czwartek, 12 lipca 2018

Przepis na sernik na zimno z truskawkami

Klasyczny sernik na zimno, na biszkoptach z galaretką oraz truskawkami. Taki sernik, choć zawiera kilka podstawowych składników, zawsze jest mile widziany przez gości i szybko znika ze stołu. Na wierzch zrobiłam frużelinę z przepisu na sernik z malinami, z taką różnicą, że dałam truskawki i zmiksowałam przed dodaniem mąki i żelatyny. Niedawno wypróbowałam ten przepis, sernik wyszedł świetny.


Chciałabym teraz zrobić go na imprezę i zastanawiam się czy dałoby się go zrobić w małych słoiczkach. Masło Polskie MLEKOVITA rozpuść w rondelku i odstaw od lekkiego przestudzenia. Przygotowanie dania sernik na zimno z mascarpone, galaretką i truskawkami Spód.


Dziś na Dzień Dziecka córcie poprosiły o sernik z truskawkami. Wszystkiego najlepszego :) Składniki: paczka biszkoptów, kg sera z wiaderka, pół szklanki cukru pudru, łyżki żelatyny, galaretka truskawkowa, truskawki. Do malaksera wsyp herbatniki i zmiksuj je dość drobno.


Zrobiło się bardzo ciepło i sezon truskawkowy już w pełni, dlatego dzisiaj przepis na prosty sernik na zimno z truskawkami. Chłodna porcja orzeźwiającego sernika ze świeżymi truskawkami i galaretką to niezastąpiony, letni deser. Kremowy, pyszny, z dużą ilością owoców, delikatnie waniliowy.


W letnim okresie robię go dosyć często. Prosty do przygotowania i bardzo smaczy sernik na zimno z truskawkami i przezroczystą galaretką. Masa serowa wykonana z serków homogenizowanych o smaku waniliowym z dodatkiem cukru pudru, cukru wanilinowego i żelatyny. Proste połączenie, a smak doskonały. Ciasto świetnie sprawdzi się na przeróżnych letnich przyjęciach, jest podzielne i dobrze się kroi.


Sprawdź jak prosto przygotować deser - sernik na zimno ze spodem biszkoptowym, białym serem, galaretką i truskawkami. Poznaj przepisy i inspiracje WINIARY. Spodobał Ci się ten przepis? Oceń przepis aby doradzić innym!


Błyskawiczny i łatwy do przygotowania. Na nadchodzący sezon truskawkowy polecam taki oto sernik na zimno. Wszystkie najlepsze przepisy na serniki na zimno w jednym miejscu.


Masa to połączenie zmielonego twarogu, musu. Rewelacyjny sernik na zimno z dużą ilością truskawek na spodzie z ciastek pełnoziarnistych i kakaowych. Zobacz przepis na sernik z serkiem homo waniliowym, mascarpone lub z twarogiem i przygotuj pyszny sernik z galaretką, biszkoptami, czekoladą, brzoskwiniami lub truskawkami.


Wierzch sernika przykrywa warstwa musu truskawkowego, który ładnie wygląda i jeszcze bardziej akcentuje smak truskawek. Całość delikatnie waniliowa i fantastycznie pachnąca owocami. Przepis na sernik na zimno z twarogu z truskawkami.


Na górze zamiast tradycyjnej galaretki zrobiony będzie mus truskawkowy z dodatkiem galaretki, dodaje to smak truskawek w każdym kawałku ciasta. Truskawkowy sernik na zimno ETAP 1: Zamiast herbatników można użyć biszkopty. Super prosty sernik na zimno, który wygląda cudnie i jest bardzo pyszny.


Ten sernik na zimno z twarogu nie jest za słodki, więc śmiało można ukroić sobie większy kawałek. Taki szybki sernik na zimno z wiaderka jest też świetnym pomysłem na letni torcik z truskawkami. Zobacz też przepisy na sernik na zimno w różnych odsłonach.


Jeśli chcesz wykorzystać sezon na truskawki, zobacz nasze inne truskawkowe galerie, w końcu ciasta z truskawkami to nie tylko sernik z truskawkami! Orzeźwiający sernik na zimno z truskawkami to połączenie kremowej, delikatnej masy, puszystego biszkoptu i słodyczy soczystych owoców. To smaczne ciasto przygotujesz dość szybko – jeśli zaopatrzysz się w gotowy biszkopt, zrobisz je jeszcze szybciej. Serową masę z mleka i serków homogenizowanych wykłada się na biszkoptowy spód.


Do przepisu wybrałam jednak ten najpopularniejszy u mnie skład. O taki też serniczek najczęściej pytacie, więc oto powstał. Już przy okazji sernika na urodziny mojej córeczki pisałam Wam, że nareszcie mam przepis na sernik na zimno z kategorii nie-do-popsucia. Słowo daję, tutaj można zrobić źle tylko jedną rzecz: krzywo wstawić do lodówki (tak, udało mi się, brawo ja!). Robienie samej masy jest dziecinnie proste :) Na spód możecie wykorzystać dowolne ciasteczka czy herbarniki, ja poszłam w. Nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam sernik na zimno.


Zawsze kojarzył mi się z “gotowcem” w torebce i ze sporą ilością żelatyny. Tymczasem mój jest zupełnie inny, jadłam go bez opamiętania! Na upały sernik jest idealny, orzeźwia, a jak dodamy jeszcze do niego świeże truskawki to już w ogóle jest HICIOR. Chłodzi, orzeźwia i zawiera owoce.


Dodatek ubitej śmietany sprawia, że nie ma ciężkiej struktury jak typowy sernik na zimno. Struktura staje się lżejsza i jakby bardziej napowietrzona, przypomina konsystencją ptasie. W ubiegłym roku robiłam sernik na zimno z Pani przepisu z użyciem nie serków homogenizowanych tylko zwykłego twarogu trzykrotnie mielonego.


Chciałam teraz zrobić ale nie mogę go nigdzie znaleźć. Czy mogłaby Pani mi pomóc? Szukałam w zakładce serniki na zimno ale nie znalazłam. Sernik był z truskawkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty