czwartek, 3 sierpnia 2017

Jak zrobić ciasto na pizze z drożdżami

Jak zrobić ciasto na pizze. To najlepszy przepis, aby zrobić cienkie lub grube ciasto na pizze. Tego, jak zrobić ciasto na pizze nauczyłam się wiele lat temu. Często zadajecie mi różne pytania w komentarzach i mailach. Przepisy, jak zrobić - Smaker.


Prosty i sprawdzony przepis na ciasto na pizzę.

Po przeczytaniu tego artykułu bez problemu przygotujesz ciasto na pyszne i chrupiące pizze. Po moich ostatnich eksperymentach z ciastem do pizzy bez drożdży, dziś wrócimy do podstaw i tradycji. Przedstawiam więc przepis na klasyczne ciasto bez nocnego czekania, z którego otrzymacie pyszną pizzę na cienkim cieście jak z włoskiej pizzerii. Ciasto nie musi wyrastać, a całość możecie zrobić na patelni. Jest to przepis bez drożdży!


I naprawdę wierzcie mi, pizza wychodzi cienka, chrupiąca, delikatna - idealna! Ciasto na pizze bez drożdży to kolejny sposób na smaczną domową pizze. Jeżeli masz dosyć wyrabiania ciasta drożdżowego i czekania aż wyrośnie, ciasto bez drożdży to idealne rozwiązanie.

Do przygotowania ciasta potrzebne musimy wyszperać w kuchni poniższe składniki. Dodane przez Bozow: Tylko o kuchni. Okazuje się, że mój przepis na pizze jest z białkiem.


Nie zależy mi na tym czy jest to oryginalny przepis na włoską pizze. Ku zaskoczeniu innych do mojego przepisu dodaje się też jogurt naturalny. Choć bardzo lubię pizzę z ciasta wyrastającego w lodówce (link) to domowe realia są często takie, że pizza ma być na już. Myślę, że wiecie o czym mówię ;-) Warto zatem przypomnieć ten prosty przepis na ciasto, który nie wymaga zbyt wiele czasu na przygotowania a efekty są mimo tego znakomite. Mąkę wymieszać z proszkiem do pieczenia, na stolicy usypać kopczyk i zrobić w nim wgłębienie.


Do wgłębienia wlać wodę, oliwę oraz wbić jajko. Następnie rozwałkować na kształt blachy i wyłożyć na wysmarowaną tłuszczem blachę. Na wierzchu ułożyć ulubione składniki. Wystarczy mąka, woda oraz oliwa z oliwek.


W wersji bezglutenowej wykorzystasz mąkę gryczaną lub jaglaną jako bazę do pizzy. No weź tu i dogódź wszystkim na raz. Jak dobrze wyrobić ciasto na pizze? Po podjęciu ważnej decyzji: z drożdżami czy bez, nadchodzi czas na wyrabianie ciasta na pizzę. Takie ciasto powinieneś wyrabiać dość długo.


Ja robię to ręcznie, stopniowo dosypując mąki, ale możesz wybrać łatwiejszy sposób i wyrobić je w malakserze.

Ja również do ciasta na pizze dodaje cukier. Robię według przepisu jaki dała mi siostra (pracowała we włoskiej pizzerii) i zawsze wychodzi takie, jakie powinno. Pizza jest cienka i sztywna po upieczeniu.


Domowa pizza bez drożdży - sposób przygotowania: Mąkę przesiać, wymieszać z proszkiem do pieczenia i solą. Zagnieść elastyczne i gładkie ciasto. Rozwałkować na dowolny kształt, wyłożyć na blachę wysmarowaną oliwą i podsypanej mąką lub bułką tartą.


JAK ZROBIĆ CIASTO NA PIZZE. Olga Smile w Social Media. U mnie spotykają się osoby na zdrowej diecie, w tym bezglutenowej, wegetariańskiej, wegańskiej oraz wielbiciele polskiej kuchni. Ten przepis na pizzę otrzymałam w pizzerii w Krakowie na warsztatach wypiekanie pizzy z dzieciakami. Domowa pizza na cieńkim cieście i suchych drożdżach Składniki na pizzę na cienkim cieście.


Uwielbiam ciasto na pizzę z tego przepisu. Domowa pyszna pizza spokojnie może raz na jakiś czas zastąpić obiad.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty