poniedziałek, 15 maja 2017

Chleb dukana

Przepis na chleb Dukana poznałam przez przypadek, będąc u gości. Bardzo mi się spodobał, tym bardziej, że jako chleb bez mąki jest naprawdę smaczny. Poprosiłam więc o wskazówki dotyczące jego wypieku i trochę przerobiłam po swojemu przepis.


Staram unikać się złych węglowodanów, jeść to co ma mały IG. W kuchni nie używam białej mąki, cukru, ryżu, ziemniaków, białego makaronu.

Gubią mnie słodycze i urodziny koleżanek i kolegów w pracy. Chleb jest dozwolony w diecie Dukana. Jest smaczny, biorąc po uwagę fakt, z jakich składników został upieczony. Moim zdaniem najlepszy ze wszystkich chlebów Dukana które miałam okazję piec.


Jego smak najbardziej przypomina smak prawdziwego chleba :) Aromatyczny i pachnący :) Piekłam też raz zastępując otręby owsiane - żytnimi i też był pyszny :) Podane składniki wystarczają na. My mamy jednak dla ciebie alternatywę - chleb Dukana. Choć nie można jeść go do woli, a jedynie 2-kromki dziennie - warto go upiec!

Jest pyszny, smakuje prawie jak zwykły i zajadają się nim nie tylko osoby będące na diecie. Otręby zawarte w takim chlebie wypełniają żołądek i jelita oraz zwalczają zaparcia. Wiele osób jest na tej diecie więc przepis pewnie się przyda. Mam już na blogu dwa, ten będzie trzeci - trochę inny. W sumie to tak specjalnie z myślą o moich dziewczynach: Karo i Pati :) Wciąż są na dukanie więc przepis jak znalazł.


To znaczy Karo troszkę mniej - między. Dziennie, zarówno w fazie uderzeniowej jak i kolejnych fazach, dieta Dukana pozwala nam, a nawet zaleca jedzenie 2-łyżek otrąb owsianych lub pszennych dziennie. Otręby wypełniają żołądek i jelita oraz zwalczają zaparcia (częste po kilku dniach stosowania diety). Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na chleb dukana. Dodane przez LenaMS w: Tylko o kuchni.


Witajcie, Kupiłam ostatnio gotową mieszankę do wypieku chleba (1kg na bochenki chleba), do której dodaje się tylko wodę. Chlebek z serkami wiejskimi DIETA DUKANA Faza I. Jest bardzo smaczny pomimo, że dość słabo wyrasta. Mleko leciutko podgrzewamy.


Aniu Twój blog zachwyca.

Ja jednak mam cały czas problem z chlebem. Wychodzi mokry i ma zaledwie 1cm wysokości. Nie wiem gdzie robię błą a tak chcę zrobić tą dietę Dukana i bez chleba nie dam rady. Moja modyfikacja dukanowskiej bułeczki z mikrofali - na chlebek.


Do tej pory codziennie piekłam sobie bułeczkę dukana na śniadanie, jednak zjadanie jajek tygodniowo, tylko na samo śniadanie to dla mnie lekka przesada, dlatego też powstała modyfikacja przepisu. Chleb, który można jeść na drugiej i trzeciej fazie diety Dukana. Drożdże zastąpiłam proszkiem do pieczenia - bez obaw, jest niewyczuwalny w smaku, pozwala za to upiec chleb błyskawicznie, bez wyrastania.


Najsmaczniejszy w dniu upieczenia, dlatego znowu podaję proporcje na minikeksówkę. Dowiedziałam się, że otrębowy chleb można spożywać już w pierwszej fazie diety Dukana. Białka ubijam na sztywno, żółtka miksuję z przyprawami, otrębami, skrobią, serem i mlekiem.


Gotową masę przekładam do keksówki (wymiary mojej na górze: 26cm x12cm , wysokość:8cm). Piekę około minut w temperaturze 180stopni, po czym podkręcam ją żeby przekroczyła 2i piekę jeszcze minut. Przepisy dukana faza uderzeniowa – chleb dukana idealnie nadaje się jako dodatkowy produkt przy pierwszej fazie diety. Kurczak w dfazie uderzeniowej. Dieta dukana przepisy faza uderzeniowa – dobry przykładem bez wątpienia może być kurczak na sposób indyjski.


Liczne badania pokazują, że osoby , które śpią zbyt mało znacznie wolniej gubią zbędne kilogramy niż ci, którzy zapewniają sobie odpowiednią ilość snu w ciągu doby. Dieta Dukana to bardzo popularna dieta, na której można bardzo szybko i dużo schudnąć. Trzeba jednak uważać, ponieważ niewłaściwie stosowana może mieć bardzo negatywne skutki dla.


This feature is not available right now. Przedstawiamy przepis na chleb. To nie jest strona medyczna, tylko zbiór przepisów zgodnych z wytycznymi diety proteinowej doktora Dukana.


Zanim rozpoczniesz dietę, skonsultuj się z lekarzem lub zawodowym dietetykiem oraz przeczytaj książkę pt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty