wtorek, 27 grudnia 2016

Sernik doskonały

Wstawić z powrotem do piekarnika na kolejne minut. Gotowy sernik wyjąć z piekarnika i ustawić na kratce, ostudzić. Gdy będzie całkowicie wystudzony, zdjąć obręcz i wstawić do lodówki na całą noc, bez przykrycia.


Domowy sernik wiedeński czy królewski powinien być odpowiednio puszysty i mokry. Jak zatem upiec pyszny sernik, żeby nie opadł, nie popękał, miał odpowiednią konsystencję i smak? Pieczenie sernika wymaga trochę wprawy, a nasze porady pozwolą przygotować doskonały sernik, nawet taki pieczony w kąpieli wodnej!

Idealny sernik – wysoki, bez nierówności czy bąbli. Nigdy za szybko nie wyrasta, nie pęka i nie opada. We Francji stoiska z serami to istny raj, na próżno jednak szukać tutaj takiego „naszego” twarogu. Oczywiście jest le fromage blanc – coś w rodzaju serka homogenizowanego o konsystencji jogurtu – na sernik na zimno idealny.


Od jakiegoś czasu chodził za mną taki sernik, w którym nie ma ciasta. Tem przepis się sprawdził. Serniczek na prawdę doskonały.


Wg rad kolegi Jarka użyłam serka w wiaderku a zamiast masy bezowej polewę toffi- z zagęszczonego słodzonego mleka w puszce-trzeba gotować zamkniętą puszke na b. Ważne: Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze.

Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane. Wymieszać ser, żółtka i pianę, dodając mąkę ziemniaczaną, utłuczoną wanilię i proszek do pieczenia. Włożyć masę do podłużnej formy wysmarowanej masłem i wysypanej tartą bułką i. Artykuły - sernik doskonały siostry leonilli (839) Makowiec doskonały Makowiec to pozycja obowiązkowa na świątecznym stole. Beata Lipov z bloga Lawendowy Dom zdradziła nam przepis swojej mamy.


Upiekłam ten sernik,na próbę,ciągle szukam smaku sernika ,który kupiłam kiedyś w sklepie. Niestety dowiedziałam się tylko,że jest z cukierni z Cieszyna. Ten nawet nie zły,dość wysoki ,nie wiele opadł,trochę mało słodki,no i wydawało mi się,że czuję te ziemniaki,ale przyznaję,że dałam dag,bo tyle mi się obrało. Będę jeszcze piekła,ale zwiększę ilość sera. Najważniejsze to rozchmurzyć się i pamiętać, że doskonały sernik nie musi by od razu wysoki i prosty jak stół.


Czasem drobne pęknięcia dodadzą mu charakteru, a taki sernik wygląda bardziej naturalnie i bardziej ‘homemade’ niż jego równiutki kumpel, który mógłby wzbudzić zazdrość na wystawie w najlepszej cukierni. Ten przepis zdetronizował mój ukochany sernik szafranowy. Sprawcą jest sernik z orzechami, kajmakiem i solonym karmelem. Przepadłam, ten smak jest ze mną i już mnie nie opuści. Ekstremalnie kremowy, słodko-słony i. O takim, który zawsze piekłam z Mamą na święta, ze starego, wypróbowanego przepisu.


Rok za rokiem leciał, a podczas naszych krótkich wizyt w Polsce wciąż brakowało nam czasu na pieczenie. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na sernik doskonały.

Jak ja się cieszę, że upiekłam ten sernik i że jest taki doskonały, powiedziałabym - najlepszy. Spód idealny, masa serowa odpowiednio ciężka, smak sera wspaniały, całość nie ma sobi Zobacz więcej. AZgotuj Obserwuj bloga Obserwujesz bloga AZgotuj. Pokaźny zbiór przepisów. Ciężko stwierdzić – jedni wolą serniki klasyczne inni serniki na zimno, jedni z owocami, inni z czekoladą itd.


My dziś proponujemy wam sernik wiedeński przepis niemal doskonały! Ser przepuścić przez maszynkę i dobrze rozetrzeć z masłem. Wszyscy kochamy serniki! Jednym z najbardziej znanych serników jest sernik wiedeński!


Doskonała konsystencja, mokry sernik, bez kruchego spodu. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty