czwartek, 13 kwietnia 2017

Proste dobre ciasto przepis

Niespotykane ciasto marchewkowe. Nie znajdziecie w nim startej marchewki, orzechów, ananasa czy innych bakalii, nie przekładamy i nie polewamy go kremem z serka philadelphia. Do jego przygotowania możemy użyć dowolnych owoców jagodowych, myślę, że wiśnie też będą dobre.


Ciasto zniknęło u mnie błyskawicznie! Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na szybkie dobre ciasto. Jestem facetem i od lat robię tylko to ciasto.

Nie wiem czy istnieją lepsze ciasta, ale jest ono tak niewiarygodnie świetne, że nie potrzebuję lepszego. PRZEPISY NA SZYBKIE I ŁATWE CIASTA Przedstawiam Wam linki ze zdjęciami do przepisów na szybkie i łatwe do zrobienia. Nie zawsze mamy ochotę na długotrwałą pracę w kuchni, a więc taki zbiór przepisów. Sprawdzone przepisy na ciasta, babki drożdżowe, ciasta bez pieczenia, szybkie ciasta.


Najlepsze przepisy na biszkopty, makowce i szarlotki. Bardzo lubię szybkie i proste ciasta. Wrzucam wszystko do jednej miski, miksuję, do blachy i po max min.


Dodane przez maaartinka w: Tylko o kuchni.

Witam wszystkich:) niedawno zaczęłam przygodę z pieczeniem i gotowaniem. Więc tak: jajko łyżki mąki łyżki cukru łyżki kakao łyżki oleju łyżki mleka pół łyżeczki proszku do pieczenia ( jeżeli chcecie to dodajcie rodzynki lub orzechy :D ale to nie jest konieczne ) i to wszystko do miski dodajemy razem i mieszamy tak długo aż sie zrobi brązowa jednolita. Ciasta i desery Niezależnie od tego, czy jesteś na diecie, czy możesz pozwolić sobie na deser, i niezależnie od tego, czy wypieki są, czy nie są twoją mocną stroną – w dziale z ciastami i deserami znajdziesz coś dla siebie. Zgromadzone w tym miejscu przepisy na ciasta i inne słodkości to propozycje na różne okazje.


Zmodyfikowany przepis z książki „bake from scratch” tom trzeci. Przepis na szybkie ciasto z owocami. Wilgotne, puszyste, miękkie ciasto z owocami. Szybkie i łatwe do przygotowania. W sam raz do popołudniowej kawy, na piknik lub jako deser.


Dzisiaj zdradzę ci przepis na ciasto na pierogi. Testowany nie jeden raz, ulepiłam z niego tysiące uszek i pierogów, polecałam znajomym. Podawałam go też w przepisie na pierogi z dynią i ziemniakami i jeszcze nie miałam reklamacji!


Kto wie, może ty będziesz pierwszą niezadowoloną osobą i jak coś pójdzie nie tak, to oczywiście daj znać, ale myślę, że jak się będziesz. Podajemy przepis na bardzo łatwe ciasto ze śliwkami. Ciasta z sezonowymi owocami to przebój letnich podwieczorków.


Moje ciasto ze sliwkami jest bardzo proste do zrobienia i zawsze się udaje. Nic nie stoi na przeszkodzie, by po sezonie upiec sobie takie ciasto ze śliwkami.

Prosta potrawa z ziemniaków była przede wszystkim tania, a już samo to było bardzo ważne dla miejscowej ludności. Typowo robotniczy region polski przoduje do dziś w Zobacz więcej. Maliny i galaretka ożywiają smak, natomiast warstwa serowa jest lekka i delikatna.


Ten przepis będzie doskonały do wykonania na uroczystości rodzinne, spotkania lub imprezy. TUTAJ znajdziesz inne moje przepisy na ciasta z kremem. Jest bardzo smaczne, puszyste, wilgotne, aromatyczne, ładnie rośnie i wygląda apetycznie. Podczas pieczenia śliwki zanurzą się w ciasto. W przygotowaniu jest proste i szybkie.


Piekłam je wielokrotnie i znika błyskawicznie. Czy możecie mi dać przepis na naprawdę proste, ale efektowne ciasta? W sprawach pieczenia jestem totalne nemo, umiem zrobić jedynie murzynka, czasem wyjdzie mi też szarlotka, ale to tylko czasem.


Jest jednak jedna uniwersalna zasada – proste ciasto, to szybkie ciasto. Niewymagające spędzenia w kuchni wielu godzin - czy to pracy, czy oczekiwania. Rosół, przepis na tradycyjną polską zupę. Dobre i sprawdzone przepisy. Wigilijne uszka z grzybami.


Nasze przepisy na pewno zachwycą Twoich gości. Dobry przepis dla kogoś komu nie wychodzą naleśniki. Ja osobiście robię je już od kilku lat i właściwie robię je całkowicie na oko… dodaję trochę wody, trochę mleka, soli i innych przypraw na jakie akurat mam chęć.


Parę razy użyłem też wody gazowanej wtedy ciasto było bardziej … pulchne, choć nie aż tak bardzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty