środa, 6 lutego 2019

Serniki wielkanocne

Wszystkie najlepsze przepisy na serniki w jednym miejscu. Zobacz sprawdzone przepisy na pyszne serniki na kruchym spodzie, na herbatnikach lub bez ciasta. Upiecz wyśmienity sernik z rosą, z kratką, wiedeński, migdałowy, z jabłkami lub jagodami.


Najlepsze przepisy na świąteczne, wielkanocne ciasta zebrane w jednym miejscu. Wielbiciele łakoci dzielą się na tych, którzy nie wyobrażają sobie świąt wielkanocnych bez mazurków i na tych, dla których na stole nie może zabraknąć serników.

Okazuje się jednak, że sernik można przygotować w kilku, nieco odmiennych, odsłonach. Przepisy na serniki o różnych smakach - klasyczne, czekoladowe, z owocami i inne. Piękny zapach, który pojawia się w kuchni podczas pieczenia sernika wielkanocnego, jest niezapomniany i pozostaje w pamięci na długo. Każda pora roku jest dobra na wspaniały i puszysty sernik do kawki ;-). Tym razem sernik z wykorzystaniem dużej ilości mleka w proszku.


Ten sernik pod wieloma względami będzie przypominał Wam sernik puszysty jak chmurka. Przepis na ten sernik dostałam od dobrej koleżanki, Ani.

Właśnie w momencie, kiedy myślałam, że już wszystkie najlepsze serniki zostały kiedyś przeze mnie wypróbowane i nic nie jest w stanie mnie zaskoczyć. I tak upiekłam jeden z najlepszych serników, jaki w życiu jadłam. Sprawdź, jak zrobić doskonały sernik według tradycyjnej receptury, który zachwyci domowników. Oto sposób przygotowania.


Dawniej, gdy rosły wielkanocne baby, milkły rozmowy - uważano, że hałas może im zaszkodzić. Może ciasto prócz dobrego przepisu, potrzebuje jednak czegoś więcej? Na wszelki wypadek mówmy szeptem. Pozostałe składniki to jajka, masło lub śmietanka, cukier i dodatki smakowe. Oprócz zmielonego twarogu możemy upiec sernik również z gotowych zmielonych serów, z cream cheese.


Choć kuszą nas eksperymenty, dobrze wiemy, że nic nie smakuje tak dobrze, jak klasyczne ciasta na święta. Dlatego w naszym zestawieniu znalazły się przepisy na sernik tradycyjny: krakowski z charakterystyczną kratką, na kruchym spodzie z rodzynkami czy ciężki od sera sernik wiedeński, a nawet sernik królewski czy sernik z rosą. Następnie, jeśli kupiłaś ser niemielony, przynajmniej razy przepuść go przez maszynkę lub starannie przetrzyj przez sitko. Sernik wielkanocny – klasyczne przepisy.


Zosiu sernik upoiekłam nie na wielkanoc lecz w ubiegły weekend i podbił serca wszystkich domowników i dowiedzających, a nawet Mamy która jest „sernikowo- wymagająca”:) ściskam ciepło i udanego początku tygodnia dla wszystkich poszukiwaczy dobrego smaku! Tradycyjny i sprawdzony przepis na ciasto, którego nie może zabraknąć na stole! Newsletter smaków życia.

Bądź z nami wszędzie tam gdzie jesteś i zapisz się do naszego newslettera. Wielkanoc to niezwykłe święta. Wyjątkowym przeżyciom duchowym towarzyszą. Dziś robię remanent swoich wypieków blogowych, popodglądam też co u innych piszczy, a może przygotuję zupełnie coś innego niż do tej pory. Wydaje mi się, że na polskich wielkanocnych stołach najczęściej goszczą serniki.


Po skończeniu pieczenia sernik zostawić na kilka minut w zamkniętym piekarniku, następnie studzić stopniowo, po trochu otwierając drzwiczki, w końcu wyjąć sernik z piekarnika. Mam dla Ciebie przepis na sernik, który nie opada. Mam nawet więcej przepisów na sprawdzone i pyszne serniki. Zwykle był to sernik tradycyjny, sernik z rodzynkami na grubym spodzie.


SPRAWDZONE PRZEPISY NA CIASTA WIELKANOCNE. W moim domu wielkanocny stół wypełniony jest kolorowymi potrawami #128578; Mam nadzieję, że zbiór przepisów na sprawdzone i pyszne ciasta wielkanocne przyda się Wam w najbliższym czasie. Tak wyszło u mnie :) Jednakże szczerze mówiąc, sernik mnie nie zachwycił. Być może jest to kwestia skórki z limonki. Nie mierzyłam, ile daję (dodałam skórki “na oko”).


I okazało się, że jest to za dużo, bo cały sernik przesiąkł jej aromatem i smakiem. Możesz go zrobić na zimno, w wersji gotowanej, z brzoskwiniami, z rosą - albo z warzonego babcinym sposobem twarogu. Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na serniki wielkanoc i święta. Tradycyjny sernik wielkanocny to deser, który z pewnością zachwyci wszystkich przy rodzinnym stole.


Wystarczy wyłożyć nimi dno tortownicy lub pokruszyć je i wymieszać z margaryną, miodem oraz kremem orzechowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty