poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Chrupiące gofry z piekarnika

Tak, tak z piekarnika, przygotowane w foremkach, jak na ciasto. Fajna alternatywa dla tych, którzy nie chcą kupować gofrownicy za kilkadziesiąt złotych, ale mogą pozwolić sobie na nabycie formy za kilkanaście. Podobnie, jak ciasteczka orzeszki przypominają mi beztroskie lata i wyprawy z koleżankami z klasy do budki, gdzie robili najlepsze gofry w mieście.


GOFRY Z PIEKARNIKA PIECZONE W FORMIE SILIKONOWEJ. Piekarnik rozgrzać do 200C. Delikatnie wmieszać pianę do masy powstałej przy połączeniu reszty składników.

Przelać do form i piec ok. Chrupkie z wierzchu i soczyste w środku doskonale smakują i dobrze wyglądają. Można je podać na obiad lub jako przekąskę na imprezie. Dzięki marynowaniu w maślance i musztardzie dosłownie rozpływają się w ustach. Dzisiaj mam dla Was Kochani najprostszy i najlepszy przepis na pyszne gofry.


Zaledwie kilka podstawowych składników, wystarczy aby w domowych warunkach przygotować świetne gofry, chrupiące z zewnątrz i miękkie w środku. Ten deser nigdy mi się nie nudzi i zawsze może przynieść nowe smaki, ponieważ wiele zależy od dodatków. Kocham każde zestawienie - z bitą śmietaną, z owocami, cukrem pudrem czy z dżemem.


Podstawą udanego deseru są jednak dobre, puszyste i lekko chrupiące gofry.

Lista przepisów na gofry z piekarnika z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam.


Dziś korzystając z wolnej niedzieli postanowiłam więc zaszaleć i zrobić po raz pierwszy gofry. Do tej pory jestem w szoku zrobiłam ciasta półtorej porcji a zdążyłam spróbować tylko jeden mały kwadracik. Któż, choć raz będąc nad morzem, nie próbował gofrów z budki? Tego smaku nie można porównać z żadnym innym.


Chrupiące z wierzchu miękkie w środku. Nawet teraz, już dorosłym ludziom, ciężko nam przejść obojętnie obok budki z goframi, aby nie ulec magii ich cudownie. Przygotowanie dania pieczone chrupiące chipsy z ziemniaków. Ziemniaki obierz i umyj. Za pomocą mandoliny lub bocznego ostrza tarki pokrój na plastry o grubości ok.


Ponownie zalej zimną wodą i odstaw na minut, aby pozbyć nadmiaru skrobi. Na słabej gofrownicy raczej nie wyjdą Wam chrupiące gofry – one muszą się porządnie w niej wygrzać. I jeszcze jedno – nigdy nie układajcie gorących gofrów jeden na drugim – zmiękną Wam od razu – muszą leżeć pojedynczo i to najlepiej na kratce – np. Szybkie i efektowne, proste i pyszne!


Pyszne , chrupiące gofry z pizzowymi dodatkami.

Dużo osób narzeka ,że ich gofry z innej są gumowate, a ja zawsze mówię im ,aby kupili sobie porządną gofrownicę ,a wtedy każdy przepis im wyjdzie. Ja robiłam już różne gofry i zawsze wyszły idealnie. Gofry wychodzą najlepsze w świecie. Po upieczeniu, formę można szybko przemyć i schować do szafki. Ja zrobiłam owsiane gofry z przepisu Pieguska, które bardzo mi smakowały.


Nie zawierają w swoim składzie mąki tylko płatki owsiane. Takimi z chrupiąca skórką, jednak wciąż soczystymi w środku. Mój przepis na chrupiące gofry jest prosty, ale trzeba przestrzegać kilku ważnych zasad. Jedna z nich jest taka, że nie wolno zaglądać do gofrów w trakcie pieczenia. Jest to kluczowe przy przepisie na ciasto na gofry chrupiące.


Inaczej gofry zaczynają się pocić a temperatura w grzałkach spadać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty