piątek, 28 kwietnia 2017

Naleśniki z brokułami

Brokuły, szynka i ciągnący żółty ser, stanowią doskonałe połączenie smakowe. Trudno się temu dziwić – możesz przygotować je na słodko lub ostro i serwować zarówno na śniadanie, obia kolację, jak i deser. Nadają się one do odgrzewania i mrożenia.


Zapiekane naleśniki z brokułami i żółtym serem - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Naleśniki z kurczakiem i brokułami. Ciasto: składniki miksujemy i odstawiamy na minut.

Na teflonowej patelni smażymy na jak najmniejszej ilości tłuszczu cienkie naleśniki. Sos: czosnek obieramy i drobno siekamy. Doprawiamy pieprzem i oregano. Brokuł myjemy, dzielimy na różyczki i gotujemy na parze.


Ostudzone różyczki brokuła drobno pokrój. Parówki obierz z osłonek i pokrój w plasterki. Połącz wszystkie składniki farszu, dopraw przyprawą ZIARENKA SMAKU i pieprzem.


NALEŚNIKI: Z mleka, mąki, jajek, oleju, szczypty soli i około łyżek wody przygotuj ciasto naleśnikowe.

Najlepiej zawijać jeszcze ciepłe naleśniki, co ser się ładnie. Następnie wylewać na gorącą, lekko natłuszczoną patelnię i usmażyć naleśniki. Brokuły umyć, podzielić na drobne różyczki i sparzyć na durszlaku. Zagotować wodę z łyżeczką soli i łyżeczką cukru.


Prosty sposób na urozmaicenie zwykłych nalesników. Polecam, gdyż z takim bogatym dodatkiem są pyszne. Cebulę i pieczarki smażyłem na oleju min. Dodałem brokuły ,groszek ,podlałem wywarem ,zagotowałem. Przyprawiłem do smaku solą i pieprzem.


Jeśli włożysz w naleśniki brokuł i czerwoną paprykę, to możesz być pewna, że nikt im się nie oprze. Ciasto naleśnikowe przygotuj tak jak zawsze, dodając posiekaną pietruszkę. Usmaż na patelni, posmaruj kozim serem i dodaj pozostałe składniki. Zwiń tak, by brzegi były w środku.


Chciałam dzisiaj podzielić się przepisem na naleśniki z brokułami. Muszę powiedzieć, że nie ma wdzięczniejszego dania jak naleśniki. Jeżeli znudziły Wam się już klasyczne naleśniki na słodko, polecam wypróbować naleśniki w słonej odmianie.


Często zdarza się, że nasze dzieci nie lubią smakować warzyw, a w szczególności zielonych warzyw.

Jednak chyba nie ma takiego dziecka, które. Bardzo łatwe w przygotowaniu, pyszne i przede wszystkim sycące! Robiłam naleśniki pierwszy raz w życiu, ale udały się wyśmienicie! Farsz: brokuł dzielimy na mniejsze różyczki, gotujemy kilka minut w lekko osolonej wodzie. Bulion wlewamy do niedużego rondelka, dodajemy drobno pokrojony lub starty na tarce ser i podgrzewamy całość, aż ser się rozpuści.


Sprawdzony przepis na naleśniki z brokułami od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Przepisy kulinarne do sprawdzenia na dziś! Zupa jarzynowa z pieczonym kurczakiem i serowymi paluszkami.


Ostatnio w ogóle często goszczą u mnie naleśniki faszerowane, choćby na przykład naleśniki ze szpinakiem. Ich dużym plusem jest fakt, że można je przygotować dzień wcześniej, a. Mama i Pomocnicy Moją miłością jest gotowanie. W przygotowanie dań i wypieków wkładam całe serce i to chyba główna tajemnica dobrej kuchni.


Mam dwóch małych pomocników, którzy tak jak ja lubią pogrzebać w. Do warzyw dodać odsączoną kukurydzę, pieczarki, doprawić do smaku solą i pieprzem, wymieszać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty