środa, 5 kwietnia 2017

Sernik na gorąco

Elegancki sernik z rosą. Sprawdzą się więc zarówno na eleganckich przyjęciach w tradycyjnym stylu, jak i na zwykły deser cieszący zarówno oczy, jak i kubki smakowe. Banany obrać,pokroić na dwa kawałki każdy,owinąć w folię i grillować ok. Propozycja dla wielbicieli czekolady na gorąco min łatwe przystępne.


Napoje Czekolada na gorąco.

Wspaniały, rozgrzewający napój. Przepisy, jak zrobić - Smaker. Dodać miękką margarynę, posiekać nożem, a następnie rozetrzeć dłońmi. Wbić jajka, dodać kwaśną śmietanę i wyrobić ciasto. Uformować kulę, pokroić na równe części.


Zachęcona ostatnim sukcesem sernikowym wzięłam się za sernik w drugiej odsłonie na gorąco i na czekoladowo. Dodane przez agatasur w: Tylko o kuchni.

Witam, mam pytanko- jak przyrządzić czekoladę na gorąco z alkoholem. Piłam taką w kawiarni i była palce lizać. Z tym, że była z bardzo drogim alkoholem, a ja kupiłam sobie taki zwykły rum.


Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Lista przepisów na sernik na gorąco z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Arbuzowy sernik na zimno. Bezglutenowy sernik królewski.


Neapolitański sernik na zimno. Ciasto czereśniowe z serem. Niebiański sernik na zimno. Pascha wielkanocna (na gorąco) Pascha wielkanocna (na zimno) Philadelphia Brownie.


Pomarańczowy sernik na zimno. Dodać pozostałe składniki i wyrobić ciasto. Podzielić na dwie części.

Do jednej części dodać kakao. W tortownicy upiec cienkie placki - dwa jasne i dwa ciemne. W innym naczyniu ubijamy białka z jaj na sztywno. Możemy łatwo modyfikować smak sernika – np: budynie zmienić na smakowe (np. kokosowe), a wiórki zamienić np. Wszystko zależy od naszej fantazji – ja podaję przepis podstawowy, który sam w sobie jest pyszny.


Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Szybki, prosty, cóż więcej chcieć. No a do tego bardzo smaczny i lekki!


Tym razem uprościłam maksymalnie przepis, dodałam maliny i galaretkę malinową, choć Zobacz więcej. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Wypieki Maliny. Sernik na zimno jest idealny na gorące dni.


Na blat nałożyć chochelką ser cienką warstwą, na niego położyć kolejny blat i znowu ser i kolejny blat i ser i ostatni blat. Najlepiej robić to w blaszce z brzegami, żeby ser nie wydostał się na zewnątrz. Na ostatni blat dajemy polewę czekoladową i posypujemy drobno posiekanymi orzechami. Najszczęśliwsza Mamunia na Świecie Najszczęśliwsza mamunia trojga dzieci.


Mam mało czasu na wszystko a bardzo cenię ład i porządek. Lubię gotować i piec i dlatego chce mieć porządek w przepisach, bo to nic nie kosztuje, a zamiast przepisywać przepisy w zeszytach wpisuje je do bloga. Mam wiele innych zainteresowań, np lubię pracę w ogrodzie przy kwiatach, warzywach. Zdjąć z gazu, masę lekko ostudzić. Na blasze ułożyć blat ciasta, na nim umieścić połowę masy serowej.


Następnie ułożyć kolejny blat, pozostałą masę serową oraz ostatni blat. Mam pytanie, gdyż po raz pierwszy nie wiem, co zrobiłam zle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty