czwartek, 3 sierpnia 2017

Sernik zwykły

Sernik klasyczny, z dodatkiem masła, taki, który z wierzchu można polać lukrem lub posmarować czekoladą. Możecie do niego dorobić spó dodać owoce, możecie wiele w nim zmieniać, ale czasem warto zrobić taki prosty, zwykły sernik. Dla mnie to więcej niż zwykły notes, to niezapomniane do dziś pismo Dziadka i wspomnienia, które powracają za każdym razem, gdy mam go w rękach. Niestety, Dziadek często pisał skrótami, więc większość przepisów jest nie do rozszyfrowania. Sernik był easy ;-), któż by nie wiedział, jaki użytek zrobić z twarogu, jaj i bakalii?


Wygląda jak zwykły sernik, ale smakuje jak pianka. Fani serników rozsiani są po Zobacz więcej. Dodane przez Konto usunięte w: Tylko o kuchni. Może ktoś mi poda przepis na sernik z makiem. To wyjątkowe ciasto bardzo często gości na naszych stołach, jednak latem mało kto ma ochotę je piec.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik zwykły. Aby sernik nie p opękał w czasie pieczenia niektórzy proponują umie szczenie dużego naczynia (większej brytfanny od tej, w której piecze się ciasto) z wrzątkiem na półce pod sernikiem. Sernik mojej Babci był zawsze dla mnie niedoścignionym ideałem, okazało się jednak, że… cóż, nie potrafię go zrobić.


Twaróg mielimy krotnie. Masło ucieramy z cukrem pudrem dodajemy po żółtku wciąż ucierając. Do twarogu dodajemy utarte mas. Zwykły sernik w każdej odsłonie! Więcej niż 1przepisów.


Po trzecie UDEKOROWANIE. U mnie na pierwszym miejscu króluje beza. Idealnie komponuje się z sernikiem. Robiłam serniki polane czekoladą ciemną jak i białą. Fajny efekt daje również zwykły lukier.


Sernik zwykły

A dla fanów ekstremalnej słodkości polecam udekorować sernik polewą kajmakową lub krówkową. Sernik z dzisiejszego przepisu to najlepszy i najpyszniejszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i robiłam. Największe plusy sernika to smak - nie jest słodki, tylko po prostu fajny serowy, druga sprawa to łatwość i szybkość wykonania sernika - każdy jest w stanie go upiec i nie ma opcji by się nie udał.


Sernik bez spodu, bardzo łatwy w przygotowaniu, bo wystarczy połączyć ze sobą wszystkie składniki w jednej misce. Mokry, delikatny i kremowy w smaku, czyli taki jak większość z nas lubi. Wyjdzie :-) nastepnym razem spróbujemy obejść się w ogóle bez miksera i myśle ze uda się PERFEKCYJNY sernik. Jedno wiem na pewno - ze jeśli kiedys własnym dzieciom lub gościom będę chciała pokazać co to jest sernik, to zrobię właśnie ten. Delikatny, puszysty, zwykły, ale niezwykły.


Sernik zwykły

Zagości w mojej książce kucharskiej ja. Sernik studzić stopniowo wyjmując z piekarnika (najpierw po trochu otwierając drzwiczki i lekko wysuwając sernik, w końcu wyjąć z piekarnika). Zrumieniony wierzch sernika posypać cukrem pudrem lub polać polewą czekoladową.


Prosty i szybki sernik-tiramisu - FullSmaku. Ten sernik z truskawkami, to najbardziej letni sernik, jaki udało mi się upiec:) To niezwykła gratka dla wszystkich, którzy kochają truskawki. Mój sernik, pęka od nich w szwach i spokojnie mógłby nazy Zobacz więcej. Dodawało się mnie cukru i aromat waniliowy. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Słodkie Inspiracje.


Dziś zrobiłam ten z powyższego przepisu i co prawda nie ostygł ale jakoś wygląda gorzej. To już nie musi być zwykła truskawka czy po prostu tort śmietankowy, ale biała czekolada z rozmarynem albo tymianek cytrynowy - tak o modnych smakach mówiła PAP Life Agata Stankiewicz, która teraz - razem z Małgorzatą Nagat - poleca sernik deska serów. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta.


Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami. Kąpiel wodna polega na tym, że formę z sernikiem wkładamy do większej formy lub. Sernik w trakcie studzenia zawsze się nieco kurczy.


Upodobałam sobie szczególnie serniki. Tradycyjny sernik pieczony bez ciasta. Przepis na puszysty sernik bez spodu. Jest wilgotny, puszysty, delikatny, a do tego łatwy i szybki do przygotowania.


Można przygotować go na klasycznym twarogu, twarogu z wiaderka lub quarku. Można wzbogacić jego smak dodając startą skórkę z pomarańczy, rodzynki lub ulubiony aromat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty