śliwkami - Mała Cukierenka - Proste i szybkie w przygotowaniu, smaczne ciasto ze śliwkami z dodatkiem jogurtu. Wilgotne, delikatnie cytrynowe i waniliowe.


Przy pomocy końcówki do ubijania przygotowałam całe ciasto i zajęło mi to łącznie minut! To sprawdzony najlepszy przepis na ciasto ze śliwkami. CIASTO JOGURTOWE ZE ŚLIWKAMI - proste, prawdziwie domowe, pyszne ciasto ze śliwkami.


Białka ubić na sztywną pianę ,następnie dodawać po kolei żółtka i ubijać mikserem dalej ,stopniowo dodawać cukier ,olej i jogurt. Na koniec delikatnie wmieszać łyżką mąkę przesianą z proszkiem do pieczenia. Miękkie, jogurtowe cytrynowe muffiny z malinami. Bardzo szybkie do przygotowania.


Obłędne w smaku, puszyste i bardzo malinowe! Koniecznie do wykonania w sezonie malinowym :). Pierwsze ciasto, jakie francuskie dzieci robią samodzielnie w domu.


I nie ma się czemu dziwić – nie tylko jest pyszne , ale i niezwykle proste w wykonaniu! Ja zajadałam się nim zaraz po wyciągnięciu z piekarnika – smakuje obłędnie! Robi się je prosto i szybko, poradzi sobie z nim każda początkująca gospodyni. Piekę je bardzo często, bo przygotowanie nie zabiera dużo czasu, a efekt jest pyszny!


Ciasto jest smaczne, puszyste i wilgotne. Przygotowanie dania ciasto jogurtowe kokosowo-migdałowe. Piekarnik rozgrzej do 1stopni.


W dużej misce wymieszaj dokładnie ze sobą składniki - mąkę, cukier, proszek do pieczenia, wiórki kokosowe i płatki migdałowe. Dodane przez linkaem w: O serwisie. Kochani poratujcie, dwa lata temu dodałam ze Smakera przepis na ,,Ciasto kruche ze śliwkami który okazał się bardzo dobry w smaku i znikł mi z mojej książki kucharskiej gdy chciałam go znowu upiec,nie wiem dla czego.


Piekłam to ciasto już kilkakrotnie z jogurtem naturalnym i ZAWSZE się udało. Boskie, moje najlepsze ciasto jogurtowe. W lodówce mam kefir, który chciałabym zużyć i zastanawiam się, czy mogę dodać go zamiast jogurtu do tego ciasta. Sprawdzony przepis na szybkie ciasto jogurtowe od MniamMniam.


Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Ciasto jogurtowe z owocami i kruszonką to świetny wypiek wakacyjny, który najlepiej smakuje z sezonowymi owocami. Mięciutkie ciasto, warstwa ulubionych owoców jak np. Próbowałam już różnych przepisów na ciasta jogurtowe, wychodziły dobre ale zawsze czegoś im brakowało, a to za mało wyrosły, a to za zakalec aż do momentu kiedy znalazłam ten przepis.


Owocowy Ekspres - tak je nazwałam po przygotowanie zabiera ledwie min. Ciasto powstało z okazji super imprezy, gdzie miałam możliwość poznania fajnych -wesołych. Zobacz, jak zrobić szybkie ciasto jogurtowe, które zasmakuje każdemu!


Wszyscy zawsze myślą, że to drożdżowe – jest puszyste, mięciutkie i świetnie trzyma dużo owoców i kruszonki. Pierwszego autora tego przepisu nie znam, ale doskonale wiedział co robi, więc nic nie zmieniałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty