poniedziałek, 31 października 2016

Sernik z jogurtu bałkańskiego

Polecane przepisy: sernik z jogurtu bałkańskiego Zobacz więcej. Desery Fit sernik z jogurtów greckich. Niesamowicie prosty i bardzo smaczny sernik.


Potrzebne są tylko dwa składniki oraz ulubione. Pyszny, puszysty sernik bez sera:) Niedawno zostałam mamą i przepis na ten sernik znalazłam w miesięczniku Mamo to ja.

Znajdź sprawdzony przepis z Mikserem Kulinarnym! Wysypałam na dno tortownicy o średnicy 26cm i ubiłam dnem szklanki. Całoś podpiekłam przez ok. Można użyć całkiem innych ciastek.


Boków tortownicy niczym nie smarowałam. WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Na spód sernika uzyłam ciastek digestiwe, wymieszanych z masłem.

Upiec kruche ciasto - ja dodałam do niego kisiel morelowy aby się komponował owocowo z serniczkiem. Po przepisie na styropian przygotowany na bazie kwaśnej śmietany, postanowiłam wyprodukować inny sernik bez sera, tym razem z użyciem jogurtu greckiego. Przepis na sernik z jogurtów bałkańskich. Bez wątpienia to król deserów!


Sięgnij po przepis na sernik z jogurtów greckich i ciesz się jego smakiem! Dla wszystkich łakomczuchów! Wydaje Ci się, że sernik jadłeś już na wszystkie możliwe sposoby? Ma piankową konsystencję. Idealną do podawania na ciepło z sosem z owoców.


Użyłam mrożonych owoców leśnych, ale super będą też karmelizowane śliwki czy gruszki. Latem zaś przetarte truskawki lub maliny. Lista przepisów na jogurt bałkański sernik z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować! Zadziwiające, że z jogurtu wychodzi najprawdziwszy sernik!


Labneh jest arabskim serem z jogurtu gęstego, najlepiej bałkańskiego albo greckiego.

Jest pyszny, lekko słony i stąd pomysł na sernik. Z jogurtu naturalnego odcedzanego przez 6-godzin otrzymasz gęsty jogurt typu greckiego. Możesz smarować nim świeży chlebek, a jeszcze lepiej tosty. Jeśli sernik, to z sera, rzecz jasna.


A tutaj się okazuje, że niekoniecznie ;) Proponujemy pyszny, puszysty i pachnący wanilią sernik, bez sera! Do jego przygotowania wykorzystaj Budyń o smaku śmietanowym bez cukru WINIARY, jajko i jogurt naturalny. Czy na zimno czy pieczony, na biszkoptach czy na cieście kruchym, z bakaliami w środku czy polewą na wierzchu, z twarogiem czy kompletnie bez sera.


W końcu właśnie tę ostatnią opcję wybrałam na weekendowe wypiekanie i prezentuję sernik z wykorzystaniem jogurtów bałkańskich:) Wychodzi bardzo lekki i delikatny w smaku. Brzoskwinie osączamy w papier kuchenny, kroimy w kostkę. Następnie dodajemy do masy. Białka ubijamy z cukrem na sztywną pianę.


I pachnie :) wychodzi na to, że sernik się udał. Jest leciuteńki, delikatny i przepyszny wręcz. Taką ma strukturę to teraz mogę już napisać przepis :) Składniki: Na spd sernika uzyłam ciastek digestiwe, wymieszanych z masłem.


W największej misce - utrzeć żółtka z cukrem pudrem. Sernik z jogurtu bałkańskiego. Tak wciągnęło mnie przeglądanie innych przepisów, że jestem tu stałym bywalcem. Ten sernik robię w co drugi weeken gdyż nie należy do drogich ciast. Polecam nie tylko to ciasto, ale wiele innych z tego bloga.


Szukałam na forum ale nie znalazłam takiego przepisu więc go zamieszczę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty