poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Świąteczny sernik

Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Znany chyba wszystkim sernik z brzoskwiniami, tym razem w wersji ze świątecznym akcentem - aromatem przypraw korzennych. Kruchy i maślany spó kremowa i delikatna masa serowa, soczyste brzoskwinie oraz kruszonka na wierzchu.


Szukasz inspiracji na świąteczne ciasto?

Ten klasyczny sernik z gwiazdkami to propozycja idealna dla Ciebie. Składniki (utrzymane w temperaturze pokojowej) dokładnie wymieszaj i stopniowo dodawaj do nich po jednym żółtku, ciągle mieszając. Masa uzyska intensywny smak, gdy dodasz do niej aromat migdałowy lub sok z. Kremowy sernik o smaku pomarańczowym ze skórką pomarańczową. Z dodatkiem rodzynek, na czekoladowym spodzie z dodatkiem aromatycznej przyprawy piernikowej (możemy ją pominąć jeśli sernik nie ma mieć świątecznego charakteru). Wierzch sernika wykończyłam puszystą pianką ze śmietany zmiksowanej z dżemem pomarańczowym.


Mamy więcej ciekawych przepisów.

Zapisz się na newsletter, a będziemy codziennie wysyłać smaczne inspiracje. Potwierdzam, że mam ukończone 16. Inne przepisy tego użytkownika. Musztardowe roladki schabowe.


RACUCHY DROZDŻOWE Z JABŁKAMI. FASOLKA SZPARAGOWA Z KIEŁBASĄ W SOSIE POMIDOROWYM. POLĘDWICZKI DROBIOWE Z SOSEM ŚMIETANOWYM Z KALAFIOREM I BROKUŁEM. To naprawdę świąteczny sernik , który na pewno posmakuje każdemu. Długo utrzymuje świeżość (można go upiec - dni wcześniej), dlatego doskonale sprawdzi się na święta, czy rodzinne przyjęcia.


Sernik przechowujemy w lodówce. Polewa czekoladowa, dzięki dodaniu śmietany kremówki, cały czas pozostaje miękka i łatwo się. Szwarcwaldzki sernik świąteczny. Mini serniczki z białym makiem.


Tort czekoladowo - miętowy. Komentarze (467) To powinna być klasyka na świątecznym stole ;-).

Obok sernika pieczonego (lub zamiast) obiecuję Wam sernik bez pieczenia, z czekoladowym spodem, wiśniami i galaretką. Choć to ciasto typowo bożonarodzeniowe, nie pojawiało się tradycyjnie w moim domu. Wczoraj zapowiadałam Wam to cudo i tak jak pisałam bawię się w testowanie starych przepisów w nowych smakach.


Pomarańcze kojarzą mi się niewątpliwie ze świętami i okresem bożonarodzeniowym. W tym okresie częściej korzystam z nich do kombinacji z przepisami. Z borówki zrobiłam mus i galaretkę…Mówiłam, że lubię serniki z galaretką! Jest to sernik pieczony na spodzie brownie zakończony żurawinowym musem.


Dodatkowo udekorowałam sernik owocami żurawiny obtoczonymi w cukrze. SPÓD: Na stolnicę przesiewamy mąkę. Dodajemy pozostałe składniki ciasta. Najpierw siekamy całość, a następnie w rękach zagniatamy ciasto.


Gotowe wykładamy na dno przygotowanej tortownicy. SER: Białka oddzielamy od żółtek. W malakserze ucieramy masło z cukrem, dodajemy stopniowo żółtka. Sprawdź składniki i instrukcje na KuchniaLidla.


Najlepszy przepis na sernik świąteczny o lekko korzennej nucie. Smakuje wyśmienicie, a do tego wygląda obłędnie. Bo przyznajcie szczerze, że wygląd tego sernika powala na kolana, a uwierzcie mi jest to bardzo prosty przepis na świąteczny sernik. Nie ma lepszego ciasta na święta niż biały sernik z polewą przybrany kandyzowaną skórką pomarańczy.


Lekki, kremowy, wilgotny po prostu rozpływa się w ustach! Marchewkowy sernik wg przepisu Marthy Stewart. Wielkanoc coraz bliżej, więc czas zacząć myśleć o świątecznych wypiekach #128578; Dziś pierwsza propozycja – bardzo niestandardowa i raczej w Polsce nie spotykana (można go znaleźć w Stanach Zjednoczonych). Przepis na Świąteczny sernik.


Na Boże Narodzenie lub Wielkanoc piekę zawsze świąteczny sernik. Jest to przepis mojej mamy, kolejna kulinarna perła z lamusa. Sposób przygotowania przepisu: SERNIK świąteczny.


Ciasto: masło stopić, przestudzić. Kroki wykonania: Przygotować spód. Jajka ubić z cukrem na kogel - mogel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty