czwartek, 4 maja 2017

Gotowany sernik przepis

Mam przepis na sernik gotowany od mamy i tamten jest o niebo lepszy, smaczniejszy. Chodzi głównie o ciasto, skorzystałam z przelicznika foremek, gdyż robiłam na prostokątnej blasze i co się okazało? Ciasta wyszło dużo za dużo, upiekłam z niego blaty, które były twarde i średnie w smaku. Przełożone gorącym serem długo.


To była katastrofa – nie wiem, czy z winy sera, czy z mojej (usilnie starałam się go zagotować – tak aby było widać bąbelki i baaardzo długo go gotowałam).

Z podanych składników zagnieść ciasto. Podzielić na części i upiec placki. Masło rozgrzać w garnku. Dodać ser (zmielony trzy razy), jajka i smażyć na wolnym ogniu.


Gdy ser zacznie „bulgotać, dodać cukier, cukier waniliowy, budyń i mąkę ziemniaczaną. Przepis na sernik gotowany. Całą masę gotujemy na piecu, wylewamy na ułożone w tortownicy herbarniki lub biszkopty i już sernik gotowy.

Sernik gotowany tym różni się od klasycznego sernika, że masa serowa jest gotowana, a nie pieczona. Nie musimy się martwić, że ciasto nam się przypali lub opadnie – ekspresowy przepis na sernik gotowany to alternatywa dla ciast z piekarnika. Gotować min, mieszając od czasu do czasu. Po tym czasie dodać budyń wymieszany z mlekiem, cukier i ponownie zagotować.


Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem. To przekładana wersja popularnego wypieku, w której masę serową oddzielają blaty z upieczonego wcześniej kruchego ciasta. Zamiast tego gotuje się ser ucierany z cukrem pudrem, margaryną i żółtkami z mąką ziemniaczaną oraz mlekiem. Masa serowa nie jest tradycyjnie pieczona, lecz gotowana i przełożona pomiędzy dwa kruche ciasta.


Całość polana czekoladą. Polecam na niedzielny deser. Doskonałe dla osób nie mających piekarnika czy miksera. To bardzo stary przepis, który pochodzi z zeszytu babci.


Jeżeli nie macie za dużo czasu na tradycyjne wypieki i tradycyjny sernik, polecam wykonać sernik gotowany. Przygotowuje się go znacznie szybciej, a zupełnie nie ustępuje mu smakiem. SERNIK POEZJA - GOTOWANY SERNIK NA ZIMNO.


Sernik z truskawkami na herbatnikach min łatwe tanie.

Spodobał Ci się ten przepis? Oceń przepis aby doradzić innym! Kolejny przepis z repertuaru mamy mojego męża.


Równie świetny jak poprzednie ciacha od mamy: Szarlotka, Pani Walewska i Tort Chałwowy. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik gotowany. Bardzo dobry sernik gotowany bez angażowania piekarnika i miksera. Dla oszczędzających energię i zmęczonych. Dla dzieci w podstawówce i studentów.


Nie ma ryzyka opadania, wylania, pękania i takich tam. Jeśli do wykonania spodu użyje się płatków kukurydzianych, cały sernik będzie stanowić bezglutenowy deser. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.


Białka ubijamy na sztywno, następnie do ubitych białek stopniowo wsypujemy cukier i ubijamy do dokładnego rozpuszczenia się cukru, dodajemy żółtka i ponownie ubijamy. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Sernik na zimno wyjdzie kremowy, nie za słodki i orzeźwiający. Tradycyjny przepis na domowy Sernik Gotowany.


Gotowany sernik to coś pomiędzy sernikiem pieczonym, a sernikiem na zimno. Zamiast pieczenia po prostu masę serową gotujemy w garnku, a następnie ostawiamy na noc do stężenia. Gotowane serniki są delikatniejsze i bardziej puszyste niż te pieczone, dlatego nie każdy je lubi. Przyznam, że trochę sceptycznie byłam do niego nastawiona, bo po pierwsze wydawał mi się trudny, a po drugie – nigdy nie przepadałam za sernikami na kruchym spodzie, a tu.


Tym nie mniej sernik gotowany Wam polecam, bo jest naprawdę smaczny, zwłaszcza jeśli lubicie delikatne, puszyste serniki. Wielbicieli tych ciężkich, zwartych serników odsyłam do działu z sernikami pieczonymi (z racji mojego zamiłowania do tych serników zgromadziłam ich tam już całkiem sporo, więc jest w czym wybierać).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty