środa, 5 października 2016

Przepis na przepyszny sernik

Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.


Przepisy, jak zrobić - Smaker. Robiłam już kiedyś sernik królewski ( przepis znaleziony na internecie) ale ten mega łatwy i przepyszny. Nie chcecie przegapić żadnego nowego przepisu?

Dziś zapraszam Was na sernik wiedeński. Można by rzec, że ilu ludzi tyle właściwych przepisów. Jedne są bez spodu, drugie na kruchym cieście a jeszcze inne na ciastaczkach. A co do sernika – jest banalnie prosty, przepyszny w smaku, bardzo delikatny i rozpływający się w ustach.


Mam specjalny sentyment do tego przepisu, bo był pierwszym z którego upiekłam sernik. Z czasem troszkę przepis się zmienił i dzięki temu jest teraz idealny! Idealny na święta i rodzinne uroczystości :) Zaskocz nim swoich znajomych!


Polecam wszystkim sernikożercom!

Sprawdź instrukcję ze zdjęciami krok po kroku. Lista przepisów na przepyszny sernik przepis z polskich blogów kulinarnych. Wybierz najbardziej interesujący przepis i zacznij gotować!


Pokochałam go od pierwszego kęsa i Zobacz więcej. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na przepyszny sernik. Mam swietny przepis na sernik od mamy, ktory jest wlasciwie bardzo podobny do tego. Jedyna roznica to, ze zamiast smietany kremowki, daje sie wiecej masla.


Moj sernik piecze sie w tradycyjny sposob, redukujac temperature w trakcie pieczenia. Pieknie wyrasta dzieki ubitym bialkom, ale niestety peka, po czym nierowno opada. Masę często wykłada się na podpieczony uprzednio spód z ciasta kruchego albo półkruchego.


Wierzch pokrywa się natomiast startym na tarce o grubych oczkach ciastem kruchym lub posypuje kruszonką. Po upieczeniu, sernik wiedeński, jak i inne jego odmiany, dekoruje się polewą czekoladową, lukrem lub frużeliną. Sernik wyszedł przepyszny, to zdecydowanie najlepszy przepis na sernik wiedeński, odtąd z pewnością będzie moim faworytem :) Zwiększyłam jedynie nieznacznie ilość cukru - do 2g, a i tak nie był zbyt słodki, optymalny. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!


Sernik jest najlepszy, kaloryczny i tak bogaty w bakalie, jak tego chcemy. Jeśli tylko macie ochotę na tradycyjny sernik, sięgnijcie po ten przepis. Piec w temperaturze 160C na funkcji góra – dół przez około minut.


Po upieczeniu sernik można zostawić na około minut w piekarniku przy uchylonych drzwiczkach piekarnika.

Po tym czasie wyjąć go do całkowitego ostygnięcia. Ostygnięty sernik wstawić do lodówki na parę godzin, można na całą noc. Jest to gratka przede wszystkim dla tych, którzy lubią lekkie i puszyste ciasta, cudownie rozpływające się w ustach. Sernik wiedeński bez spodu w Polsce znany jest od ponad 3lat. Jest to puszyste ciasto, które nie opada po upieczeniu.


Oryginalny przepis na sernik wiedeński uwzględnia użycie sera twarogowego mielonego, masła, jajek i rodzynek. To była katastrofa – nie wiem, czy z winy sera, czy z mojej (usilnie starałam się go zagotować – tak aby było widać bąbelki i baaardzo długo go gotowałam). Ten sernik to jest najlepszy sernik jaki kiedykolwiek jadłam i kiedykolwiek robiłam. Pojawia się kilka razy w miesiącu do popołudniowej kawki i znika w tempie błyskawicznym!


Ileż to razy chciałam Wam dać przepis, ale nie udawało mi się odciąć nawet jednego kawałeczka do zdjęcia! W trakcie pieczenia sernik wyjmij i ułóż na nim kratkę z ciasta, a na koniec trzymaj przez chwilę w otwartym piekarniku, by sernik nie opadł. Przed zaserwowaniem udekoruj sernik krakowski białym lukrem albo posyp cukrem pudrem. Sernik będzie bardzo dobrym dodatkiem do kawy dla gości, sprawdzi się m. Całą masę gotujemy na piecu, wylewamy na ułożone w tortownicy herbarniki lub biszkopty i już sernik gotowy.


Sernik gotowany tym różni się od klasycznego sernika, że masa serowa jest gotowana, a nie pieczona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty