piątek, 30 grudnia 2016

Sernik z gruszkami

Dopiero gdy zobaczyłam w moim sklepiku gruszki już wiedziałam czego pragnę :) SERNIKA Z GRUSZKAMI ! Można również wybrać inny wariant i Zobacz więcej. Baladynka Obserwuj bloga Obserwujesz bloga Na słodko lub wytrawnie. Chciałam upiec sernik z gruszkami ale mam tylko 5g twarogu i jest on dosyć zbity i suchawy, taki kruszący się i zastanawiam się czy mogłabym upiec sernik z takich składników jak w kostce sernikowej z jeżynami tzn. Zrobiłam w końcu sernik z gruszkami , tzn.


Niestety nie mogłam wykorzystać masy serowej z tego przepisu,gdyż miałam totalną blokadę na dodanie 125g masła do sera;)))Masę serową wykorzystałam więc z przepisu na sernik z gruszkami w białej czekoladziei zrobiłam również tak jak w tamtym przepisie polewę z białej czekolady. Dzisiaj zapraszam na sernik o delikatnej nucie kokosowej. Na klasycznym kruchym spodzie. Zrobiony z tradycyjnego zmielonego twarogu (takiego trzeba tutaj użyć) i wykonany tradycyjną metodą z ubitymi jajkami.


WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Bardzo kremowy, aromatyczny od korzennych przypraw i czekolady. W konsystencji przypomina amerykańskie serniki i prezentuje się wybornie.


Smak czekolady i przyprawionych gruszek, wspaniały. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik z gruszkami i beza ewy wachowicz. Szybko zagnieść ciasto z masłem i żółtkami.


Całość jest kremowa, subtelna, a dodatek cytryny dodaje kwaśnego posmaku. W połączeniu z soczystymi gruszkami tworzy ciasto, które sprawdzi się przy wielu okazjach. Czekoladowe ciasto z gruszkami to łatwe sezonowe ciasto.


Wilgotne od gruszek smakuje naprawdę kusząco. Spróbujcie czekoladowe ciasta z gruszkami we włoskim stylu. Białka z odrobiną soli i cukrem pudrem ubić na sztywną pianę. Delikatnie wymieszać z octem, mąką ziemniaczaną i aromatem, wyłożyć na masę serową z gruszkami.


Na wierzch na tarce o dużych oczkach zetrzeć zamrożone ciasto. Włożyć do nagrzanego do 1stopni piekarnika i piec około godziny. Polecam serdecznie serniczek:) Pyszny,puchaty i delikatny w smaku:) Składniki: ser z 1kg z wiaderka, gruszki 1kg, budyń waniliowy op.


Sernik z gruszkami

Przejdź na stronę główną Interii. Składniki: ciasto, mąka pszenna szkl, kakao żółtka szt, masło dag, cukier puder łyżki, ocet łyżka, proszek do pieczenia masa serowa, ser biały kg, budyń śmietankowy szt, jajka szt, cukier dag, mleko. Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.


Propozycja dla fanów niezbyt słodkich deserów, z udziałem owoców i gorzkiej czekolady. Prosty, puszysty sernik z gruszkami to wariacja, która odmieni Twoje życie :) Już więcej nie zjesz zwykłego sernika – ten po prostu jest najlepszy i uzależnia! Sernik w postaci efektownego deseru. Ser dałam półtłusty,bo taki zawsze kupuję.


Piankę bezową wzbogaciłam nieco kisielem cytrynowym,a gruszki miałam świeże. W całości wyszedł wspaniały sernik. Wszystkim bardzo smakuje. Dodam,że piekłam minut. Ta strona używa cookie i podobnych technologii.


Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Idealny do kawy, pitej na sofie w towarzystwie ciepłego koca i ulubionego człowieka (najlepiej też ciepłego). Jeśli ktoś lubi serniki, z pewnością powinien spróbować tej wersji – idealnej na poprawę nastroju kiedy za oknem plucha. S ernik na kruchym spodzie z cząstkami gruszek.


Sernik z gruszkami

Po dłuższej przerwie wracam z sernikiem z gruszkami. Przepis pochodzi z książki Desery wydawnictwa Konemann. Intensywnie pachnie gruszkami. Ciasta, gruszki, ser, sernik. Przepis polecam, bo jest bardzo szybki i prosty, a efekt naprawdę znakomity.


Całość wyszła tak pysznie, że sernik znikł w mgnieniu oka. Przygotowanie dania sernik z gorzką czekoladą, gruszkami i czerwonym winem Dzień wcześniej przygotowujemy gruszki, by nabrały ładnego koloru i aromatu. Obieramy je ze skórki, do garnka wlewamy wino, dodajemy przyprawy, ćwiartki pomarańczę i cukier. W tym roku na naszym Świątecznym stole zabraknie i makowca i piernika.


O pierniku pomyślałyśmy za późno, a za standardowym makowcem niewiele osób u nas przepada. Dlatego zdecydowałam się na sernik. Na kruchym spodzie, z pomarańczową nutą, w środku z słodkimi gruszkami. Wyrafinowany smak połączenia kwaskowatego sera ze słodyczą gruszek i kruchością kokosa jest n. A żeby poćwiczyć kadrowanie i operowanie światłem, upiekliśmy sernik z gruszkami , który stał się polem naszych pierwszych fotograficznych eksperymentów.


Przepis wypróbowaliśmy już w listopadzie (zapraszamy do archiwum), zdjęcia powstały jednak dopiero teraz. Rozwałkować i wyłożyć na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Masa serowa: Masło utrzeć z jajkami, cukrem i cukrem waniliowym. Najlepiej smakuje mi na jesieni.


Cynamon i imbir to typowo jesienne przyprawy. Moje ciasto z gruszkami jest jednym z prostszych do upieczenia ciast. Uwielbiam je za to, że zawsze wychodzi i jest niezwykle puszyste.


To przepyszne ciasto z gruszkami na szybko polecam, gdy chcesz upiec coś na.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty