piątek, 27 lipca 2018

Puszyste gofry bez jajek

Wczoraj zrobiłam moje ulubione gofry bez jajek. Poszły wszystkie na jedno posiedzenie. Polecane przepisy: puszyste gofry bez jajek Zobacz więcej. Desery Tiramisu bez jajek.


Uproszczona wersja słynnego włoskiego deseru.

Dużo lżejsza i według mnie smaczniejsza. Są takie puszyste i chrupiące, ale niestety często z mąki pszennej. My jednak mamy dla Was świetną alternatywę pszennych gofrów. Nasze wafle powstały z mieszanki mąki owsianej oraz sojowej. Smakują identycznie jak te tradycyjne.


Prosty przepis na pyszne gofry bez glutenu. W zasadzie wystarczy zamieszać wszystkie składniki do uzyskania ciasta o śmietanowej konsystencji i już! Ciasto przelewamy do gofrownicy, tak aby cienką warstwą pokryć dolną płytkę gofrownicy, zamykamy urządzenie, czekamy 3-minut w zależności od mocy urządzenia i gotowe.

Chrupiące gofry bezglutenowe świetnie smakują też z samymi owocami, domowym dżemem i masłem orzechowym, polewą czekoladową lub syropem klonowym. Bezglutenowe gofry są idealne na deser lub niespieszne, weekendowe śniadanie we dwoje. Szalejcie z dodatkami i twórzcie swoje ulubione, gofrowe kombinacje bez wyrzutów sumienia. Moj Alergik zażyczył sobie gofry, bo dzieci miały gofry w przedszkolu, a on ich nie mógł spróbować. Tak, tak matka Alergika zawsze ma pod górkę #128539; ale czego nie robi sie dla tej małej istoty, która wielkimi, brązowymi oczami chce ci powiedzieć “mamusiu plissss”.


PUSZYSTE GOFRY bez glutenu i mleka Wiele razy podejmowałam próby przygotowania bezglutenowych gofrów, z różnym skutkiem. Nieraz były zbyt twarde, innym razem smak pozostawiał nieco do życzenia. Te bardzo mi smakowały, w dodatku wyszły mięciutkie, biszkoptowe. Moje przepisy nie zawierają jajek, glutenu oraz mleka krowiego. Pysznie chrupiące gofry min łatwe tanie.


Uwielbiam gofry, bo są pyszne oraz przypominają mi smaki dzieciństwa. Pierwsze ale mam nadzieję, że nie ostatnie bezglutenowe gofry bez jajek. Tym razem wersja na słono z dwóch powodów.


Po pierwsze, wszystkie przepisy na gofry jakie do tej pory umieściłam na blogu były w wersji słodkiej, a po drugie zabrakło mi tego dnia chleba, więc gofry były idealnym, szybkim zamiennikiem pieczywa bezglutenowego. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na gofry bez mleka jajek i mąki. CIASTO CZEKOLADOWE BEZ JAJEK I MLEKA – idealnie puszyste czekoladowe ciasto bez jajek, mleka i masła.


Ciasto na gofry może być klasyczne, pszenne z jajkiem, czyli lekkie i puszyste.

Wtedy powstaną takie gofry, jakie znacie z wakacji nad morzem. Pączki bez jajek i mleka wyszły nam puszyste i pyszne. Zamiast spirytusu użyłam domowej „Pigwówki”, najlepszej nalewki na świecie:), a którą perfekcyjnie zrobił nasz ś. Można ją oczywiście zastąpić spirytusem lub wódką, można także pominąć.


Synek prosił o gofry, są więc gofry. Standardowo bezglutenowe, bez jaj, bez mleka. Proste, smaczne, obłędnie chrupiące! GOFRY IDEALNE - chrupiące i puszyste, przepis z kategorii Przepisy podstawowe. Ze względów bezpieczeństwa nie można korzystać z przepisów na Thermomix TMdo gotowania w modelu TMbez dostosowania ilości składników.


Moje gofry to gofry bezglutenowe bez jajek i bez mleka czyli gofry bezglutenowe, bezmleczne i bezjajeczne,. Woda mineralna powoduje, że masa jest bardziej puszysta, za. Takie gofry możecie nadziać lodami, bitą śmietaną, owocami itd. Ja dziś dzielę się z Wami przepisem na gofry bąbelkowe bez jajek. Z tego przepisu korzystam najczęściej, gdy w domu nie mam jajek niezbędnych do przygotowania tradycyjnych gofrów – przepis na chrupiące gofry.


Moi bliscy bardzo lubią gofry, zarówno te tradycyjne. Bardzo dobre i łatwe ciasto bez jajek. Mokre, miękkie i pyszne ciasto bez jajek. Przygotowanie go zajmuje ok.


Jest lżejsze niż brownie, ale lepkie, bardzo czekoladowe. Zaglądam do lodówki a tam nie ma ani jednego jajka. Niedziela, mokro, buro, nikt się nie palił by iść do sklepu.


Kiedy byłam małą dziewczynką, często stałam w długiej kolejce, aby móc zjeść najlepsze w mieście gofry, które swoim kuszącym zapachem zapraszały do zakupu wszystkich przechodniów. Dzisiaj gofry bezglutenowe, bez jajek i bez tłuszczu. Wykorzystuję mąkę gryczaną i ziemniaczaną, bo te najczęściej mam w domu, ale gdybym akurat nie miała, to spokojnie podmieniłabym na. Są chrupiące, sycące i bardzo słodkie, za sprawą bananów i bez dodatku cukru!


Gofry bez jajek przepis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty