wtorek, 29 sierpnia 2017

Sernik z serków waniliowych

Pani Doroto mam ogromną prośbę. Sernik był z truskawkami. Chciałam teraz zrobić ale nie mogę go nigdzie znaleźć.


Już jako mało dziewczynka mieszałam serki z żelatyną i chowałam je sobie w lodówce za innymi produktami, by nikt nie zjadł mojego deseru :) Tak. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik na zimno z serków homogenizowanych. Prosty przepis na sernik na zimno pozwoli ci szybko przygotować ten lubiany deser! To deser, który może zrobić każdy! Sprawdź, jak zrobić pyszny sernik na zimno.


Jest to zatem bardzo delikatny, aksamitny i kremowy serniczek. Przepis na sernik pieczony z serków danio z brzoskwiniami z puszki bardzo polecam każdemu miłośnikowi słodkich deserów. Uwielbiam go bo jest inny niż wszystkie i po prostu pyszny. Dodatkowo jeśli chodzi o przygotowanie to nie jest on skomplikowany. Jeśli nie mieliście okazji spróbować jeszcze sernika z serków homogenizowanych to najwyższy czas.


Mało tego pozwoliłam sobie na eksperymenty z tym przepisem - jak dałam galaretkę agrestową to miał kolor seledynowy, jak dałam truskawkową to kolor sernika był różowy, jak dałam mniej serków ok. Przepisy z kategorii sernik z serków waniliowych. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Puszysty sernik na zimno z serków homogenizowanych to przepis, który ma już swoje lata, ale wciąż jest aktualny. Co roku spotykam go w wielu domach. Jest bardzo uniwersalny, ponieważ sernik można zrobić z każdymi owocami, a w dodatku jest dość tani i szybki do wykonania. Serki waniliowe i mascarpone schładzam, następnie przekładam do misy. Dodaje cukier i sok z cytryny i miksuje na gładką masę.


Sernik z serków waniliowych

To bardzo prosty przepis na sernik bez spodu, za to z szybką do zrobienia polewą z białej czekolady. Maciejkowa Mama Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Maciejkowy Kuchcik. Dodane przez Galaretek w: Tylko o kuchni. Unas niezbyt lubimy ser biały,a chcialam zrobić cos szybkiego. C – grzanie góra plus dół, środkowa półka piekarnika.


Po upieczeniu sernika nie otwieram drzwiczek piekarnika przez pół godziny. Sposób przygotowania przepisu: SERNIK NA ZIMNO Z SERKÓW HOMOGENIZOWANYCH. Jedną z galaretek rozpuszczamy w szklance wrzącej wody.


Ostudzoną galaretkę dodajemy do serka -mieszmy, czekamy aż troszkę stężnieje i wlewamy na wyłożone w formie herbatnki. Jeśli lubisz ciasta szybkie i nieskomplikowane w przygotowaniu, wypróbuj nasz przepis na sernik n. Dwusmakowy sernik na zimno. Lekka, szybka w przygotowaniu, idealna na upalne dni! Czasami robiła sernik na zimno z samymi galaretkami. Ten sernik to uczta nie tylko dla zmysłu smaku, ale również dla oczu.


Bardzo prosty do zrobienia, wystarczą zaledwie dwa składniki, które znajdziemy w każdym sklepie spożywczym. Miłym dodatkiem do tego sernika, na pewno będą sezonowe owoce. Waniliowy sernik z dodatkiem serka mascarpone. Dlatego postanowiłam upiec z nich sernik.


Sernik z serków waniliowych

Delikatny i wyraźnie kremowy. Serdecznie polecam taki serniczek. Na masę serową: serków homogenizowanych waniliowych po 1g każdy. Przygotowanie dania szybki sernik z serków danio Najlepiej zacząć od rozpuszczania tłuszczu.


Ja robię to w miseczkach metalowych postawionych na garnkach z gotującą się wodą. Z serków, roztopionego masła, cukru wanilinowego, żółtek, mąki ziemniaczanej i wiórków kokosowych utrzyj masę serową, na koniec dodaj ubitą pianę z białek. Masę serową wyłóż na ciasto i pokryj kruszonką z pozostałego ciasta.


Nazywa się sernik, ale nie oczekujcie, że będzie tak smakował, masa serków, bardziej przypomina mi masę budyniową o konsystencji ptasiego mleczka. Całość oczywiście świetnie smakuje w połączeniu z czekoladowym spodem i czekoladową kruszonką. Przepis znalazłam u Sary, jak również znajdziecie go na tej stronie klik klik.


Pyszny, delikatny w smaku, ze świeżymi truskawkami, to najlepszy deser pod słońcem, do którego na pewno jeszcze wrócę. Przepis ten jest stworzony właśnie pod takie delikatne serki, co więcej, nawet pod gęsty jogurt grecki lub turecki lub gęstą kwaśną śmietanę. Miałam w domu zapas serków homogenizowanych, a zbliżała się data przydatności do spożycia, dlatego postanowiłam upiec z nich sernik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty