czwartek, 29 grudnia 2016

Sernik śmietankowy przepis

PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Mam na imię Jola i wraz z Grzegorzem zapraszam Was do wspólnego gotowania. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina.


Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe. Obserwuj bloga Obserwujesz bloga BaBy w kuchni. Sekretem udanego ciasta jest oczywiście odpowiednio dobrany ser.

Dobrze nadają się tłuste i półtłuste twarogi, które przed pieczeniem należy zmielić. Puszysty sernik śmietankowy Kremowy, wilgotny i puszysty sernik śmietankowy, któremu naprawdę trudno się oprzeć. To ciasto wprost rozpływa się w ustach! Następnie temperaturę zmniejszamy do 1stopni i sernik pieczemy jeszcze minut (czyli w sumie 1h). Sernik pieczemy minut.


Wyłączamy piekarnik i sernik zostawiamy w środku. Nie otwieramy drzwiczek przez minut. Następnie ostrożnie uchylamy drzwiczki i ciasto zostawiamy w piekarniku do całkowitego wystudzenia.


Polecane przepisy: sernik śmietankowy Zobacz więcej.

Desery Śmietankowy puch. Ciasto śmietankowy puch to kolejna szybka propozycja na udany deser. Wilgotny biszkopt kakaowy,. Kolejny sernik, który podbił nasze serca! Jest aksamitny, puszysty i rozpływa się w ustach.


A jego śmietankowy smak zaskakuje i sprawia, że można się od niego uzależnić. To efektowny i smaczny deser bez pieczenia. Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Na Święta zawsze piekę sernik. Waniliowa panna cotta z karmelizowanymi figami Panna cotta, czyli gotowana śmietanka, to klasyczny włoski deser.


Jednak tym razem chciałam go przygotować w trochę inne wersji, więc zamiast śmietanki jest mleczko kokosowe z wanilią, a do tego pyszne karmelizowane figi. Do puszystej masy dodajemy po jednym jajku oraz przesiane mąką z proszkiem do pieczenia. Upiekłam ten sernik z wykorzystaniem twarogu do serników w wiaderku Pilos z Lidla ( niestety nie miałam innego). Spód zrobiłam z ciasteczek Oreo, masła i gorzkiej czekolady. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy.


Dodałam budynie śmietankowe i nadal miksowałam ale już na mniejszych obrotach. Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam.

Przepisy z kategorii sernik-śmietankowy. Sprawdzony przepis na sernik śmietankowy od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


SERNIK ŚMIETANKOWY - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. MIETANKOWY SERNIK - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź. Bardzo smaczny, bardzo puszysty i bardzo łatwy sernik.


Jest śmietankowy, a smak czekolady uzupełnia całość. Tradycyjny, bez żadnych owoców i spodu. Polany polewą czekoladową, z którą smakuje wyśmienicie.


Uważam, że łatwy w przygotowaniu i nikt nie powinien mieć z nim problemu. W masie serowej zatopione są kawałki brzoskwiń z puszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty