poniedziałek, 19 grudnia 2016

Moje przepisy ciasta

Najlepsze ciasta, ciasteczka, desery i pieczywo. Najsłodszy blog w sieci. Tradycyjne polskie przepisy na słodkości - znane i lubiane. Słodkości znane na całym świecie.


Autorskie przepisy ze zdjęciami. Ciasto na włoską pizzę - ulubione i wielokrotnie przetestowane, po prostu najlepsze!

Idealne i cienkie ciasto na pizzę, z małą ilością drożdży, z klasycznymi grubszymi brzegami, lekko chrupiącymi, ale miękkimi. Oczywiście dodatki wedle Waszego. Lekkie ciasto z truskawkami (znane Wam z tego przepisu) z delikatnym twisteupieczone z połowy składników, by było bardziej owocowe i wilgotne, dodatkowo w ciasto wplotłam pyszne nadzienie twarożkowe.


Zainspiruj się jednym z tysiąca przepisów na kremowe torty, pyszne ciasta i kruche ciasteczka - piecz z Kasią. Moje pyszne, łatwe i sprawdzone przepisy :-). Mowa o cieście cappuccino. Jest to przekładaniec składający się z mięciutkiego kakaowego ciasta, kremu.


MOJE CIASTA NOWOŚCI Postanowiłam zebrać w jednym miejscu przepisy na ciasta, które dotychczas opublikowałam na blogu, a które są jednocześnie moimi kulinarnymi eksperymentami. Jest to zbiór linków ze zdjęciami do przepisów na ciasta nowości, czyli ciasta mojego autorstwa.

Domowe ciasta są nie do zastąpienia - nie da ci ich żadna cukiernia, choćby najlepsza! Wypieki, którymi pachnie w całym domu, nie zawsze są idealne, ale za to wyjątkowe. Aksamitne czekoladowe brownie, puszyste ciasto drożdżowe, krucha szarlotka, świąteczny piernik, makowiec, baba i mazurek – wszystkie te słodkie ciasta znajdziecie właśnie tutaj. Mam tylko jeden problem.


Moje wymarzone ciasto jogurtowe jest idealnie puszyste i wyrośnięte a przy tym wilgotne, pachnące i długo zachowuje świeżość. Przepis na ciasto jogurtowe powinien być prosty i szybki i oczywiście sprawdzony. Taki jest właśnie przepis na moje ulubione ciasto jogurtowe z owocami i kruszonką. Robi się je szybko i przyjemnie. Na ciasto składa się kilka warstw: herbatniki kakaowe, pyszny krem oraz lekka pianka z dodatkiem kawy.


Desery Moje ulubine ciasto drożdżowe. Przepisy i Porady Kulinarne w serwisie MojeGotowanie. Sprawdzone przepisy Redakcji oraz Czytelników. Kliknij, aby zobaczyć przepis. To ciasto powstało pod wpływem impulsu, wyszło jak zwykle nie za słodkie, delikatna śmietankowa pianka połączona z wafelkami o smaku śmietankowym i biszkoptami, które wcześniej nasączyłam.


Taki tort upiekłam na urodziny mojej mamy. Witam Kochani, dziś chcę Wam przedstawić przepis na rewelacyjny tort. Jest ona miłośniczką wszelkich orzechowych wypieków i ten tort jest maksymalnie orzechowy. Składa się z ciasta kakaowo-orzechowego przełożonego wspaniałym i aksamitnym kremem z masłem orzechowym.


Dodane przez Mateuszw: Tylko o kuchni.

Robię wg przepisu na blogu Moje Wypieki. Nic nie pobije babcinego sernika lub szarlotki, której smak przypomina ten z rodzinnego domu. Makowce i pierniki to ciasta, które królują na stołach podczas świąt Bożego Narodzenia, natomiast bez babek i mazurków każda Wielkanoc byłaby niepełna. Na naszej stronie znajdziesz przepisy kulinarne na ciasta, sałatki, dania główne i inne.


Zdecydowaną większość przepisów zaopatrzyliśmy w czytelne zdjęcia, które ułatwią Ci ocenę danej potrawy. PRZEPISY JOLI - NAJLEPSZE, SPRAWDZONE PRZEPISY - witajcie na mojej kulinarnej stronie. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy, które pokochała cała nasza rodzina. Na stronie znajdziecie przepisy na ciasta, desery, obiady, przekąski i przepyszne, kolorowe.


Dziekuje za ten przepis Wyszla cudowna, jak na zdjeciu i zniknela w mgnieniu oka. Majówka już za kilka dni, dlatego też może skusicie się na ciasto z którym dziś do Was przychodzę. Nazwa jak najbardziej adekwatna, ponieważ ciasto jest lekkie, a za sprawą masy śmietanowo-serowej i bezy faktycznie przypomina chmurkę. Ciasta, torty, desery, ciasteczka.


Kasia to marka z ponad 20-letnią tradycją na polskim rynku, ciesząca się opinią. TRADYCYJNE DOMOWE CIASTA – NAJLEPSZE PRZEPISY. Stworzyłam listę przepisów z najlepszymi, tradycyjnymi, domowymi ciastami. Wuzetka to czekoladowe ciasto przełożone grubą warstwą lekkiego kremu serowo- śmietankowego, polane polewą czekoladową i udekorowane różyczkami z bitej śmietany. Wuzetka jest nie za słodka, stabilna i bardzo dobrze się ją kroi.


Moja kruszonka do dowolnego ciasta ma strukturę, która nie jest ani za sypka ani za tłusta. Bardzo bowiem ważne jest to, by zachować odpowiednie proporcje składników bazowych kruszonki. Zobacz koniecznie jak zrobić najlepszą kruszonkę do ciast.


Zapraszam też po inne moje przepisy. Wiele osób właśnie tak zaczyna dzień - ale czy to naprawdę zdrowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty