środa, 26 kwietnia 2017

Gofry przepis z biedronki

W misce połącz ze sobą mąkę, szczyptę soli, proszek do pieczenia, cukier, żółtka jajek, masło oraz mleko i całość zmiksuj lub dobrze wymieszaj, żeby nie było grudek. Białka ubij z dodatkiem szczypty soli na sztywną pianę i delikatnie wymieszaj z przygotowanym ciastem. Już od dłuższego czasu testowałam różne przepisy na gofry wegańskie.


Jak na razie jedyny przepis warty uwagi znalazłam w książce La Veganista Nicole Just. Jak zrobić gofry szybko, łatwo i smacznie.

Obejrzyj idealny przepis na pyszne gofry. Gofry, to świetny pomysł na smaczny. Lista przepisów na gofry z biedronki z polskich blogów kulinarnych. Masło rozpuść w rondelku i odstaw do ostudzenia. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Dodane przez marianna w: Tylko o kuchni. Film Gofry ziemniaczane - VideoKuchnia.

To jest przede wszystkim od tego uzależnione. Robię go od lat i zawsze jest dobry. Wrzuć krewetki, gotuj min, po czym wyjmij je przy pomocy łyżki cedzakowej. Jeśli ktoś nie posiada gofrownicy, można usmażyć jak ja w opiekaczu do chleba ;) min łatwe przystępne. Zupa z mleczka kokosowego z trawą cytrynową.


Perfekcyjny i super prosty przepis na gofry. Desery Gofry owsiane z kakao. To mój sprawdzony i najbardziej uniwersalny sposób na gofry jak z budki. Nie musisz już szukać przepisu ba to jak zrobić ciasto na gofry. Czy ta gofrownica nie z biedronki o której piszesz to Dezal?


Pisałam o niej w jakimś wątku. Pierwszy przepis, podstawowy, na gofry lekkie, chrupiące z zewnątrz i puszyste w środku. Składniki wystarczy zmiksować i można już smażyć gofry.


Drugie, równie pyszne, które można zrobić bez dodatku proszku do pieczenia (jeśli komuś bardzo na tym zależy), bo puszystości dodają im ubite białka. Do miski z żółtkami, cukrem i masłem dodajemy stopniowo przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia oraz mleko.

Mieszamy tak długo, aż ciasto będzie miało aksamitną konsystencję, następnie dodajemy białka. Na sam koniec możemy dodać alkohol. CHRUPIĄCE GOFRY – IDEALNY PRZEPIS – przepis na idealne, pyszne gofry jak z budki.


Ciasto na gofry odstawiamy na minut, następnie tradycyjnie pieczemy w gofrownicy. Krok po kroku zobaczycie na filmie jak przygotować idealne gofry. To najlepsze gofry jakie jedliście w życiu #128578; są cudowne, polecam. Wstrzymywałam się przez chwilę z wpisem o gofrach, bo chciałam dopracować przepisy.


Na początku wcale nie było tak super, gofry wychodziły jakieś takie albo zbyt zdrowe – wiecie, jaki to smak? Wbudowana, zintegrowana z misą waga, przystawka do gotowania na parze, czy też funkcja wstecznych obrotów noża, która pozwala zachować nienaruszoną. Jak tektura #128512; Dlatego potrzebowałam trochę czasu, żeby pokombinować z proporcjami – i wreszcie mi się udało wyczarować coś. Aby bagietki urosły do góry, a nie na boki konieczne jest zbudowanie ścianek. Możecie zrobić to z materiałowych szmatek, tak jak prezentowałam w przepisie na bagietkę twarogowo- szczypiorkową lub zbudować ścianki z folii aluminiowej, co umożliwi też pieczenie w foremkach.


Jest zatem o ponad 1zł droższe niż lidlowski Monsieur Cuisine Plus, który w ponownej sprzedaży będzie 10. Zobaczymy, ile tak naprawdę jest wart. Tort w kształcie biedronki. Przepis na tort biedronka.


Składa się z biszkoptu i lekkiej masy budyniowej. Biedronkę upiekłam dla córci na urodziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty